Lullig einde van een dagje sturen in de warmte

Ongeoorloofd geweld? Jezelf verdedigen? Ze moeten die officier in elkaar stampen, kijken of hij er dan nog zo over denkt :r

Heel veel sterkte, misschien moeten we een jaar na dato een 'tennis toernooitje' organiseren, mogen zij ook meedoen :)

Echt waar, van nederland word ik wel zo ziek, zeker die recthspraak, als je zoiets flikt vervallen toch zeker een aantal rechten zou je denken :? zoals het recht op aangifte doen tegen de persoon die je net zelf hebt aangevallen :? echt te gek voor woorden, kan ik echt pissig om worden. Evengoed, nogmaals succes met de 2e zitting en ik hoop dat je een rechter treft die wel hersens in zijn pan heeft. Altijd een nadeel als het een jaar duurt, dan zijn de dienstdoende agenten enzo het ook al weer vergeten, en van papier kan je geen emoties of iets dergelijks aflezen.... Misschien moeten we een megameeting houden als je weer voor moet komen, voor de rechtbank en dan geef jij een seintje als de veroordeling niet klopt, nemen we ze ter plekke te grazen, allemaal effe een nummerbordje van een ander op de motor en hoppa :) })
 
allemaal effe een nummerbordje van een ander op de motor

vervrongen geest.... Hoe kan je je zelf tot zoiets verlagen.

fuckyouharder.gif
fuckyouharder.gif



:W
 
Dus als ik het goed lees, gaan de veroorzakers vrijuit? Omdat ze gestoord zijn in hun criminele gedrag? :?

Die twee waren 's-morgens geweest. Wat hun hebben gekregen is voor ons onbekend. Ik hoop dat ik dat nog te horen krijg en anders moet onze advocaat dat maar uitzoeken.
 
Wacht even, dus jullie hebben 30 uur dienstverlenig gekregen?

Dus mishandeld worden is strafbaar; De wereld is gek geworden... :(
 
Discrimineren is onderscheid maken...niks meer en niks minder...de negatieve bijklank heeft het woord gekregen door de associatie met 'vreemdelingen haat'e.d. maar heeft er niets mee te maken.

Wel grappig dat hier een aantal mensen lijken te denken dat mensen onder de indruk zijn van een groepje motorrijders, zelf eens die in 'vol leren pak'mee wil voor het schrikeffect...lol

Motorrijders zijn superstoer en en ruige gasten... :+
 
Daarom lopen de mensen nu ook door als er iets gebeurt, ze hebben geen zin om als helper een taakstraf op hun dak te krijgen. Tschja rechtspraak is tenenkrommend maarja wat doe je er tegen?
 
Nederland gaat kapot... |( niet alleen door de tering regels die hier zomaar worden verzonnen. Waar zijn we nou mee bezig met z'n alle :?
 
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

Ben er zelf niet bij geweest en hoor het maar van 1 kant.
Is dan een beetje moeilijk om er iets over te zeggen
 
Catchdude schreef:

Wacht even, dus jullie hebben 30 uur dienstverlenig gekregen?

Verdomd!!! Ik zie het nu pas. Die 30 uur dienstverlening/twee weken cel is voor jullie, degenen die aangevallen zijn. Nououououja zeg... :? :? :?

Nou smelt m'n laars, ik ben sprakeloos, moet er eigenlijk om lachen, maar ondertussen... :N :N :N :(

En wat is dat voor gelul, je krijgt neem ik aan toch gewoon te horen wat voor straf de agressors gekregen hebben? Of is dat net zoiets dat een crimineel wel het recht heeft op het adres van een getuige, en andersom niet?

Hou ons op de hoogte, ben zeer benieuwd naar de afloop.

En zijn jullie er al uit of jullie willen gaan zitten of dienstverlening gaan doen?
 
Catchdude schreef:Verdomd!!! Ik zie het nu pas. Die 30 uur dienstverlening/twee weken cel is voor jullie, degenen die aangevallen zijn. Nououououja zeg... :? :? :?

Nou smelt m'n laars, ik ben sprakeloos, moet er eigenlijk om lachen, maar ondertussen... :N :N :N :(

En wat is dat voor gelul, je krijgt neem ik aan toch gewoon te horen wat voor straf de agressors gekregen hebben? Of is dat net zoiets dat een crimineel wel het recht heeft op het adres van een getuige, en andersom niet?

Hou ons op de hoogte, ben zeer benieuwd naar de afloop.

En zijn jullie er al uit of jullie willen gaan zitten of dienstverlening gaan doen?

Voorlopig geen van beiden. Wij zijn gelijk in hoger beroep gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Lang leve Nederland. het land waar je jezelf in mekaar moet laten slaan en de deur open dient te houden voor de inbreker. het land waar je iemand af kan maken met een mes en 2 weken later weer vrij rond kan lopen maar waar je god weet wat aan je reet hebt hangen als je te hard rijd.

schijtziek word je toch van die verknipte teringzooi hier.

edit: ik mag lijen dat jullie niets aan broek krijgen.
dat zou echt het toppunt zijn. succes d`r mee.
 
Lang leve Nederland. het land waar je jezelf in mekaar moet laten slaan en de deur open dient te houden voor de inbreker. het land waar je iemand af kan maken met een mes en 2 weken later weer vrij rond kan lopen maar waar je god weet wat aan je reet hebt hangen als je te hard rijd.

schijtziek word je toch van die verknipte teringzooi hier.

edit: ik mag lijen dat jullie niets aan broek krijgen.
dat zou echt het toppunt zijn. succes d`r mee.

:^ inderdaad.... wat een verschrikkelijke wereld |(
 
als jullie taakstraf krijgen,neem ik aan dat jullie ook wel iets gedaan hebben.
taakstraf krijg je niet voor niets,vertel eens waar jullie straf op gebaseerd is? voor welke handeling enzo?

ik vind het trouwens belachelijk 30 uur taakstraf of 2 weken zitten,das een wereld van verschil!!

ik denk trouwens niet dat iemand onder de indruk is van een groep power rangers voor ze deur,die een beetje gas staan tegen.
 
als jullie taakstraf krijgen,neem ik aan dat jullie ook wel iets gedaan hebben.
taakstraf krijg je niet voor niets,vertel eens waar jullie straf op gebaseerd is? voor welke handeling enzo?

ik vind het trouwens belachelijk 30 uur taakstraf of 2 weken zitten,das een wereld van verschil!!

ik denk trouwens niet dat iemand onder de indruk is van een groep power rangers voor ze deur,die een beetje gas staan tegen.

wel als ie in de veronderstelling is dat er aarna misschien mensen af stappen en andere dingen gaan doen, maar vind het geen goed idee, meneertje waant zich bedreigd en grijpt misschien een wapen en dan ben je verder van huis.

nederlandse rechtspraak is werkelijk om te kotsen! ben benieuwd wat die gekken gehad hebben.

veel succes met de verdere afhandeling
 
Terug
Bovenaan Onderaan