Leeftijd van de gemiddelde supersport rijder

Leeftijd supersport rijder

  • 18-20

    Stemmen: 66 5,5%
  • 20-25

    Stemmen: 453 37,8%
  • 25-30

    Stemmen: 257 21,5%
  • 30-35

    Stemmen: 186 15,5%
  • 35-40

    Stemmen: 102 8,5%
  • 40-45

    Stemmen: 64 5,3%
  • 45-50

    Stemmen: 40 3,3%
  • Ouder

    Stemmen: 29 2,4%

  • Totaal aantal stemmers
    1.197
SORRY, moet je teleur stellen. Ben 51 en rij al jaren een BB. Sinds drie maanden weer een nieuwe. Vrouwtje is 47 en geeft menige jonge god het nakijken met haar RSV mille.


:} :} :} :} :} :} :} :}

zo wil ik ook oud worden...

maar menigeen ligt toch wel in de 20-25 zone... meestal met een wat lichter... rond de 600 cc.. naar mate de leeftijd vordert, vordert ook de cilinderinhoud...

geld natuurlijk niet voor iedereen, maar de SP's en de duc's 996 ed staan toch bijde wat ouderen...

als ik dat zo zie vin ik het jammer dat ons pap met zijn 42 al gesettled is op een caponord :Z :X
 
:} :} :} :} :} :} :} :}

zo wil ik ook oud worden...

maar menigeen ligt toch wel in de 20-25 zone... meestal met een wat lichter... rond de 600 cc.. naar mate de leeftijd vordert, vordert ook de cilinderinhoud...

geld natuurlijk niet voor iedereen, maar de SP's en de duc's 996 ed staan toch bijde wat ouderen...


als ik dat zo zie vin ik het jammer dat ons pap met zijn 42 al gesettled is op een caponord :Z :X

Laat hem maar eens komen praten. Kan hij ook eens met zijn zoon een dijkje pakken.
 
21 en een ThunderCat

Las een tijd geleden in een motorblad een artikel over een dik 70 jarige die nog geregeld met zijn Blade op het Circuit scheurde, (misschien de eerste SS rijder die zo oud is geworden? ;) )
 

Nee, ik geloof jullie jullie wel. And beside: mamma always taugh me to have respect voor oldpeoples :+

Op vrijdag 29 augustus 2003 22:57 schreef Friezinnetje het volgende:kwestie van ff afwachten wat er gepost word, als't alleen jonkies zijn houden we ons angstvallig stil O-)

Niet alle jonkies zijn wild en onverantwoord O-)
 
Deze maand 55 en sinds 7 weken zelfs opa. Maar...... voor het circuit(ZAC) een GSXR1000 en voor het gewone werk een Fazer 1000.

Ouderdom heeft ook voordelen, bijv. kinderen de deur uit dus wat meer geld en dus 2 mooie motoren ipv 1.
 
Terug
Bovenaan Onderaan