Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook op de 990? Ik zie wel fuel pump mod kits van 'Dr. Bean' maar dat lijkt vooral over de 950 te gaan.Benzinepomp geeft zonder mod ook vroeg of laat de geest, maar da's makkelijk te fixen.
De Adv. 990 heeft een ingebouwde pomp in de tank. Is ook injectie dus hogere druk pompZou kunnen dat de 990 een nadere heeft. Dont know. Anyone...?
Hier idem...ABS op de SMT werkt prima en is niet te vergelijken met de eerste ABS op de 990Adv, de remmen op de SMT zijn compleet anders en ABS is echt wel aan te raden op de SMTRij ook al aantal jaren SMT en nog nooit iets gemerkt van ABS issues. Een 2012 overigens.
Dan houd ik mij bij deze gecorrigeerd!Hier idem...ABS op de SMT werkt prima en is niet te vergelijken met de eerste ABS op de 990Adv, de remmen op de SMT zijn compleet anders en ABS is echt wel aan te raden op de SMT
Heb nu de 990SM voor 50k beurt naar Duitse dealer gebracht.
Er ging een wereld voor mij open! Nog nooit zoiets in NL meegemaakt, gewoon een ontvangst ruimte met brug en alles waar ze als een soort medisch team samen met je alles eerst even doornemen en opschrijven.
als hij terug is ben ik benieuwd hoe hij eruit ziet, want bij de beurt in zat een complete schoonmaak beurt van het blok en parts.
en dan twijfelen of hij blijft of toch weggaat
Zo noemde de dealer dat.Je hebt het steeds over de 50k beurt, maar zover ik weet moet hij een beurt om de 7,5 k .
Dus hoe kom je bij 50?
Misschien eens kijken naar je balhoofdlagers. Als je schijven echt recht zijn, zou het je balhoofd misschien kunnen zijn. Ik had hetzelfde destijds.Even een vraagje over de voorremmen van mijn 950 SMR. Ik had al langer iets last van wat pulserend remmen, maar nu na een weekendje sturen in de Harz is het verergerd helaas.
Iemand die dit herkend en een oplossing weet? Ik heb de schijven al eens nagemeten maar kon nagenoeg geen uitslag meten dus de schijven zijn gewoon recht. Met remreiniger aan de slag maakt totaal geen verschil.
Buttons heb ik al eens schoongemaakt, ze kunnen allemaal draaien, maar de veren die achter de buttons zitten zijn loeistijf dus echt zwevend zijn ze toch niet te noemen.
Wat wel wat hielp was de schijven en blokken opschuren, maar probleem komt vervolgens gewoon weer terug helaas.
Iemand tips?
Zelfde ervaring hier!Misschien eens kijken naar je balhoofdlagers. Als je schijven echt recht zijn, zou het je balhoofd misschien kunnen zijn. Ik had hetzelfde destijds.
Wel belangrijk om te weten wat je verder hebt gedaan aan de motor qua luchtfilter, luchtfilterbox, jetting, carb afstelling, en klaarblijkelijk andere dempers. En smoren arm of rijk?Het viel mij van de week op dat mijn 950SM niet altijd even mooi loopt...
Als ik even lekker 'geïnspireerd' rijd en vanuit de hoge toeren het gas dichtdraai om vervolgens weer half gas bij te geven, dan lijkt ie wat te smoren. Het is redelijk specifiek en voor de rest rijdt ie als een beest en gaat in de 3e versnelling nog op het gas omhoog dus heel slecht staat ie niet afgesteld lijkt me.
Nu heb ik na de laatste rit de DB-killers gemonteerd om te kijken of dit het misschien iets beter maakt. Het duurt helaas nog even voordat ik weer kan rijden dus dacht dan gooi ik het in de tussentijd hier even in de groep.
Iemand suggesties?
Dat is jammer, dan moet ik naar Italië met de motor...Om te testen heb ik beide wel liggen.
Moet je wel een maandje geduld hebben
Lijkt me makkelijk te testen door met de motor uit maar op contact vol gas te geven en kijken of de waarde omhoog gaat, niet?Dat is jammer, dan moet ik naar Italië met de motor...
In tune ecu zie ik dat mijn Tps sensor niet stabiel is.
Ik ben alleen nog niet bedreven genoeg met tune ecu. Weet iemand of dit de Tps is van de 1e gaskleppen? Degene die je met de gaskabel bedient.
Die van je gaskabel.Dat is jammer, dan moet ik naar Italië met de motor...
In tune ecu zie ik dat mijn Tps sensor niet stabiel is.
Ik ben alleen nog niet bedreven genoeg met tune ecu. Weet iemand of dit de Tps is van de 1e gaskleppen? Degene die je met de gaskabel bedient.
De motor heb ik nog maar net en ik weet niet wat er precies is gedaanWel belangrijk om te weten wat je verder hebt gedaan aan de motor qua luchtfilter, luchtfilterbox, jetting, carb afstelling, en klaarblijkelijk andere dempers. En smoren arm of rijk?
Wel handig om te weten wat er nu in zit, en hoe je naalden staan. Het is helaas wel een klusje voor je er bij kunt bij de 950.De motor heb ik nog maar net en ik weet niet wat er precies is gedaan
Er zitten Akra's onder en bij aanschaf kreeg ik een doosje mee met jetting spul, toen heb ik de aanname gemaakt dat het wel goed zou zijn
Binnenkort gaat de tank eraf om alles te bekijken en kleppen te stellen indien nodig. Dan weet ik ook beter wat er zoal is gedaan.
Qua smoren heb ik het idee dat ie te weinig peut krijgt.