Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi filmpje. En zo zie je maar weer.....een groot deel van de beperkingen die eerder genoemd worden hebben niets met de motor te maken, maar met de
Mooi filmpje. En zo zie je maar weer.....een groot deel van de beperkingen die eerder genoemd worden hebben niets met de motor te maken, maar met de
klopt helemaal, maar aangezien ik van mezelf niet zomaar een semi-pro enduro rijder kan maken, kies ik voor een motor waarbij mijn beperkingen zo min mogelijk een probleem vormenMooi filmpje. En zo zie je maar weer.....een groot deel van de beperkingen die eerder genoemd worden hebben niets met de motor te maken, maar met de
precies, de schrijver van de tekst onder het filmpje is ook vooral onder de indruk van de rijder, niet van de motorIs niet zo, ik kan zien hoe log en zwaar de Tenere is in dat filmpje.
XR 400, jammer dat die niet meer gemaakt wordt.Ik zie een gemiddelde hobby rijder dit soort veelzijdige dingen niet zomaar even op een tenere doen.
Amai, die CRF250L kost maar 6000 euro nieuw, daar kun je een busje bij kopen voor de snelwegkilometers
In de zomer niet 's winters.1x per maand, maar niet gratizz
yepJa, maar dat wist ik al. (Ben jij dezelfde Grandia als van de allroadmaniacs?)
Mijn hamvraag blijft: hoe is de betrouwbaarheid en de hoe lang de verwachte levensduur van een Husqvarna 701?
Zoals al eerder hier gezegd: technisch met een KTM690 te vergelijken. Die lopen makkelijk een ton, en de kinderziektes zijn er wel uit.
KTM 690 SMC/SMC R gebraucht kaufen: Tipps für den Gebrauchtkauf
Leicht, stark, alltagstauglich – und selbstverständlich ready to race. Natürlich bringt ein solches Motorrad Spaß! Doch machen Material und Technik diesen auch klaglos mit? Wir erklären, worauf bei der Besichtigung der KTM 690 SMC und KTM 690 SMC R geachtet werden muss.www.motorradonline.deDauertest-Abschlussbilanz KTM 690 SM: Fazit nach dem großen 50.000-Kilometer-Test
Inzwischen wissen wir es: Der markante Schnabel der 690 SM hat nie der Fahrstabilität gedient. Er war schlicht ein Design-Gimmick. Diese und weitere Wahrheiten, vor allem aber, ob der Welt leistungsstärkster Serien-Single bis zum Ende durchhielt, erfahren Sie in diesem Bericht.www.motorradonline.de
Tenere 700 kachelt lekker door het bos:
Het zijn en blijven Duitsers...alles waar niet BMW op staat is per definitie minder...Dank je, dat eerste artikel had ik al gelezen. De KTM monteur bagatelliseert de problemen behoorlijk.
Mening van 1 van de testers uit het tweede artikel: "Ri-Ra-Rappelkiste".
Volgens een Ducati monteur die ook aan andere merken werkt tikken BMW's nog het hardst.Het zijn en blijven Duitsers...alles waar niet BMW op staat is per definitie minder...
Dat zijn de rupsbanden op die dingen...Volgens een Ducati monteur die ook aan andere merken werkt tikken BMW's nog het hardst.
Die (terechte) opmerking sloeg op het geratel van de NAK na het starten. Duurt even voordat er voldoende druk is opgebouwd voor de hydraulische NAKS.
Er is een dude op Instagram, @rolandpeelen. Hij is van Amsterdam naar Kaapstad gereden op een 701. Misschien dat je hem wat vragen kan stellen.
Roland Peelen (@rolandpeelen) • Instagram photos and videos
1,607 Followers, 527 Following, 657 Posts - See Instagram photos and videos from Roland Peelen (@rolandpeelen)www.instagram.com
Ik heb zijn reisverslag, waarin hij door half Afrika 'limpt' gelezen, iemand van allroadmaniacs had me hierop gewezen.