Leuke term gezocht voor autorijders

adrinalino

MF'er
16 jun 2015
157
6
Eernewoude
Hoi,

Op een Engelstalige website las ik vandaag een leuk stukje waarin autorijders "cagers" genoemd werden. Cagers zijn mensen die zichzelf in een cage (kooi) vervoeren.

Er zijn vast leuke uitdrukkingen voor autorijders in het Nederlands te bedenken.
Als het een beetje spottend is vind ik dat niet erg ;-)

Dit zijn de leukste die ik zo snel kan bedenken.

-Blikchauffeurs
-Doosrijders
-Binnenzitters

Wie weet een leukere beschrijving?

Hoi,
Aad.
 
Lekker mopperen op autobestuurders, de sukkels die zich inblikken, de stumperds die het 'enige ware gevoel van genot' moeten ontberen.

Maar................................

Ik ben blij dat er auto's zijn. Over een paar weken hebben we een broertjesdag samen met mijn vier broers en dan moeten we naar Rotterdam. Met de trein is een retour €40.20, maar dan moet ik een OV kaart kopen en ben ik zo'n 50 euro kwijt en dat geldt ook voor mijn broertjes.

Dus gaan we lekker met het koekblik, kunnen we met z'n vieren in en dat kost me twee tientjes aan benzine, gedeeld door vier.
 
Lekker mopperen op autobestuurders, de sukkels die zich inblikken, de stumperds die het 'enige ware gevoel van genot' moeten ontberen.

Maar................................

Ik ben blij dat er auto's zijn. Over een paar weken hebben we een broertjesdag samen met mijn vier broers en dan moeten we naar Rotterdam. Met de trein is een retour €40.20, maar dan moet ik een OV kaart kopen en ben ik zo'n 50 euro kwijt en dat geldt ook voor mijn broertjes.

Dus gaan we lekker met het koekblik, kunnen we met z'n vieren in en dat kost me twee tientjes aan benzine, gedeeld door vier.
:?

tregdsfdsfsdf.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan