boomhauer
MF veteraan
- 5 dec 2006
- 4.973
- 1.133
oei, prijs x3 dus.Gelukkig zal hij wel weer in backorder staan … (of in Oekraïne geproduceerd worden )…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
oei, prijs x3 dus.Gelukkig zal hij wel weer in backorder staan … (of in Oekraïne geproduceerd worden )…
Heb je een duidelijke foto? Is het enkel dat rubber van de connector?Het rubber van mij voor schokdempers geschuurd en mijn vraag aan jullie. Heeft iemand dat is een keer vernieuwd
Het enkel het rubber en niet connectorHeb je een duidelijke foto? Is het enkel dat rubber van de connector?
De originele klinkt al lekker en maakt al veel lawaai als je het gas opentrekt.Wat zijn nullie ervaringen met uitlaten voor een 1290?
Ik lees vooral dat iedereen de arrow aanraad en dat de akra met db-killer zou klinken als de originele.
Dit is een bekend fenomeen bij de 1xxx Adventure modellen. Ik heb er zelf ook af en toe last van. Kan verder geen kwaad. Wil je het oplossen haal dan de nivo vlotter uit de tank, schuur de zaak lichtjes op en monteer hem weer terug. Probleem is dan opgelost…Ik heb nu een vreemde storing:
Zondagmorgen vertrokken met een volle tank, na een paar km opeens de melding: no fuel.
fuel range is ook nul.
Na ca 100km gestopt voor koffie.
Na de stop loopt de meter in stappen weer op naar het juiste niveau.
De tank bijna leeg gereden, getankt en de meter ook weer netjes op niveau.
Vandaag weer een ritje gemaakt en na een paar minuten weer melding no fuel..
Nu de accupool maar eens af gekoppeld, morgen maar eens verder kijken.
Anders maar garantie claimen.
iemand dit al eens meegemaakt?
Ik weet dat bij oa de 1190 de vlotter wel eens blijft hangen.
Maar dit lijkt een software dingetje.
Want de meter gaat van vol ineens naar nul.
Ik ga eens een mailtje moeten sturen naar Continental denk ik.Iemand hier met recente Conti TKC 80 banden ?
Best even checken, dan :
Multiple Continental Tires Recalled For Cracking - Adventure Rider
Continental Tire Americas, LLC (Continental) is recalling a host of tires for potential cracking in the tire's tread grooves.www.advrider.com
Ik heb een 1290 '21 met akra en de killers verwijderd. Ideaal geluid, lekker diep en mooi en zeker weten niet te hard. Meest stille ktm tot op heden voor mij.Wat zijn nullie ervaringen met uitlaten voor een 1290?
Ik lees vooral dat iedereen de arrow aanraad en dat de akra met db-killer zou klinken als de originele.
Ik verwacht niet dat het de vlotter is.Dit is een bekend fenomeen bij de 1xxx Adventure modellen. Ik heb er zelf ook af en toe last van. Kan verder geen kwaad. Wil je het oplossen haal dan de nivo vlotter uit de tank, schuur de zaak lichtjes op en monteer hem weer terug. Probleem is dan opgelost…
Die van mij ook, moest wel de vlotter even schuren (1190 adv) nadat hij 2x vastgezeten hadDie van mij is gewoon accuraat
Rij met een zwarte Arrow demper er op, met db killer erin. Geluid is wat zwaarder en dieper zo. Meer voor de looks gedaan eigenlijk, vond zwart goed staan.Wat zijn nullie ervaringen met uitlaten voor een 1290?
Ik lees vooral dat iedereen de arrow aanraad en dat de akra met db-killer zou klinken als de originele.
Echt? Die van mij begint panisch te panikeren dat ik maar 50km meer terwijl er nog 7L in zit. (23-7=16L getankt)Die van mij is gewoon accuraat
Ligt aan de versie, 1190 heeft meer pk's, mooiere afwerking (vind ik) stickers onder de lak ipv erop, elektrische vering.. verder zal je ff moeten googelenDe 1090r is het niet geworden. Verder met de zoektocht!
Kan iemand mij het verschil zeggen tussen een 1090 en 1190? Ik zie op MP dat de 1190 rond de zelfde prijsklassen liggen als de 1090 alleen is de 1190 dan van 2013/2014 en de 1090 van 2017/2018.
Dat zou kunnen. Maar een vlotter die zwaar loopt kan door het klotsen in de tank ineens los komen. Succes met storingzoeken! Ik hoor graag je bevindingen…Ik verwacht niet dat het de vlotter is.
Want de meter gaat opeens van vol naar nul.
Verwacht dat het in de software of bedrading zit.