Advertentie tarieven Marktplaats

Gixxer$

Die hard MF'er
3 apr 2006
399
94
Waarom is het plaatsen van een advertentie voor een Yamaha motor duurder dan andere merken ?

Tarieven marktplaats.JPG
 
Waarschijnlijk de meeste zoekhits gehad op die twee merken en daar proberen ze een extra slaatje uit te slaan... viezerikken.
 
Mwah, meer dan logisch.. Of sla jij salarisverhogingen ook af omdat je dat pervers vind :+
Ik zou niet zo zijn dat als ik een slager benm en de broodjes ham en broodjes salami even duur in inkoop zijn, de ham duurder gaan maken alleen maar omdat ik merk dat er meer ham gevraagd wordt....
 
Tja, ik snap heus je punt maar kan me er niet druk om maken. Het is hun verdienmodel en dat mogen ze blijkbaar zo doen. Om het dan gelijk viezerikken te noemen...
 
Zowiezo is marktplaats als verkoopsite al dubieus in mijn optiek, malafide advertenties worden niet verwijderd, of meestal niet tijdig, oplichting is soms het probleem van marktplaats maar meestal wordt het afgewenteld. Negatieve onterechte beoordelingen heb je pech, dat past meer bij rusland.

Begrijp me niet verkeerd, ik eet er geen hap minder om, dat zou ik wellicht wel eens moeten doen ;)
En ja, logisch verstand ontbreekt ook vaak bij de koper, iedereen met een IQ hoger dan een pelpinda zou moeten snappen dat als een verkoper 1 dag actief is, en een iphone 15 pro aanbiedt voor 50,- euro, dat dit niet kan kloppen....
 
  • Leuk
Waarderingen: *RW*
Marktplaats mag natuurlijk hun eigen tarieven vaststellen. Mogelijk worden er erg veel Yamaha's en HD's aangeboden en erg weinig Hyosung's. Je bepaalt zelf of je dat tarief wil betalen. Er zijn alternatieven (tweedehands.net e.d.).
 
... dat past meer bij rusland.
Adverteer dan op de Russiche marktplaats en plaats je ervaringen hier, Overdrijven is ook een kunst, als mis crybaby spelen en surrealistisch reageren buiten alle proporties als een met pruillipje overtrokken kleuter die zijn mama met een lolly gevuld ziet worden, blijkbaar normaal tegenwoordig.
Een negatieve beoordeling geplaats door een klant!! van marktplaats, wat niet meer als het krantje van weleer is in digitale vorm, op een advertentie die je zelf geplaatst hebt om geld te verdienen of om geld te besparen, vergelijken met een regime onder een dictator die een oorlog gestart is 8)78)7maakt mij dat ik ernstig twijfel aan je beoordelings en relativeringsvermogen, of anders gezegd geheel normaal in je bovenpan functioneerd het niet, 8)7:t Vanuit dat licht bezien kunnen de negatieve beoordelingen die blijkbaar op jouw account geplaatst zijn wel eens volkomen terecht zijn :/
 
misschien is dat het ook wel: de MT07 is populair, dus zou MP graag willen delen in je winst als je er een zou verkopen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan