Landmarkrally 2020, de introductie.

Het overzicht tot en met vanavond.

full
 
En de bedoeling was nóg een.....BZWH 2.....wél geweest en gezien, maar vanwege markt niet mogelijk om met de motor vlakbij te komen....
Dus tip: niet op zaterdagmiddag naar BZWH 2.

Die markt staat er nu ook gewoon nog, niet heel groot, maar de straat is in ieder geval afgesloten, vanmiddag dus maar gedaan of we de borden niet gezien hadden :+
 
Die markt staat er nu ook gewoon nog, niet heel groot, maar de straat is in ieder geval afgesloten, vanmiddag dus maar gedaan of we de borden niet gezien hadden :+
Dat is duidelijk een stuk kleiner. Toen wij er waren was het rondom het gebouw markt en onmogelijk om er ook maar even in de buurt te komen zonder voetvolk te raken
 
De cijfers in de lijst zijn het aantal motoren op de foto, de excel formule maakt daar automatisch het goede aantal punten van. Kijk bv bij bueno, die heeft alleen een bonus gedaan en toch 2 punten totaal.

Met het oog daarop; volgens mij mist mijn foto van Monument 4 van 21 maart nog in de telling. Mijn vriendin is inderdaad nogal klein, dus daar kijk je snel overheen. :+ Of heb ik ergens een regel verkeerd gelezen en telt 'ie niet omdat het niet mijn eigen motor is..? -O-
 
Mochten er nog mensen zijn die van plan waren BZWH6 te gaan doen dit weekend; alle toegangswegen zijn dit weekend blijkbaar afgesloten voor verkeer kwam ik vandaag achter... -O-
 
Zal het morgen checken . Schijnt wegwerkzaamheden te zijn en moet je er toch kunnen komen ,anders is het ook een corona afsluiting.
We komen er toch langs ,we zien wel of het lukt
 
Nou het was bijna gelukt . Mocht van de verkeersregelaar wel door maar halverwege (bij de brandweerkazerne )stond een bord met een noodverordening. Wilde eigelijk wel doorrijden maar terugkomende fietsers waarschuwde dat ze verderop stonden te schrijven en die prijs is me iets te hoog.
 
Nou het was bijna gelukt . Mocht van de verkeersregelaar wel door maar halverwege (bij de brandweerkazerne )stond een bord met een noodverordening. Wilde eigenlijk wel doorrijden maar terugkomende fietsers waarschuwde dat ze verderop stonden te schrijven en die prijs is me iets te hoog.
Ik heb jullie foto wel goedgekeurd.
 
BZWH 6 - Opgelet: heb een waarschuwing gekregen van Staatsbosbeheer, Motoren zijn niet welkom en rijders lopen kans op een boete.
 
Terug
Bovenaan Onderaan