Landmarkrally 2023, kletspraat

Ik twijfel alleen over bonus oost maar heb wel een idee. Na een poosje die streepjes kaart gevolgd te hebben raak ik steeds de weg kwijt :⁠‑⁠X
Ik had hem uitgeprint en dan af en toe erbij schrijven op welke kruizing je bent.
Hoef je niet steeds van voor af aan te beginnen
 
Afgelopen weken erg druk gehad, nu even tijdens de avonddienst tijd om een tussenstand op te maken.
Tussenstand 05-04.png
 
Ik had de bonus oost dus mooi mis, nu met geprinte kaart een nieuwe poging gewaagd en ik kom heel ergens anders uit... Nu maar hopen dat deze wel goed is 8-)
ooooh dit had ik dus ook he! grrr
Maar, wel heel fijn dat de mogelijkheid er is om even een bevestiging te vragen voordat je gaat rijden.
Dus voor andere lezers, PM @Hans89 met jou oplossing voor de BONUS opgaven.
 
Ik zag het topic, heb wat zitten zoeken en puzzelen en heb nu 11 lokaties gevonden en met de bonuslokaties ben ik ook al een eind op weg (Noord gevonden, Oost startpunt gevonden en van West denk ik te weten hoe ik het moet ontcijferen). Kortom alle makkelijke heb ik, dus nog 95% inspanning te gaan ;)
O ja, en nog een paar foto's maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net de eerste drie foto's geplaatst. Twee ervan na keihard eigen speurwerk en de derde (Muziek 2) herkende ik pas na het zien van een foto van een andere deelnemer. De link met muziek kwam pas daarna en achteraf heb ik dat wel eens eerder gehoord. Overigens was de zaak dicht op dinsdag, maar de directe omgeving barst van de alternatieven voor een lunch, en van de historie. Zeker de moeite om even van de motor af te stappen.
 
Landmark Muziek 2, of liever gezegd de omgeving, laat me niet helemaal los. Ik zou er graag meer wat over willen vertellen, maar dan geef ik het weg en dat kan natuurlijk niet. Aan de andere kant, het is doodzonde als je alleen effe een foto maakt en wegrijdt terwijl daar zoveel is te zien.

Misschien mag ik het volgende voorstellen: als je het punt denkt te weten, stuur mij dan een PM en dan geef ik ook per PM wat meer informatie. Is dat een aanvaardbare optie?
 
Komende Zaterdag 22 april wil ik Lekkernij 1 en 3 aandoen.

( onder voorbehoud de planning: 12:00 aankomst Lekkernij 1 en 13:30 aankomst Lekkernij 3 )
Hoe meer zielen, hoe meer punten, uuuuh vreugd _O-

Wie kan ik daar ook treffen ?
 
Laatst bewerkt:
Een hint voor erfgoed 6, is wel welkom. Ik weet wat die palen betekenen, maar krijg deze niet gevonden.
Ik ken de betekenis nu ook, maar met die kennis denk ik dat er tientallen, zoniet honderden van die palen moeten staan. Ik denk dat ik het zoekterrein kan "beperken" tot zo'n 1000 vierkante kilometer.8)7
Het goede nieuws is dat ik Lekkernij 2 heb gevonden en daarmee is de categorie Lekkernijen voor mij compleet bekend.

Edit: ik sprak iets voor mijn beurt, maar nu heb ik het echt compleet. Er gaat niets boven Groningen zullen we maar zeggen. Behalve zo'n beetje de hele Eredivisie.:X
 
Laatst bewerkt:
Dss jammer . En de motorkleur van diny is inderdaad een beetje gebleekt :)
Net nieuw en moeten wat km maken voor de eerste beurt.
Ik dacht ook al na het zien van je foto......... het zal toch niet.......... dus wel een gemiste kans
 
Terug
Bovenaan Onderaan