Sid Vicious
MF veteraan
- 7 jun 2007
- 1.813
- 0
Meesterlijk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zijn jullie op de kermis in nijmegen geweest?
Dan zijn jullie gespot.
Ben al weer thuis. Was echt een thuiswedstrijd. Zelfs nog een paar nieuwe weggetje ontdekt. Was een superdag met 20 ktm-ers
En we hebben allemaal heeeel netjes gereden
Jammer dat we de harde kern er niet bij hadden misschien volgende keer.
Degene die helemaal uit MIDDELBURG kwam zal vanavond wel een beetje moe zij. Heeft dan denk ik 640 km achter de kiezen op een duke II respect
Erg mooi dit bagage rekje.
Past het ook met een vol Akra systeem denk je??
En is het te koop in Nederland ??
Heb deze zelf gemaakt[afbeelding]
Zojuist op de terugweg van mijn nachtdienst even goed gelet op wat ik nu precies voel. Eerst even 10 km warm laten draaien en daarna flink aan het gas, ik merkte niks, de motor reageerde gewoon prima. Een kleine 10 km later begon de koppeling bij vol accelereren rond de 7000 rpm lichtjes te slippen maar nadat hij weer pakte trok de motor in 1 keer zonder problemen door tot aan het rode gebied. Toen ik bijna thuis was, zo'n 40 km na het starten moest ik het gas met veel beleid beroeren, want een streepje gas bij liep de koppeling al doorslippen vanaf zo'n 5000 rpm.
Wat kan de reden zijn dat mijn koppeling prima werkt als hij nog koud is, maar grote problemen vertoont als hij warm is?
Volgens mij eenvoudig te verklaren. Olie heet dus dun en daarom eerder slip..... Gekeken naar je beschrijving lijkt het mij onvermijdelijk om een afspraak bij een dealer te maken (of het ding op z'n kant leggen en het zelf doen....)
Succes!
Zojuist op de terugweg van mijn nachtdienst even goed gelet op wat ik nu precies voel. Eerst even 10 km warm laten draaien en daarna flink aan het gas, ik merkte niks, de motor reageerde gewoon prima. Een kleine 10 km later begon de koppeling bij vol accelereren rond de 7000 rpm lichtjes te slippen maar nadat hij weer pakte trok de motor in 1 keer zonder problemen door tot aan het rode gebied. Toen ik bijna thuis was, zo'n 40 km na het starten moest ik het gas met veel beleid beroeren, want een streepje gas bij liep de koppeling al doorslippen vanaf zo'n 5000 rpm.
Wat kan de reden zijn dat mijn koppeling prima werkt als hij nog koud is, maar grote problemen vertoont als hij warm is?
Zojuist op de terugweg van mijn nachtdienst even goed gelet op wat ik nu precies voel. Eerst even 10 km warm laten draaien en daarna flink aan het gas, ik merkte niks, de motor reageerde gewoon prima. Een kleine 10 km later begon de koppeling bij vol accelereren rond de 7000 rpm lichtjes te slippen maar nadat hij weer pakte trok de motor in 1 keer zonder problemen door tot aan het rode gebied. Toen ik bijna thuis was, zo'n 40 km na het starten moest ik het gas met veel beleid beroeren, want een streepje gas bij liep de koppeling al doorslippen vanaf zo'n 5000 rpm.
Wat kan de reden zijn dat mijn koppeling prima werkt als hij nog koud is, maar grote problemen vertoont als hij warm is?
Na 12000 km? Is dat niet een beetje snel?
Voor de mensen die de KTM voorjaarsrit gemist hebben.
Voor de mensen die de KTM voorjaarsrit gemist hebben.
euhhh, je wordt binnendoor ingehaald in de bocht door een fietser.. normaal is dit andersom, toch?
Zo'n gekke opmerking is dat niet hoor
Ik heb met wat geduld en behendigheid tape op het reflectordeel geplakt wat schuin omlaag loopt. Dit geeft nu een horizontale rechte lijn als lichtbeeld
[afbeelding]
[afbeelding]