Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nice!Olá Beste leute,
Sinds afgelopen vrijdag nieuwe mijn Duke 790 voor een hele mooie prijs opgehaald, net aan het einde van mijn seizoen. Super ding! @leoniie bedankt voor het delen van je advies en je ervaring met mbt de Akra ! Fotos zeggen meer dan woorden uiteraard! Ik heb nog geen tijd gehad om foto's te maken, dus effe eentje van de oude eigenaar . Racing decals op de wielen zijn er al af haha
Bekijk bijlage 1691042
Sorry maar misschien kijk ik verkeerd welke bedoel je precies?Nice!
Weet jij toevalig waar die zwart/ oranje sticker op dat ongekleurde kapje onder de tankkap vandaan komt? Vind ik wel een mooi stuk versiering voor dat kapje.
Sorry maar misschien kijk ik verkeerd welke bedoel je precies?
Goeie vraag ik heb hem zo gekocht, ik heb ook even gegoogled maar is indd niet standaardBekijk bijlage 1707805
Deze bedoel ik.
Eens met je bevindingen en het gaat mij niet om meer vermogen maar met name om een mooier verloop bij accelereren. Of het zit tusen mijn oren maar ik bemerk de magere afstelling wel onderin de toeren. Goed is goed is niet mijn motto als het op dit soort hobby's aankomt. Vandaar mijn interesse.Okee, een gebruikerservaring:
ik rij m'n 890R (CATvervanger + Scorpion) met de Track Pack en het ding is zo 'furchtbar schnell'
dat ik me afvraag waarom je 'überhaupt' in de boordcomputer zou willen rommelen om er,
ten koste van een hoger benzineverbruik, nog wat meer vermogen uit te wringen.
'Sowieso' is de vraag of je de gemeten waarden daadwerkelijk ervaart op de weg.
Maar, qua dynojetprestatie is het wel 'beeindruckend' dat Coober toch nog meer vermogen heeft gevonden,
hoewel ik wel had willen horen in welke modus 'hallo Gemeinde' gemeten heeft: Sport of Track of............
Okee, een gebruikerservaring:
ik rij m'n 890R (CATvervanger + Scorpion) met de Track Pack en het ding is zo 'furchtbar schnell'
dat ik me afvraag waarom je 'überhaupt' in de boordcomputer zou willen rommelen om er,
ten koste van een hoger benzineverbruik, nog wat meer vermogen uit te wringen.
'Sowieso' is de vraag of je de gemeten waarden daadwerkelijk ervaart op de weg.
Maar, qua dynojetprestatie is het wel 'beeindruckend' dat Coober toch nog meer vermogen heeft gevonden,
hoewel ik wel had willen horen in welke modus 'hallo Gemeinde' gemeten heeft: Sport of Track of............
Eens met je bevindingen en het gaat mij niet om meer vermogen maar met name om een mooier verloop bij accelereren. Of het zit tusen mijn oren maar ik bemerk de magere afstelling wel onderin de toeren. Goed is goed is niet mijn motto als het op dit soort hobby's aankomt. Vandaar mijn interesse.
Goede vraag welke rijmodi, met name track mode is voor mij belangrijk. Zo te lezen heb je dus geen ervaring met de Coober set.
Helemaal mee eens, meer vermogen is totaal niet nodig. Mijn vorige motor, Tuono uit 2017, was ook zo'n typisch voorbeeld van overkill op straat. Vandaar mijn overstap naar de 890. Echter, was het gedrag van de motor onderin de toeren aanzienlijk soepeler met de Race ECU doordat het allemaal iets rijker werd. Vroeg mij dus ook af wat de ervaring is met een Coober (of een Powercommander) en de 890.Is nog grappiger in de Superduke groepen, daar willen ze powercommanders, velocity stacks, open luchtfilters en vaak voor toch meer vermogen te hebben.. 4 jaar superduke gereden en meer vermogen is nooit nodig geweest, kan me ook niet inbeelden wanneer je dat voor straatgebruik zelf zou kunnen vinden.
Nu 1 jaar met de 890 R en tot 220-230 moet ik een Superduke zelf niet eens lossen, om maar te benadrukken hoe absurd die wens tot nog meer power wel is.
Nu ja, vaak is het ook gewoon een reden dat ze zichzelf voorleggen om een upgrade te kunnen rechtvaardigen zeker. =)
Thanks! Het zou mooi zijn als een lid van het forum ook een ervaring kan delen . Anders is het denk ik gewoon een kwestie van proberen. Ik vermoed dat het inlaatgeluid ook wel mooier wordt met de luchtfilterdeksel van Coober.Ik heb geen ktm maar ik heb ongeveer wel alle filmpjes gezien van die man gewoon omdat ik het erg interessant vindt wat hij doet en hoe hij redelijk wetenschappelijk het aan pakt
Dus altijd een basis run dan een mod een run , weer een mod weer een run
De 7 en 890 lopen allemaal arm onderin zolang de closed lope in actie is
En boven in wat te rijk om te koelen vooral met die Akra map
Met die cooper wordt dat eerste gedeelte iets vetter gemaakt ( niet te rijk) en dat scheelt soms bij 4500 toeren een pk of 5 , en geen dip meer
Ook probeert hij allerlei luchtfilters, uitlaten , cat vervangers met ontnuchterende conclusies, nogal eens is standaard zeker niet slechter
Zou willen dat iemand het zelfde deed met een Ducati
Ik ben iets vergeten te melden: ik rij met de eerder genoemde modificaties, plús de Akra-mapping.
En dat maakt echt het verschil: dat beetje rukkelen, rommelige lopen onderin is weg.
Een aanrader!
Ik je. De acra map welke mod heb je extra gedaan misschien lees ik er over heen?Ik ben iets vergeten te melden: ik rij met de eerder genoemde modificaties, plús de Akra-mapping.
En dat maakt echt het verschil: dat beetje rukkelen, rommelige lopen onderin is weg.
Een aanrader!
Ik rij ook met de akra map icm arrow catvervanger en Akra demper. Loopt erg netjes over het gehele toerengebied.Ik ben iets vergeten te melden: ik rij met de eerder genoemde modificaties, plús de Akra-mapping.
En dat maakt echt het verschil: dat beetje rukkelen, rommelige lopen onderin is weg.
Een aanrader!