leren springen

nou, sterker nog... Chris die springt nieteens... hij gaat eerst kijken of hij het fysiek en mentaal allemaal wel aan kan... en dan zijn er nog quad rijders (die in de crosswereld toch een beetje als mensen gezien worden die een chromosoompje missen :+ ) die je nog voorblijven ook... fuck this shit

 
nou, sterker nog... Chris die springt nieteens... hij gaat eerst kijken of hij het fysiek en mentaal allemaal wel aan kan... en dan zijn er nog quad rijders (die in de crosswereld toch een beetje als mensen gezien worden die een chromosoompje missen :+ ) die je nog voorblijven ook... fuck this shit

[~[url="http://i1165.photobucket.com/albums/q583/Bart_Brinkman/P1050142_zps134e76a9.jpg"]afbeelding~][/URL]

Hahaha dat is thijs op die quad hierboven. :') :')

Maar goed, ik kan nu foto's gaan zoeken van jou waarbij je los komt (ja het schijnt te kunnen) en gewoon blijft zitten op de buddy.
Feit is dat het nu weekend is en ik zulk onzin werk liever onder werktijd doe.
 
Oke dan, ik kom erop terug. Voor Bart maken we een uitzondering. Het is dus de bedoeling dat je gaat staan in een soort poephouding en niet blijft zitten op je buddy zoals onze Bart hier doet.

910159D0-43EF-466C-8B2F-6E42D3B9FE99-118-000000009BB996B2_zps14f2f182.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik pretendeer ook niet dat ik mn achterrem gebruik of uberhaupt dat ik kan crossen :+

 
Achterrem gebruiken is een techniek die David Bailey in 1985 voor het eerst liet zien, na er maanden over gepiekerd te hebben hoe hij bepaalde triple kon springen. Daarna is het heel langzaam overgewaaid. Tot die tijd was er niemand die het deed en ik weet zeker dat de toppers uit die tijd best een beetje konden springen.
 
Het is wel handig om te corrigeren als je te ver achterover gaat.
Ook op tafeltjes springt het wel mooi al gebruik ik het zelf ook nauwelijks nee.

Tis wel leuk om te oefenen. Op dat tafeltje voor de kantine bij jou kan dat prima. :Y
 
Laatst bewerkt:
ja. gewoon een kwestie van gewicht naar voren in de lucht.
achterrem is alleen voor extreme gevallen als hij echt achterover slaat.

leer crossen kut amateur.

en wat is er mis met blijven zitten tijdens het springen.
dat is gewoon cool.
sommigen hebben moeite met een tafeltje halen of gaan rare bewegingen maken in de lucht. dan is het gaaf als jij dat tafeltje in een keer springt door te blijven zitten en te seatbouncen en anderen het dan ook zo zien proberen en die dan gigantisch voorover op een hun bek gaan omdat ze niet zittend kunnen springen alleen maar in poep houding.

er zijn bultjes op vledderveen waar ik echt niet de moeite neem om te gaan staan.
gewoon blijven zitten en gecontroleerd op het gas.
maar aangezien jij dus vaak je achterrem gebruikt in de lucht is gecontroleerd gas geven niet je sterkste punt
 
ja. gewoon een kwestie van gewicht naar voren in de lucht.
achterrem is alleen voor extreme gevallen als hij echt achterover slaat.

leer crossen kut amateur.

en wat is er mis met blijven zitten tijdens het springen.
dat is gewoon cool.
sommigen hebben moeite met een tafeltje halen of gaan rare bewegingen maken in de lucht. dan is het gaaf als jij dat tafeltje in een keer springt door te blijven zitten en te seatbouncen en anderen het dan ook zo zien proberen en die dan gigantisch voorover op een hun bek gaan omdat ze niet zittend kunnen springen alleen maar in poep houding.

er zijn bultjes op vledderveen waar ik echt niet de moeite neem om te gaan staan.
gewoon blijven zitten en gecontroleerd op het gas.
maar aangezien jij dus vaak je achterrem gebruikt in de lucht is gecontroleerd gas geven niet je sterkste punt

Jezus Nick, ik haakte af bij "wat is er mis met blijven zitten".

Drama figuur. :') :') :')
Koop jij nou maar een keer een motor en onderneem eens wat ipv je klem te zuipen met Bob fucking Moonen en onzin uit te kramen.
 
Laatst bewerkt:
Kwa techniek legt Bart het al uit en als je het op die manier doet kan er weinig fout gaan.
Kom je op een baan/bult voor het eerst rol de eerste keer ff over de bult en kijk hoe het eruit ziet/inligt en spring hem daarna pas. Vertrouwen is het belangrijkste en dat komt niet na een middagje gewoon lekker trainen dan komt het vanzelf
 
Terug
Bovenaan Onderaan