Marc Marquez topic deel II


"Betteridge's wet van de koppen is een gezegde dat luidt als volgt: "Elke kop die eindigt in een vraagteken kan worden beantwoord door het woord nee ." "

Even oefenen allemaal:
"Start 2020 seizoen in gevaar? Nee."

Klaar. (Tot er iets meer te melden is dan een slap gerucht.)
Struisvogel...kop het zand.
 
En mocht dat niet het geval ziik,deze regel maar invoeren. Kampioen geworden...de eerste 2 race s niet meedoen 😜
 
Struisvogel...kop het zand.
Als je elke headline die met een vraagteken eindigt, positief zou beantwoorden, dan zou Rossi al dertig keer met pensioen zijn, Marquez volgend jaar bij KTM rijden en de MotoGP dit seizoen elektrisch rijden. Wie zo'n "artikel" plaatst zou zichzelf toch even achter de oren moeten krabben en bedenken of dat niet anders verwoord kan. Misschien is er echt wel iets aan de hand schouder, dan zal dat nog wel blijken. Tot die tijd, geen paniek.
 
Hmm,vorig seizoen had hij 6 wedstrijden aan het strand kunnen gaan liggen en dan was hij nog wereldkampioen geweest 🤪,
de rest is gewoon op een verschrikkelijke afstand gereden wat punten betreft,dus al zou hij er 2 of 3 missen geen paniek.
 
Ik lees dat er mogelijk een zenuw beschadigt is in zijn schouder.
Die geeft krachtverlies als gevolg.
Met een beetje pech is het einde carrière.
 
Ach ja...Racesport...Het blijft moeilijk.....
Zijn tranen proberend te verbergen vertelde Marquez dat hij drie weken terug nog niet in staat was om met zijn rechterhand een glas water op te tillen.
Ik ben echt heel benieuwd wie van de redactie in Sepang was en de tranen in MM's ogen heeft gezien.... ;( :Z Artikel is gewoon clickbait.

Lees dan liever Mat Oxley's interview met MM93. Oxley is namelijk wel een echte journalist, hij was in Sepang en is in staat tot het schrijven van feitelijke en inhoudelijke stukken.
 
Stel hij zal opnieuw onder het mes gaan dan zal hij de eerste 2 races missen.
Geen nood maar is hij dan 100% fit hersteld met de 3de race en 4de???????

Als het daadwerkelijk zo is dan is het een moeilijke start voor de Marquizbroertjes.
 
Ik lees dat er mogelijk een zenuw beschadigt is in zijn schouder.
Die geeft krachtverlies als gevolg.
Met een beetje pech is het einde carrière.
Tja al die valpartijen gaat hem een keer opbreken,nou ja mocht het einde carrière zijn kan hij altijd nog Alex gaan coachen .
 
Volgens mij is hij afgelopen seizoen aardig op zijn motor blijven zitten (al helemaal in vergelijking met de seizoenen ervoor)
Nou ik heb hem er toch aardig wat keren af zien stuiteren,en dat is meestal in de trainingen en kwalificaties.
Er is ook geen andere rijder die de grenzen zo extreem opzoekt als hij.
 
Er is er ook niet 1 die wat presteert met een Honda.
Marc probeert dingen uit in de trainingen, maakt fouten in de kwali maar was afgelopen jaar in de races foutloos !

Wat betreft die schouder zenuw ; ik las ergens dat het juist van de laatste 2 weken is dat dit begint te werken.. als het begint te werken is het gewoon een goed teken en kan hij verbeteren.
 
Nou ik heb hem er toch aardig wat keren af zien stuiteren,en dat is meestal in de trainingen en kwalificaties.
Er is ook geen andere rijder die de grenzen zo extreem opzoekt als hij.
En het kan ook een keer anders aflopen. :X
Maar in het geval van MM zal hij wel gewoon zijn enkel verstuiken als hij thuis van de trapleuning glijdt. :+
 
Ondanks ik het hem niet gun en hij verreweg de beste rijder op de grid is (misschien dat fq daar verandering in kan brengen) zou ik het niet erg vinden als hij een seizoen over zou slaan. De eindstand tussen de overige coureurs was in 2019 dermate klein dat ik een interessant seizoen verwacht als hij niet mee zou doen.
 
Nou ik heb hem er toch aardig wat keren af zien stuiteren,en dat is meestal in de trainingen en kwalificaties.
Er is ook geen andere rijder die de grenzen zo extreem opzoekt als hij.

Er is er ook geen 1 die dat kan 🤗
 
  • Leuk
Waarderingen: JB1
Tja als je de beste bent , en de anderen om de prijs "best of the rest " strijden kan dat wel eens frustrerend zijn voor wat "fans "van de MotoGp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan