Marktplaats oplichters..

Status
Niet open voor verdere reacties.
\
'XJR schokkers'

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

13.5" 340mm Rear Gas Shock Air Absorber For Honda CB750 CB500 550 650 Motorcycle | eBay

:X

Iemand anders nog recentelijk op dit soort praktijken gestuit?[/quote


Waarom is dit een oplichter?
Ik zie wel eens een vrachtwagentje rijden hier in de buurt.
Of zie ik iets over het hoofd?
0306991797 - Google zoeken

Geef eens wat meer info!
 
Omdat het chinese crap shocks zijn die door midden breken onder het rijden. Ze zijn niet eens 89 dollar waard zoals op ebay..
Iemand koopt ze nu voor 375,- in de veronderstelling dat het goede twin shocks zijn.

Alleen maar een waarschuwing... maar wellicht misplaatst in 'algemeen'.
 
Btw, ebay verkoper heeft redelijk goede feedback

Heb ze ooit eens gekocht om te proberen bij die kerel.. pakket nooit gekregen en centjes via ebay terug gevorderd.. _O-

Hij had het verkeerde huisnummer erop gezet... pakket was uiteindelijk kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Er staat RFY op de reservoirtjes... en het is exact dezelfde set als op ebay.

Is chinese imitatie van ohlins.
 
Ik zie 2 verschillende producten, de een voor een 500 en de ander voor een 1200/1300 , kan me voorstellen dat daar verschil inzit, en de invoerrechten komen er nog bij.
 
Welke malloot koopt er dan ook voor 375 euro dempers via marktplaats zonder duidelijke omschrijving en. enige produkt kennis.
 
Laatst bewerkt:
Volgens de topicstarter is iedere winkelier een oplichter enkel en alleen om het feit dat iemand winst op een verkoop maakt.

De verkoper wordt pas een oplichter als ie wel geld incasseert, maar daar geen levering van het product tegenover staat. Niet omdat ie dus iets probeert te verkopen voor teveel geld.

Goedkope lui als topicstarter :r
 
Laatst bewerkt:
wat doet hij verkeerd? hij koopt voor 90 euro china schokbrekers pimpt ze en verkoopt ze met flinke winst. JIJ koopt het. doe je dat niet dan blijft hij met de troep zitten.

hij noemt alleen dat het de veren ohlins Geel zijn. niet dat ze van ohlins zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan