Marc Marquez topic deel II

Hier mog ikke hellaas nie meer kome NR34 🤷‍♂️
Toch bijzonder dat je anderen terecht wijst maar als iemand anders je dan wijst op foutief taalgebruik, je diegene direct weg zet als Taalnazi 🤷‍♂️
Wat ik bedoel, als je kritiek hebt op andermans taalgebruik zorg dan tenminste dat je zelf zonder fouten bent.
 
Toch bijzonder dat je anderen terecht wijst maar als iemand anders je dan wijst op foutief taalgebruik, je diegene direct weg zet als Taalnazi 🤷‍♂️
Wat ik bedoel, als je kritiek hebt op andermans taalgebruik zorg dan tenminste dat je zelf zonder fouten bent.

Rustig maar, gast!
Ik heb geen kritiek of waarde oordeel over iemand zijn taalkunsten, ik geef slechts aan dat racesport perfect artikelen kan vertalen van speedweek.
Ikzelf ben absoluut de Franse taal niet machtig, ik zou verheugd zijn dat de vertaalservice van racesport dit ook voor mij kon doen voor Franse sites..

Dat je er wat anders in leest, tsja...
 
Racesport en Speedweek hebben een soort van samenwerking al jaren... Evert kent die gasten goed en doen daar hun voordeel mee. Ik heb er geen moeite mee en ben blij dat er een Nederlandse motorsport site is die redelijk bij de tijd is. En ja, ik lees ook Speedweek en motorsport.com etc. en daar kom je inderdaad wel eens vergelijkbare stukjes tegen, ergens ook nog logisch want ze schrijven over hetzelfde...
 
Speedweek jat van Racesport....
Anne van Galen: Nach Genickbruch zurück auf der Strec
Of is het een wisselewerking.....
1694172695008.png
 
kan nog gekker hoor...
Onderstaand was een bericht over Colin Veijer ergens in Augustus van dit jaar.. Daarin interviewen ze (Wiesinger en Slager) elkaar zo ongeveer... _O- _O-


1694173282449.png


Maar laten we ons aub weer focussen op Marquez, wat mij betreft een veel beter keuze....
 
MM kan t al een tijdje niet in z.n eentje . Of dat komt door nah of de hojda of de combi weet ik niet. Maar hii heeft lijf en leden wel tot de max geleefd in deze sport
Benieuwd wat ie kan met de Duc en of het zijn uprising wordt of zijn waterloo
 
Terug
Bovenaan Onderaan