Hmm ok. Mijne zit op de helft van het peilglas. Alhoewel hij na de 1000km( op 2500km gebeurd) beurt tot 85% gevuld was.
Waarschijnlijk heb ik een iets hoger olieverbruik doordat ik na 30-60 seconden na starten de snelweg op ga.
Ik ga dit keer aangeven dat ze er geen stroop in moeten doen. Zit nu 15w50 in. Mag wel wat dunner aangezien in de winter olie niet eens vloeibaar is.
Heb er motorex 10w60 power synt in zitten..
Gister 780 km rondje eifel geknald en mijn olie bleef netjes 68 graden.. Welke temperatuur geeft hij bij jullie aan? Moet zeggen dat mijn fiets niet echt origineel meer is. Merkte dat bij een maatje van mij de olie temp van zijn gt een stuk hoger zat.
Mijne ook.78 graden, vrijwel altijd
ik was het dus wel....deze week een briefje naar Ovj.
Iemand hier al eens geprobeerd hoe de gt er uitziet zonder windscherm en bijhorend bevestigingsframe?
Een meer naked bike gevoel lijkt me wel leuk voor de zomerritten zonder koffers.
Iemand hier al eens geprobeerd hoe de gt er uitziet zonder windscherm en bijhorend bevestigingsframe?
Een meer naked bike gevoel lijkt me wel leuk voor de zomerritten zonder koffers.
Ik rij nu met een Mivv Suono achter de kat zonder db killer maar dit maakt al aardig wat kabaal.Dan rijden jullie denk ik nog met de cat eronder klopt dat. want ik heb het idee dat hij zonder cat minder warm word. Waarschijnlijk komt het ook door de afstelling van de ecu.. Wat is het toch een top fiets die GT. De hyperpro stuurdemper is echt een aanwinst. Maandag ff 780km gereden en dan kom je nog fit thuis..
Heb je foto uit een andere hoek?Best bruut als je geen tomtom erop hebt zitten..
Misschien inruilen op een Super Duke R?Iemand hier al eens geprobeerd hoe de gt er uitziet zonder windscherm en bijhorend bevestigingsframe?
Een meer naked bike gevoel lijkt me wel leuk voor de zomerritten zonder koffers.
Sja wat moet je hier van leren? ik hing 3 sec aan de kraan... geleerd voorlopig even niet te hard meer te rijden,.....ik zal me overal netjes aan de snelheid houden.En? Iets geleerd nu?
dat gevoel van jou gokje heb ik ook vrees ik....emg pijp cursus kost ook 1300 piek ofzo....heb gister maar een extra kranten wijk aan gevraagd....Boefje. Was een kwestie van tijd natuurlijk getuige je YouTube filmpje
Ik ken die bewuste N weg, schoonouders wonen in Berlicum. 2 baans, goed overzichtelijk en nodigt uit tot hard rijden.
Heb je nog mazzel dat ze je Duke niet hebben meegenomen, wat ik meen wel mag na dubbele overschrijding van de maximale snelheid.
Gokje; boete van €1500, EMG curcus en rijontzegging van een maand of 6?
Nee sorry, maar 4 schroefjes en je hebt het scherm eraf..Heb je foto uit een andere hoek?
Iemand hier al eens geprobeerd hoe de gt er uitziet zonder windscherm en bijhorend bevestigingsframe?
Een meer naked bike gevoel lijkt me wel leuk voor de zomerritten zonder koffers.
fozzie78 zei
Iemand ervaring met de Powerbronze Adventure Sport Screen ?
Ja ik en msxx hier een paar posten terug ook zo te zien aan zijn 2 foto's.
Voor mij een verbetering qua turbulentie.
Montage had beter gekund (boutjes zitten schuin ten opzichte van ruitje)
Laagste stand is gelijk aan bovenkant originele navigatiehouder.
Klopt, met dank aan jou voor de inspiratie!
Moet eerlijk bekennen dat ik de afwerkingskwaliteit niet geweldig vind, maar ik heb effectief minder last van turbulenties en daar ging het om.
Heb er motorex 10w60 power synt in zitten..
Gister 780 km rondje eifel geknald en mijn olie bleef netjes 68 graden.. Welke temperatuur geeft hij bij jullie aan? Moet zeggen dat mijn fiets niet echt origineel meer is. Merkte dat bij een maatje van mij de olie temp van zijn gt een stuk hoger zat.
Mijn olie temp zit bijna bij elke rit in de 80+ graden68 graden is vrij laag, moet eigenlijk wel boven de 70 zitten. Bij mij ook altijd 75-80 graden afhankelijk van snelheid.
Hooligan!Mijn olie temp zit bijna bij elke rit in de 80+ graden