rIk heb vernomen dat de 15 min reset alleen voor het stationair / lage toeren bereik is.
Weet ook niet hoe 15 minuten stationair lopen de mapping voor 8000 toeren weet te bepalen. Vandaar ook dat ik m gewoon op de bank met TuneECU ga laten afstellen.
Uitlaat moet volgende week binnen zijn, filtertje hadden ze niet meer op voorraad dus op zoek naar een nieuwe.
De RC8 staat nu weer bij Opheij voor wat kleinigheden. Mochten ze het niet opgelost krijgen voor het weekend krijg ik een S1000RR mee als leen motor. Top zaak
r
Heb je de akra besteld?
Gaat een wereld van verschil zijn, laat je tuner wel de 2031 open exhaust, instellen ipv/d 2001 open standaard,in combi met sas plates,02 sensor switch off een heel wat aangenamer motorkarakter.
I heard that too, but need something small and less valuable that I can risk droppingI heard OCC has a very fast windows laptop Birdboy!
is dat de 104db versie? Ik sta in twijfel, probleem is trackdays. De db limits zijn ongenadig, zelfs op francorchamps mag je al niet teveel geluid meer produceren.
Die JCE ziet er alvast goed uit, weet te melden of het geluid aanvaardbaar is, het middengebied en on-off onderin zou compleet moeten verdwijnen met de 2031 akra map.
Hoeveel heb je voor deze in NL betaald?
Tax is minder bij jullie, wellicht bestel ik er ook nog eentje als er nog wat budget van vakantiegeld overschiet, juist nieuw koevel en slipperclutch besteld,als je begrijpt wat ik bedoel ;-)
Sorry heren maar de RC8 gaat weer de deur uit.
Ik kan er geen vriendjes mee worden helaasIk weet het ik heb hem nog niet zo lang maar ik irriteer me nu al aan het aan uit gedrag van de motor. Ik woon in hartje Amsterdam en hij rijd pas lekker bij 65/70 km en dat kan niet altijd met een auto voor je snuffert.
Er is ook nog wel een klein beetje goed nieuws! Er komt wel een KTM voor terug waarschijnlijk de super duke 990
Ik weet alleen nog niet of ik hem moet inruilen of gewoon verkopen....
stekker zit onder het zadel naast de zekeringkast
Stomme vraag, maar waar zit de connector op de RC8 voor het TuneECU kabeltje?
Kom er net achter dat mijn OBDII kabel een CH430 chipset heeft, en niet de FTDI die staat vermeld op de TuneECU site. Heb wel de drivers kunnen installeren (van de CH430). Weet jij of deze werkt, of moet ik per sé een FTDI OBDII kabel hebben?
Weet het ons te melden, ben eens benieuwd.
Tune ECU setup is...Vag/KKL/USB obd2 cable met fdti drivers
dan een vag/kkl female obd2 naar B6AP ktm 6pin plug er worden maar 3 gebruikt door TuneECu de 4e is voor het canbus system en wordt niet aangeschreven bijgevolg ook niet gebruikt.
Ik gebruik eveneens een vag/kkl cable met fdti drivers voor mijn Fiat Mjet auto, deze plug wel direct in de obd2 connector van mijn auto...deze heeft ook de fdti drivers nodig om die te laten werken overigens.
Hoi,
allemachtig hier staat geweldig veel info over dit motobeest ! Koel ! :-)
Hier twee straten verder staat er eentje tweedehands te koop. Ik heb nog geen idee van welk jaar het is, ik ben er juist langs gereden en alles was op slot en niemand thuis. Het is een oranje. Grijns.
Zijn er bepaalde dinges waar ik op moet letten? Bepaalde jaargangen die ik liever niet koop? Ik vraag dat omdat ik weet dat je bij KTM best een beetje oplet met het jaartal. En ik weet dat omdat ik al vier jaar rij met een 950 Adventure en daarvan weet ik dat de modellen 2003-2004 nogal kwetsbaar waren. Pas vanaf 2005 waren ze OK. De mijne is dan ook van 2005 (carbs dus).
Laat maar horen !
En hop, ik heb al wat plaatjes gemaakt, hij stond buiten geparkeerd op het terrein van een autogaragist. VIN nummer was mooi te zien, even ingezoomd en dit is het nummer : VBKVR44079M958893. Hij zou dus van 2009 zijn (volgens internet) en is dus oranje met zwarte kont. Plastiek ziet er optisch heel mooi uit, velgranden hebben al wat te verduren gehad, de lak is er hier en daar afgebrokkeld, dat wijst misschien op onhandige bandenwissels. Wat ik ook zie is dat de ontluchtingsnippels van de remmen vooraan geoxideerd zijn. Het beestje heeft dus altijd vochtig gestaan of er is in regenweer een aantal keer mee gereden. Voor en achterband hebben behoorlijk brede schaamranden: vooraan wel twee cm en achteraan minstens een cm.
Bij gebrek aan afleveringscertificaat kan ik nog geen onderhoudsdetails opvragen natuurlijk.
Bij de KTM dealer kunnen ze op basis van het frame nummer checken welke modificaties hij heeft gehad, en ik *dacht* zelfs ook welke onderhouds beurten (mits bij een erkende dealer uitgevoerd natuurlijk).
De JC uitlaat gaat eraf! Mooi ding, maar niet wat ik wil. Als ie eraf is maak ik wel een apart verkoop topic voor, maar mocht iemand interesse hebben laat maar weten
Hoi,
allemachtig hier staat geweldig veel info over dit motobeest ! Koel ! :-)
Hier twee straten verder staat er eentje tweedehands te koop. Ik heb nog geen idee van welk jaar het is, ik ben er juist langs gereden en alles was op slot en niemand thuis. Het is een oranje. Grijns.
Zijn er bepaalde dinges waar ik op moet letten? Bepaalde jaargangen die ik liever niet koop? Ik vraag dat omdat ik weet dat je bij KTM best een beetje oplet met het jaartal. En ik weet dat omdat ik al vier jaar rij met een 950 Adventure en daarvan weet ik dat de modellen 2003-2004 nogal kwetsbaar waren. Pas vanaf 2005 waren ze OK. De mijne is dan ook van 2005 (carbs dus).
Laat maar horen !
wat is de reden, te luid, te stil, geen vermogenwinst???...wel aanzienlijk gewichtswinst tov de originele denk ik niet?