Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Ik heb voor mijn gen 2.0 een seat cover in bestelling staan (helaas backorder) en deze komt standaard in glans zwart volgens mij. Zijn er ook (officiele) stikkers/stikkersets te krijgen zodat deze wat meer aan sluit bij de rest van de motor?
 
Ik heb voor mijn gen 2.0 een seat cover in bestelling staan (helaas backorder) en deze komt standaard in glans zwart volgens mij. Zijn er ook (officiele) stikkers/stikkersets te krijgen zodat deze wat meer aan sluit bij de rest van de motor?
In principe kan je alles naar wens laten maken......... bel eens met Kevin van Motoxshop
 
Wat voor spiegels zijn dat? Ze maken het stuur precies wel iets breder, he?
Dat zijn spiegels van motogadget:

Met daarbij deze adapters:

Het stuur wordt maar minimaal breder
 
Mag ik ook in de OP?

Moeten nog enkele details worden toegevoegd maar dat kan nog even duren.
 

Bijlagen

  • IMG_20211016_152857.jpg
    566,2 KB · Weergaven: 48
Ik heb dit afgelopen Alpen trip ook ervaren met mijn MT10. Lijkt echt minder fel te zijn en langzamer op stoom te komen. Ik denk ook dat het echt de ijle lucht is, wat op zich niet gek is als je constant minimaal 1000 meter boven zeeniveau zit.
 
Als we dan toch bezig zijn, was vorige week ook in Oostenrijk, Slovenië en Italië

Mangart, Slovenië:


Malta tal, Oostenrijk:


Andere MF'ers inhalen op de Großglockner :D


Italië, vlakbij de Sloveense grens:


Nog een korte waarschuwing voor over een grasveldje rijden in Oostenrijk
 
Vandaag gen 3 velgen gezet onder de 2.0. De s22 sturen direct al veel lichter/directer en voelen in doordraaiers vertrouwd. De 3.0 velg is iets breder dus nu een 200 band ipv 190. Velg design is naar mijn mening fraaier dan de 2.0.


Edit: Ik had een healtech servo eliminator besteld zie ik in de handleiding dat je een brake reservoir relocater nodig hebt van KTM, pff je blijft bestellen....
 

Bijlagen

  • 92DAB332-0651-44BC-96EC-7EEA744E7145.jpeg
    383,5 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
Wel dikke velgen @sjorrit!

Trouwens, zaterdag in Midland bij Lelystad gereden. Nieuw 'circuit' voor mij daar, eerste sessie ging echt waardeloos, kende de baan niet en bochtjes té stik voor mij. Sessies daarna ging het alleen maar beter en kon de lijnen veel beter rijden.

Al met al een heerlijk dagje en uiteindelijk goed rap gereden. Midlands, een heel bochtig/kort circuit met lage snelheid maar ik had er erg veel plezier gehad.

 
Klinkt wel als een goede oefening voor haarspeldbochten in de bergen

Vlak ernaast kun je overigens op het politiecircuit ook vaak terecht voor circuittraining. Volgens mij is dat iets groter qua bochten en langer recht stuk.
 
Ja dat klopt, PVI circuit is een heel ander circuit, wat langer en ietjes hogere snelheid. Met de CBR600F daar ook al 8x gereden. Maar vooral de prijs is wel een verschil, €90 voor Midlands en €145 voor PVI.

Ach, vrijdag de hele dag op Mettet rijden, dus dit was wel een lekkere oefening.