Als je db killer er uit is, maar je hebt hem bij je is de boete nog hoger. Ze zeggen dat je dan bewust bezig bent te overtreden. Als je hem niet bij je hebt kunnen ze de uitlaat innemen, maar ik heb dit nog nooit van iemand gehoord. Volgens mij ligt het ook eraan hoeveel geluid geproduceerd wordt.Als je herrie wil maken (in Duitsland) kun je maar beter zorgen dat je een goedgekeurde uitlaat erop hebt zitten en dan de dBkiller meenemen in je rugtas ofzo. Mocht je dan staande worden gehouden, kun je na het terugzetten van de dBkiller en het in ontvangst nemen van de bekeuring, iig nog je weg vervolgen. Heb het zelf meegemaakt aan de Moesel.
Klinkt goed. Nu voelt het wachten nog langerIn ingekort videootje een geluidsopname van de 250mm AR , met de gsm er pal boven. Vindt dat het nogal meevalt. Zelfs de buurman kwam kijken waar die zware grom vandaan kwam en vond het absoluut niet storend. Ben zelf echt wel tegen te luide bler pijpen, en ga het afwachten wat de reacties zijn in de komende ritten. Voor de oostelijk gerichte ritten zal ik toch mijn originele pot monteren, kwestie van Freunde mit Uniform geen pap in de mond te geven.
In ingekort videootje een geluidsopname van de 250mm AR , met de gsm er pal boven. Vindt dat het nogal meevalt. Zelfs de buurman kwam kijken waar die zware grom vandaan kwam en vond het absoluut niet storend. Ben zelf echt wel tegen te luide bler pijpen, en ga het afwachten wat de reacties zijn in de komende ritten. Voor de oostelijk gerichte ritten zal ik toch mijn originele pot monteren, kwestie van Freunde mit Uniform geen pap in de mond te geven.
Moet ik nog testen, nog geen fly-by gedaannetjes! Staat de motor goed voor zo ver ik het kan zien. Hoe is het qua geluid boven de 5k rpm?
In ingekort videootje een geluidsopname van de 250mm AR , met de gsm er pal boven. Vindt dat het nogal meevalt. Zelfs de buurman kwam kijken waar die zware grom vandaan kwam en vond het absoluut niet storend. Ben zelf echt wel tegen te luide bler pijpen, en ga het afwachten wat de reacties zijn in de komende ritten. Voor de oostelijk gerichte ritten zal ik toch mijn originele pot monteren, kwestie van Freunde mit Uniform geen pap in de mond te geven.
Nou, deze Duitse agenten lieten mij gewoon 80 Euro betalen en ik mocht alleen verder rijden als ik ter plekke de dBkiller erin zou zetten. Laten we het maar op "coulance" houdenAls je db killer er uit is, maar je hebt hem bij je is de boete nog hoger. Ze zeggen dat je dan bewust bezig bent te overtreden. Als je hem niet bij je hebt kunnen ze de uitlaat innemen, maar ik heb dit nog nooit van iemand gehoord. Volgens mij ligt het ook eraan hoeveel geluid geproduceerd wordt.
Dat was me nog niet eens opgevallen. Hij zit dus alleen in die klem vast?Moet ik nog testen, nog geen fly-by gedaan. Zo op de staander toerental eens laten schieten naar 6k, en viel ook nog mee.
De originele demper, zou volgens motormaatje , ook niet bepaald stil zijn als je een fly-byke doet aan ong 180km/h.
(Motormaatje op R1250GS was toch beetje verschrokken haha)
Optisch is het inderdaad best een verbetering, afwachten hoe goed hij tegen trillingen kan, heeft immers geen beugelsteun meer .
Je kan ook de killer van de standaard pijp inkorten.Hoi, heeft er hier iemand toevallig een MIVV Delta Race gemonteerd op zijn GT?
Ik ben me ook aan het oriënteren om een andere demper aan te schaffen in het voorjaar. Persoonlijk vind ik de Akra wel het mooist maar ben niet van plan om dik 800 euro alleen voor een demper te betalen. Maakt deze Akra overigens een veel mooier geluid dan origineel? Het hoeft voor mij niet harder maar mag wat 'zwaarder/donkerder' klinken....
Dat kan ik afraden.Je kan ook de killer van de standaard pijp inkorten.
Ik vind de originele demper ook niet zo mooi dus wil hem sowieso t.z.t. vervangen...Je kan ook de killer van de standaard pijp inkorten.
Bedankt voor de tip.Dat kan ik afraden.
Ik had dat gedaan en toen kreeg ik verschrikkelijk last van vibraties in de motor.
Als ik zo kijk naar je profielfoto zou ik denken dat het eerder een voordeel zou zijn Of je moet een broek aantrekkenDat kan ik afraden.
Ik had dat gedaan en toen kreeg ik verschrikkelijk last van vibraties in de motor.
Bij 3 GT's gedaan en geen één heeft hier last van.....Dat kan ik afraden.
Ik had dat gedaan en toen kreeg ik verschrikkelijk last van vibraties in de motor.
Hoi, heeft er hier iemand toevallig een MIVV Delta Race gemonteerd op zijn GT?
Ik ben me ook aan het oriënteren om een andere demper aan te schaffen in het voorjaar. Persoonlijk vind ik de Akra wel het mooist maar ben niet van plan om dik 800 euro alleen voor een demper te betalen. Maakt deze Akra overigens een veel mooier geluid dan origineel? Het hoeft voor mij niet harder maar mag wat 'zwaarder/donkerder' klinken....
Heeft wel wat weg van een Remus pijp.
Persoonlijk vind ik de dempers van SC project wel mooi, zeker de SC project SC1R.
Ja klopt. Alleen vind ik de Bos niet mooi qua uiterlijk. Maar dat is smaak natuurlijk.Ik heb er zelf al verschillende dempers opgehad, maar de originele zonder db killer en de bos desert fox klinken het mooiste
Je hebt gewoon een bepaalde volume (klankkast) nodig om een zwaar geluid te krijgen
Hoi, heeft er hier iemand toevallig een MIVV Delta Race gemonteerd op zijn GT?
Ik ben me ook aan het oriënteren om een andere demper aan te schaffen in het voorjaar. Persoonlijk vind ik de Akra wel het mooist maar ben niet van plan om dik 800 euro alleen voor een demper te betalen. Maakt deze Akra overigens een veel mooier geluid dan origineel? Het hoeft voor mij niet harder maar mag wat 'zwaarder/donkerder' klinken....
Maar er zit wel een hoop dempingswol omheen en killer erin gelast vandaar de dikte van dat lelijk dingOriginelr demper is ook gewoon rechtdoor.
Ooit uns zo,n ding erop gehadwat un kud gelui,lawaai !