Long Way Up ( Ewan McGregor & Charlie Boorman) South America

Kijk jij ook long Way up

  • Jazeker, de vorige waren ook goed

    Stemmen: 38 60,3%
  • Jazeker, benieuwd wat het is

    Stemmen: 7 11,1%
  • Nee, na de vorige (long way round/down) geen zin meer

    Stemmen: 4 6,3%
  • Nee, geen intresse

    Stemmen: 4 6,3%
  • Longwaywhatus ?

    Stemmen: 10 15,9%

  • Totaal aantal stemmers
    63
de 4e aflevering is in ieder geval een stuk meer van de regio waar ze doorrijden en minder gezeik over het bereik. Ja doorlpoend wordt het wel genoemd maar omdat ze in warmer gebied komen is het bereik al een stukje meer en dus minder paniek.
Wel toch ook weer de tijdsdruk vanwege het krappe schema, wat in de vorige 2 reizen ook al een issue was ;)
 
de 4e aflevering is in ieder geval een stuk meer van de regio waar ze doorrijden en minder gezeik over het bereik. Ja doorlpoend wordt het wel genoemd maar omdat ze in warmer gebied komen is het bereik al een stukje meer en dus minder paniek.
Wel toch ook weer de tijdsdruk vanwege het krappe schema, wat in de vorige 2 reizen ook al een issue was ;)
Lijkt inderdaad of ze bij geen van de 3 trips rekening houden met "fotomomenten" , rondkijken e.d.
En ja nu met opladen hebben ze ook extra tijd nodig, die lijkt ook niet ingecalculeerd.
Neemt niet weg dat de 4e inderdaad beter is als je meer als toerist kijkt naar cultuur en natuur;)
 
Vorige (5) aflevering leek te eindigen met een cliffhanger maar was weer stemmingmakerij zelfde geld voor eindshot van deze aflevering.... Had wel verwacht dat ze nu wel gewend zouden zijn aan de hoogte.
 
Is het ergens te streamen? Sowieso is het voor anderen ook wel interessant om te weten, waar het te zien is.

 
Ik ben dol op Long Way Round, Long Way Down en nu Long Way Up. De eerste drie afleveringen gingen me iets teveel over range en kou, vanaf aflevering vier voelt het weer als vanouds. Mooie beelden, lekker rijden, zo nu en dan een interessante uitdaging en boven alles dat sfeertje van twee maten op de motor. Leuk om naar te kijken!
 
Aflevering Peru leverde weer mooie beelden op en ewan was echt oprecht gelukkig in machu pichu. Wel beetje raar dat ie het nog steeds apart vind als hij herkend wordt terwijl er een cameraman om je heen zwerft.....
 
Zojuist de laatste aflevering, deel 6 gezien. Heerlijk om naar te kijken. Ik heb beide dvd's van long way down en around ook..

Ben dus erg blij met deze 6 delen van long way up omdat ik geen apple tv heb..

Hoe zit het met de rest.?
 
Er komt iedere week een nieuwe aflevering uit en 7 is die van dit weekend dus even geduld ;)

Aantal afleveringen weet ik niet
Volgens Wikipedia

Title Original release date [7]
1 "Preparation" September 18, 2020
2 "Ushuaia" September 18, 2020
3 "Southern Patagonia" September 18, 2020
4 "The Andes" September 25, 2020
5 "Atacama Desert Into Bolivia" October 2, 2020
6 "Bolivia" October 9, 2020
7 "Peru" October 16, 2020
8 "Ecuador" October 23, 2020

Maar er volgen er dan nog zeker meer want ze gaan naar los Angeles usa dus....
 
Laatst bewerkt:
Ach, als iemand zo'n compleet support team voor me regelt, lijkt me dat best lollig 🙃

Dat is nu net wat ik er absoluut niet bij wil hebben. Alleen maak je de mooiste avonturen.
Ik merk het ook als ik in de vreemde ben met collega's, je maakt dan zelden tot nooit leuk contact met locals.
Wanneer ik alleen onderweg ben, dan heb ik veel leuke ontmoetingen met locals.
 
Terug
Bovenaan Onderaan