KTM LC8 ellende

Vaag bedrijf die die ktm verkocht heeft aan topic starter.
Zie schermafbeelding wat die man over ze eigen bedrijfje verteld op marktplaats.

Staan in een loods kijken kan met goed licht erbij blabla ,dus een doorschuiver van motoren .
Sleutelt er zelf niet aan en garantie is bij dat bedrijf niet echt iets.
Als ik dieze advertenties al Lees en ik zie daar een motor staan ga ik er sowiezo niet eens heen.
Vaag en onduidelijk.

Die gok heb jij wel genomen Jacappi en toen onstonden er problemen.
Wie is er nou vreemd bezig?.
Ik denk dat dit bij een goede motorzaak met werkplaats anders was gegaan.
 

Bijlagen

  • IMG_8431.PNG
    IMG_8431.PNG
    183,2 KB · Weergaven: 73
Vaag bedrijf die die ktm verkocht heeft aan topic starter.
Zie schermafbeelding wat die man over ze eigen bedrijfje verteld op marktplaats.

Staan in een loods kijken kan met goed licht erbij blabla ,dus een doorschuiver van motoren .
Sleutelt er zelf niet aan en garantie is bij dat bedrijf niet echt iets.
Als ik dieze advertenties al Lees en ik zie daar een motor staan ga ik er sowiezo niet eens heen.
Vaag en onduidelijk.

Die gok heb jij wel genomen Jacappi en toen onstonden er problemen.
Wie is er nou vreemd bezig?.
Ik denk dat dit bij een goede motorzaak met werkplaats anders was gegaan.
Ja dure les en ook gok.
Maar dat dit bij zo een jonge fiets met zo weinig Km,s kan gebeuren verwacht niemand.
 
Heb ik gedaan maar scheepte me af met zit nog een jaar fabrieksgarantie op. Je moet er mee naar de dealer. Zo doet die gast zaken. Verkoopt alleen motoren tot 2 jaar oud. Hoeft hij er niet aan te sleutelen.
Waarom heb je je door de verkoper laten afschepen; hij is verantwoordelijk voor de afhandeling richting dealer niet jij.

Je hebt immers met hem een overeenkomst….:?
 
KTM heeft wel een redelijk beroerde reputatie inmiddels hoor
Komt vooral omdat alles verwachtende typpetjes een volbloed enduro kopen en die constant kapot loopt omdat ze het onderhoudsschema niet volgen.

Alle motoren van KTM zijn redelijk onderhoudsgevoelig. Daarom bestaat er ook iets als een eigenaarshandboek/werkplaatshandboek en onderhoudsintervallen.
Wijk je er van af krijg je idd sneller gezeik dan bij veel andere merken.

"Ja maar mijn ... kon ook zolang zonder oliewissel/kleppenstellen enz"
Ja maar die dingen zijn lang niet zo fel en 50kg zwaarder... Dat zit ergens in.
 
Straatmotoren van KTM schijnen ook niet zo betrouwbaar te zijn, en die hebben tegenwoordig lange onderhoudsintervallen.
 
Mijn 1090R van 2018 is een superfiets! Althans, naar mijn bescheiden mening... stuurt fijn, vermogen zat en voor mij persoonlijk goed in off- en onroad. Fijnste motor die ik tot nu toe heb gehad voor op de weg.
Heeft nog niet veel gelopen, maar de 18k die hij heeft gelopen zijn gewoon probleemloos geweest.
 
Die India blokken vallen juist onder de degelijkste blokken op de markt. Helemaal die van Baja zelf. Die gaan met 15pk met 3 personen en 50kg bagage elke dag de Himalaya op en af...
Ze zijn zelfs zo goed, dat ze op straat gereviseerd kunnen worden. De onderdelen kun je dan gewoon in het zand leggen.O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan