Leuke term gezocht voor autorijders

Helaas zijn bijna alle motorrijders ook verstokte automobilisten.
Helaas ja ... en eerlijk gezegd, ik kan er nog van genieten ook.
Als het kan wordt de volgende opnieuw een cabrio, man, wat mis ik het om open te rijden '(
Reed zelfs in de winter open bij -10°C, zolang er geen neerslag viel, en geen (of niet te veel) opstuivend nat van andere voertuigen.

Ooit eens een collega geweten die vroeg,
"ben jij gek?"
"Nee" antwoorde ik, "ik ben motorrijder, en als ik noodgedwongen met de auto moet, wil ik open rijden om het gemis van de motor een beetje te compenseren."

... en toch, als ik op de motor zit, zou ik ook van allerlei soorten (negatieve) termen kunnen verzinnen naar automobilisten toe ... :$
 
Willen alle automobilisten zo goed zijn te vertrekken? Wordt het lekker rustig hier. Brain dead slachtoffers van hersenspoeling.
 
Blijf allemaal on topic graag... Als je over je liefde voor auto's wil praten kan dat in je eigen draadje :-) .

"File vulling" vind ik wel mooi omschreven.

Hoi,
Aad.
 
Helaas ja ... en eerlijk gezegd, ik kan er nog van genieten ook.
Als het kan wordt de volgende opnieuw een cabrio, man, wat mis ik het om open te rijden '(
Reed zelfs in de winter open bij -10°C, zolang er geen neerslag viel, en geen (of niet te veel) opstuivend nat van andere voertuigen.

Ooit eens een collega geweten die vroeg,
"ben jij gek?"
"Nee" antwoorde ik, "ik ben motorrijder, en als ik noodgedwongen met de auto moet, wil ik open rijden om het gemis van de motor een beetje te compenseren."

... en toch, als ik op de motor zit, zou ik ook van allerlei soorten (negatieve) termen kunnen verzinnen naar automobilisten toe ... :$

Ik heb ook al een paar jaar een Mazda MX5 en rijd ook in de winter open, maar het is een heel klein alternatiefje voor het motorrijden. Dat gevoel kijg je nooit met een open blik, motorrijden is een heel andere dimensie.
 
Ik heb ook al een paar jaar een Mazda MX5 en rijd ook in de winter open, maar het is een heel klein alternatiefje voor het motorrijden. Dat gevoel kijg je nooit met een open blik, motorrijden is een heel andere dimensie.

Als ik dan toch in een koekblik moet zitten, dan zeker in een cabrio. Is af en toe net motorrijden; denken dat je dat buitje wel ontloopt, maar er vol in komen te zitten met je dakkie open, goed naar boven kijken bij overhangende lantaarnpalen dat er geen @#$%vogels op zitten, in de winter muts vergeten waardoor je oortjes er bijna afvriezen :P

full
 
Hoewel ik enorm autoliefhebber ben vind ik de kosten voor een auto niet in verhouding met het plezier ervan. Ik rijd daarom, alleen als het moet, in een 2006 Swift 1.3 en dat doe ik zelden voor mijn lol. :)

Liefst had ik naast die Swift iets als Han S hierboven post.
(of in plaats van...)

Ik noem automobilisten overigens gewoon automobilisten of bestuurders van een auto. :Y
 
auto's noem ik ook wel statusbrikken zeker als t om die dikke voitures gaat waarvan de bestuurder(ster) zich in de waan begeven dat ze niet hoeven te kijken alvorens naar links of rechts te gaan (uitzonderingen daargelaten!) rammelkasten zijn het! Soms denk ik weleens bij mezelf er zou een hoop minder file staan als men zich op de meutor zou verplaatsen hense er dus ook minder snelwegen van 8 stroken gebouwd zouden moeten worden wat tot gevolg heeft dat dat geld weer kapotgeslagen kan worden op de minimumsalarissen in de zorg of de aanschaf van een paar kekke jointstrikefighters ik zeg beverlyhillscop for president!! oh we zijn een monarchie zegt u..?? oepsie fouttjuuu bedankt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan