Als ik een standaard uitlaat had gehad had ik het ook wel zo laten doen denk ik...Perfect afgesteld door de crew van Pajic. Aanrader
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als ik een standaard uitlaat had gehad had ik het ook wel zo laten doen denk ik...Perfect afgesteld door de crew van Pajic. Aanrader
Nice... heb je alleen geen last van de hitte? Zit redelijk dicht op de step lijkt wel
Geen last, schoen is nog niet gesmolten. Zonder gekheid, top afstelling.Nice... heb je alleen geen last van de hitte? Zit redelijk dicht op de step lijkt wel
Trouwens.....wat zijn de ervaringen met 10W60 qua olieverbruik?
Ik ben een 0,7L kwijt tussen de beurten door. (ook nog bijgevuld)
Het is geen groot verbruik maar ik vroeg het me zo eens af.
Geen idee wat er bij mij op ligt, maar wel groter iig. Dat icm andere mapping en streetthrottle zorgt ervoor dat de mijne soepel rijdt. Afgelopen weekend in Duitsland veel meer in hogere versnellingen gereden, wat goed ging. Ook op rotondes. Krappe haarspeldbochten blijft opletten.Mogge, vraagje; op rotondes/korte bochten is het aan/uit gehobbel. Heb nu 38 op het achtertandwiel. Is 39 dan bijv een merkbaar verschil of moet ik dan eerder 40 doen?
Ik sta nu op 25,5k. Nog steeds niet echt een intergalactische km stand natuurlijk.Hier ook 10W60. Wat sowieso mee lijkt te spelen zijn 2 dingen. Hoeveel km's het blok al heeft gelopen. Het verbruik ging bij mij na iets van 12k km omlaag terwijl het eerst meer was. Verder hangt het af van hoe ik er mee rij. Met rustig rijden is er vrijwel geen verbruik. Ga ik flink gassen dan wel wat verbruik. Hoe hoger je in de toeren komt hoe meer verbruik is mijn ervaring.
Juist het asje is nr 18. Het onderdeel dat ik niet los krijg is het (ongenummerde) hendeltje dat de rempompstang bediend. Op de tekening tussen nr's 17&4.Je bedoelt deze?
Tiens ik heb de service manual. Maar dat boek mmm .......
Yeps super heel leerzaam.Zie onderstaand filmpje. Is niet exact dezelfde pomp, maar is goed vergelijkbaar.
Ik heb mijn Akra EVO 4 replica a.k.a. Rob Special een poosje eronder gehad maar rij intussen weer origineel i.v.m. trip naar Duitsland. Ik denk dat ik misschien 3000 km met die uitlaat gereden heb.Ah okay, gewoon de akra mapping. Die is sowieso al niet perfect voor jouw decat uitlaat (je hebt de originele voorbochten nog denk ik?), dus ik verwacht weinig problemen als je een volledige originele pijp eronder zet.
Mocht je nog twijfelen kan je ook vrij makkelijk de standaard mapping terug zetten en naar believen terug naar de akra wisselen als dat beter bevalt.
De standaard uitlaat is een reflectie demper, dus daar zit weinig tot geen dempingswol in maar werkt door het geluid te weerkaatsen op diverse shotjes in de uitlaat.
Enig idee of bij jou echt alleen de cat eruit gehaald is of dat er nog meer shotjes of zelfs helemaal leeg is gehaald? Want dan maakt ie gewoon echt veel herrie namelijk.
Nu is de standaard uitlaat al niet echt stil, maar ik zou zeggen dat de decat 'm wel wat luider maakt. Maar hoeveel durf ik niet te zeggen.
Nog mazzel dat je door mocht rijden. Op zolder kreeg ik 1 waarschuwing en moest ik bij het meetpunt van het gas anders mocht ik naar huis...
Overigens zijn uitlaten van onze motoren en geluidsmetingen op circuits een moeilijk punt. Er zit gewoon weinig ruimte onder de motor om eem groot genoeg demper te plaatsen.
Als je echt zeker wilt zijn dat je én stil bent, lichter én een uitlaat hebt die meer vermogen geeft moet je naar kijken of Rob (RVF750R hier op het forum) nog uitlaten bouwt (er is iemand geweest die cup races met een RC8R met Rob's uitlaat reed) of naar een akra twin systeem gaan kijken (2 dempers aan de zijkant).
Ik heb mijn Akra EVO 4 replica a.k.a. Rob Special een poosje eronder gehad maar rij intussen weer origineel i.v.m. trip naar Duitsland. Ik denk dat ik misschien 3000 km met die uitlaat gereden heb.
<KNIP>
Verkocht!