bigtriple
Die hard MF'er
Nou dan maar niemand vergeten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
helemaal mee eensWauw, die zwarte Jota. Machtig ding!
Ten slotte nog een fraaie 500 in Akersloot,het eindpunt van de Rocketrun 2005,
Het rock&roll festival.
(Afbeelding)
nou dan heb je er al een stelletje gehad zeg.Wat dacht je van deze???
Hier heb ik ook mee gereden was mijn eerste Laverda 750 S.F.
Ik heb er totaal 5 gehad en een 1000 Yota die ik vies had opgevoerd haalde er op de bank van Rob Janzen in Zandvoort 105 P.K. uit gemeten op het achterwiel schone p.k.tjes dus..
Top lag zo rond de 243k.m.p/u gemeten op het cirquit van Francorchamps.
Leuke tijd denk er nog vaak aan helaas ontbreken mij de pegulantjes om weer een snell Yota neer te zetten maar bij het zien van deze topic gaan mijn handen wel weer jeuken.
M.V.G.Rob Kawasaki!!!
(Afbeelding)
Als je dat doet ben je wel een echte liefhebber.Vind het ook wel leuk al die verhaaltjes.Ik heb voor de deze wat racers gehad zoals een gsxr750w.Toen ik die verkocht wilde ik is wat anders.Mijn broer had een SF en ik dacht zal ook is een Laverda proberen.Viel ontzettend tegen als ik het vergleek met de gsxr zoals trekkracht enzo maar was toch meteen verkocht.Laverda netjes gemaakt en toen ik daarmee klaar was zoveel mogelijk originele spullen eraf en een caferacer van gemaakt(nog steeds mee bezig eigenlijk)Zo blijf je een beetje bezig he.Heb de Laverda nu een jaar of 6-7 en eigenlijk nooit noemswaardige problemen gehad.Ik heb dus nu een berg onderdelen die ik bewaar voor als ik hem verkoop.Wat mooi al die foto's en verhaaltjes. Echt kicken.
Hoewel ik er maar ééntje heb gehad, zo'n twee jaar lang en alweer zo'n 12 jaar geleden, vindt ik het nog steeds erg mooi. Was ook fanatiek lid van de Laverdaclub.
Kan nog steeds de verhalen herinneren over de U.D.V's. Heb nog met de sf op het oude cicuit van Assen gereden. Acceleratie van nul, topsnelheid max 170 dus daar verloor ik het allemaal mee, maar sturen als een scheermes en eruit remmen was helemaal lachen! Telkens met een vette grijns uit de bocht om 10 mtr later weer gepasserd te worden.
Ooit eens met de auto gekeerd en een dikke 30 km achter een driecylinder aangescheurd. Raam open, hoofd naar buiten. Donders mooi geluid.
Ik denk dat je krukas bedoeldt de eerste types hadden een 180 graden krukasZou graag een Laverda weer willen. Maar dan eens een driecylinder. Een ouder model, dus niet met de vulopening in de kuip. Heb toen wel veel gelzen over de 1000's en 1200's, de verschillen in nokkenassen (graden, meen ik), maar ben het zo'n beetje vergeten.
Zijn ze er nog? Zeker nog schandalig duurder dan een 750.
Kan met mijn 98kg niet op minder dan een 1000, toch?
Iemand iets in de aanbieding?
Ja, hij laat er soms nog een traan omHey BGL, jij hebt ook iets met Italianen merk ik. Had jouw ouwe ook niet eens zo'n 750?