Lullig einde van een dagje sturen in de warmte

nah ik ken deze mensen vrij goed ..... CBX Blakkie is al van de leeftijd ... dat je al een beetje over de ouwe dag begind na te denken , teven speelt ie piano ....."miezerabel" ... maar hij speelt het wel ... :) :)
dus is eigelijk iemand , van het rustige type

zijn zoon het zelfde ... speelt alleen geen piano , en is een heeeeel stuk jonger
 
Ik in m'n lederen versterkt racepak met helm en racelaarzen wil het desnoods opnemen tegen Rambo himself })

Lees dit verhaaltje pas nu, en was in de veronderstelling dat er onder de post "grapjuuuuuuu" ging staan. Raar verhaal :?
 
Ik in m'n lederen versterkt racepak met helm en racelaarzen wil het desnoods opnemen tegen Rambo himself })

Lees dit verhaaltje pas nu, en was in de veronderstelling dat er onder de post "grapjuuuuuuu" ging staan. Raar verhaal :?
denk ff met me mee O-)
als "iemand" de rand van je helm vast heb zul je spartelen als een vis op het drogen
en je nek zal een knik krijgen als de nek van een wc eend

moet je voor de grap eens proberen bij een maat van je , als ie zijn helm al op heeft ......
 
denk ff met me mee O-)
als "iemand" de rand van je helm vast heb zul je spartelen als een vis op het drogen
en je nek zal een knik krijgen als de nek van een wc eend

moet je voor de grap eens proberen bij een maat van je , als ie zijn helm al op heeft ......


daarom moet je die helm ook in notime afdoen, in je rechterhand nemen en een flinke zwaai mee maken :)
 
word nu wel lacherig over gedaan maa denk ook eens aan hoe verbaasd je zal zijn dat er zoiets gebeurd..en met je handschoenen aan je helm dan losmaken gebeurt niet zo 1 2 3
 
Hoe kunnen ze nou ineens verdwenen zijn dan? :?

Kopstootje met de helm had ik dat in geval echt wel gedaan. :Y
 
mensen nodig van de mac. Snap dat niet!!! Wraak is zoet, maar je moet het hier niet gaan verkondigen, voer voor politie, alsof die het hier niet lezen. Dom dom dom. Wraak is 2u s.nachts aanbellen en met alles dat je hebt verbouwen zo'n tennisbal. Je zet jezelf aardig buitenspel nu. Wacht nog zo'n 2jaar, want wraak is zoet
 
Ik zou geen problemen hebben om zo'n tenniser voor z'n sokken te rijden. Wat is dit nou, je gaat toch niet op een busbaan TENNISSEN ffs? En dan ook nog aggressief doen? Zaten die gasten aan de LSD ofzo? :r
 
Polisie berich
Wraaknemende motorrijders in Amersfoort.
Enkele tientallen motorrijders hebben wraak genomen op 2 mensen die eerder deze maand 2 motorrijders hadden gemolesteerd met tennisrackets. De motorrijders zijn vakkundig te werk gegaan. De straat was afgezet waardoor politie niet op het plaats delict kon komen. Het huis van de dader is veranderd in een ravage. Er zijn bandensporen op het plafond, aldus de ‘tennisser’.
De politie zegt dat er sprake is van georganiseerde criminaliteit. Er zijn kentekens genoteerd. Wat opviel aan de kentekens is dat alle motorrijders een blauw stickertje erop hadden zitten met de letters ‘MF’.
Over de betekenis van de ‘MF-sticker’ tast de politie nog in het duister. Vermoedelijk staat het voor Molesterende Fietsers.

_O- _O- _O- Schitterend.

Maar wat een enorme hufters die twee mannetjes.
Ik hoop dat het allemaal goed afgelopen is.
 
Laatst bewerkt:
:+ Zit je dan spul van 4 jaar oud te lezen...

Maar idd, wat een belachelijke actie zeg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan