Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik meende dat dit op een ABS systeem juist uit den boze was om dat je de troep de pomp in kan pompen.
Stel er zit lucht in/bij de pomp, dat krijg je dat er niet uit natuurlijk op deze wijze toch?
Wel ja.. sinds het eerst sinds september de KTM maar weer eens buiten laten spelen. Maar bij vol gas begint 'ie me toch een partij te stotteren rond 5000 rpm. Daarboven en daaronder geen probleem.
Toen ik 'm vorig jaar wegzette was er niks aan de hand. Iemand een idee?
Yep.Calibratie al eens uitgevoerd?
Ja, gedaan. Met beide sensoren aangesloten geeft 'ie 5% throttle aan wanneer ik hem tot het stuitje opendraai.Anders computer er aan en kijken of de voltages die je meet overeen komen met wat de ecu vindt. Kun je gelijk zien hoeveel % gas de ecu geeft/ziet met deze voltages.
Ja, ik weet hoe 't werkt. Maar er zit toch echt ergens een probleem, anders loopt 'ie niet zo te kutten.Laat je niet gek maken door wat je aan voltages meet met verschillende gasstanden en sensoren los of vast. De ecu stuurt de gasklep aan, dit doet hij afhankelijk van diverse inputs (neutraal, versnelling, gekozen map, stationair regeling, loopt de motor?, temperatuur enz). Kan goed zijn dat bij het losgooien van de de gasstandsensor hij 1 op 1 de gemeten gasstand van de gashendel doorzet op de gasklep. Soort van fail-safe
Heeft iemand hier nog de originele voet stepjes en passagiers stepjes en schakelpedaal liggen in nette staat die ik voor een zacht prijsje over mag nemen?
de vorige eigenaar heeft dit op een beun manier zwart gespoten en dit lijkt inmiddels helemaal nergens meer op.
Yep.Ja, gedaan. Met beide sensoren aangesloten geeft 'ie 5% throttle aan wanneer ik hem tot het stuitje opendraai.Ja, ik weet hoe 't werkt. Maar er zit toch echt ergens een probleem, anders loopt 'ie niet zo te kutten.
Als je 'm wilt delen graag. Heb zelf ook een aangepaste mapping en ik kan ook soepel laagtoerig kan rijden. Dus ben erg benieuwd naar de verschillen tussen de mappings.
Beste leden,
Heeft iemand in het stof een KTM 690 smc voorvork liggen met kroonplaten? Ik zoek een wp48 voorvork om mijn Yamaha tenere om te bouwen
Zou graag een keer rijden met zo'n Rekluse koppeling! Naast dat dit waarschijnlijk een heel goed middel is om de souplesse meer terug te krijgen, ben ik zelf van het aanpakken van de oorzaak. Daarnaast is het gewoon gaaf dat je bij deze ktm's de mapping aan kunt passen en niet veroordeeld bent tot een ander lapmiddel zoals een PowerCommander of RapidBike.Kom een keertje rijden met een Rekluse koppeling.
Niks mapping veranderen.....
Iemand ervaring met dit? Vals neutraal zou dan weg zijn ??
Factory Pro Transmission Detent Arm Shift Kit KTM 690/701 SMC/SM/D/Enduro 2008-2017
Dit is gewoon een veer van een LC8 (950 of een 990)Iemand ervaring met dit? Vals neutraal zou dan weg zijn ??
Factory Pro Transmission Detent Arm Shift Kit KTM 690/701 SMC/SM/D/Enduro 2008-2017