Nee, zou idd logisch klinken. Maar toch echt in het menu van de SDGT zitten zoekenHebben ze niet stiekem de software van de 1290 R erop gegoood?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, zou idd logisch klinken. Maar toch echt in het menu van de SDGT zitten zoekenHebben ze niet stiekem de software van de 1290 R erop gegoood?
Dan ging het vast Goed hard!Hebben ze niet stiekem de software van de 1290 R erop gegoood?
Gisteren was ik ook wezen knallen. Nadat ik thuis was viel er iets op:
Ik zie niet echt wat het verschil zou moeten zijn.Vandaag even de voorremklauwen schoongemaakt maar er viel mij op dat de remblokken aan beide kanten er verschillend in zitten. Heeft dit een reden of heeft de vorige eigenaar de blokken van de linker en rechter klauw door elkaar gehaald? Tevens vandaag de 3cm verlaagde stepjes van knight design besteld, ben benieuwd!
Ik heb ze eigenlijk altijd symmetrisch van elkaar gezien. Niet dat het veel uitmaakt maar ik vroeg het me gewoon af. Binnenkort gaan er toch een paar nieuwe op, ben niet tevreden met hoe de voering nog vast zit.Er zit een sparing in de remvoering, die zit niet evenredig gespiegeld op de foto zo te zien. Maar zou niet weten of dit goed of niet goed is. Heb nog geen set vervangen.
Hou je ons op de hoogte wat de voorwaarden zijn om Oostenrijk binnen te komen?Bekijk bijlage 1642643
Sinds eind maart niet meer gereden, maar hij doet het nog. Dacht zal 'm maar ff testen voordat we over iets meer dan een week naar Oostenrijk vertrekken
die wil ik ook wel eens zien de mijne nog nooit vervangen 40 k erop gooi er meestal 95 inBenieuwd hoe je brandstoffilter er uit ziet.
Tank je E5 Premium brandstof, Shell V-power of BP Excellium, dan zou het goed moeten gaan namelijk ?
Sinds vandaag staan Duitsland en Oostenrijk vanuit Nederland bezien op geel, dus dat is mooi, maar oranje was ook geen probleem geweest.Hou je ons op de hoogte wat de voorwaarden zijn om Oostenrijk binnen te komen?
Wij nog 30 keer slapen en ook naar daar.
Spiegels heb je inderdaad niks aan boven 100km/uIk heb vanochtend, voor dat het zo warm wordt, nog een rondje gedaan.
De GT en ik worden steeds betere vrienden...
Waar ik me nog wel aan stoor is de trillende spiegels. Ik zie bijna niks. En ja, ze zitten goed vast ;-)
Hebben jullie hier ook last van?
Trillende spiegels, geen last van. Een stuk mooier beeld en degelijkere spiegels dan op mn vorige motor. (Versys)Ik heb vanochtend, voor dat het zo warm wordt, nog een rondje gedaan.
De GT en ik worden steeds betere vrienden...
Waar ik me nog wel aan stoor is de trillende spiegels. Ik zie bijna niks. En ja, ze zitten goed vast ;-)
Hebben jullie hier ook last van?
In Nederland enkel Shell V-power, tenzij ik het niet red op 1 tank. In het buitenland wat er te krijgen is, maar wel alleen 98 E5 (in Spanje/Portugal bestaat ook 98 E10).Benieuwd hoe je brandstoffilter er uit ziet.
Tank je E5 Premium brandstof, Shell V-power of BP Excellium, dan zou het goed moeten gaan namelijk ?
Bij mij geeft TFT scherm melding rood en reserve aan en volgens TFT kan ik dan nog 30 km rijden. Als ik ga tanken en dan gaat er zeker 2 liter nog in.Vandaag dacht ik, ik kan nog 110km volgens de TFT, dus laat ik nog ff een rondje doen wat ik normaal wel haal zodat ik wat minder rest benzine er in heb. Ging perfect .... zolang ik onder 7k RPM bleef. En toen ineens ... 6k RPM, 5k RPM ... toen ging t reserve lampje aan, kon ik niet meer boven 4k RPM en 10 km later was t gedaan met de pret en stond ik met een foutmelding: Fuel pump aan de kant van de weg. Volgens TFT kon ik toen nog 40km rijden.
Toevallig precies hetzelfde als bij CupraR32T? Of heb je het over zijn motor?Een van mijn vrienden heeft een GT, en sinds kort een melding in het dashboard "Fuel Pump Failure".
Maar hij hoort de pomp wel lopen, en de motor doet het ook nog.
Iemand dit wel eens meegemaakt? En wat was de oorzaak?
Slecht werkende pomp en/of verstopt brandstoffilter?