Advertentie tarieven Marktplaats

Adverteer dan op de Russiche marktplaats en plaats je ervaringen hier, Overdrijven is ook een kunst, als mis crybaby spelen en surrealistisch reageren buiten alle proporties als een met pruillipje overtrokken kleuter die zijn mama met een lolly gevuld ziet worden, blijkbaar normaal tegenwoordig.
Een negatieve beoordeling geplaats door een klant!! van marktplaats, wat niet meer als het krantje van weleer is in digitale vorm, op een advertentie die je zelf geplaatst hebt om geld te verdienen of om geld te besparen, vergelijken met een regime onder een dictator die een oorlog gestart is 8)78)7maakt mij dat ik ernstig twijfel aan je beoordelings en relativeringsvermogen, of anders gezegd geheel normaal in je bovenpan functioneerd het niet, 8)7:t Vanuit dat licht bezien kunnen de negatieve beoordelingen die blijkbaar op jouw account geplaatst zijn wel eens volkomen terecht zijn :/
gezellig, een portie abstracte humor wordt geheel uit zijn verband getrokken, heb je azijnkoekjes gegeten vanavond?
Op de man spelen is niet nodig vriend, probeer het met een korrel zout te nemen. Of een halve zoutvlakte, ook goed.

Anyway, op deze manier raken we volledig offtopic en voegt het niets meer toe aan de originele vraag van TS.
Wellicht kan een mod even schoonmaak houden.

Excuses voor de getroffenen onder ons, ik heb het publiek klaarblijkelijk niet juist ingeschat.
 
Laatst bewerkt:
Een negatieve beoordeling geplaats door een klant!! van marktplaats, wat niet meer als het krantje van weleer is in digitale vorm, op een advertentie die je zelf geplaatst hebt om geld te verdienen of om geld te besparen, vergelijken met een regime onder een dictator die een oorlog gestart is 8)78)7maakt mij dat ik ernstig twijfel aan je beoordelings en relativeringsvermogen, of anders gezegd geheel normaal in je bovenpan functioneerd het niet, 8)7:t Vanuit dat licht bezien kunnen de negatieve beoordelingen die blijkbaar op jouw account geplaatst zijn wel eens volkomen terecht zijn :/
Respect voor dit prachtig proza. Of is het poëzie?

Anyway, op deze manier raken we volledig offtopic en voegt het niets meer toe aan de originele vraag van TS.
Wellicht kan een mod even schoonmaak houden.
Nee, dan is het veel beter om in je, welgeteld, 9e post op een nieuw forum te gaan zeuren over anderen en vragen om handhaving door een mod :t

Maarreh, mensen, als jullie elkaar nou eens wat minder serieus nemen zouden jullie elkaar een stuk serieuzer kunnen nemen.
 
gezellig, een portie abstracte humor wordt geheel uit zijn verband getrokken, heb je azijnkoekjes gegeten vanavond?
Op de man spelen is niet nodig vriend, probeer het met een korrel zout te nemen. Of een halve zoutvlakte, ook goed.

Anyway, op deze manier raken we volledig offtopic en voegt het niets meer toe aan de originele vraag van TS.
Wellicht kan een mod even schoonmaak houden.

Excuses voor de getroffenen onder ons, ik heb het publiek klaarblijkelijk niet juist ingeschat.
_O- _O- _O- _O- _O-
Klagen over Rusland en tegelijk oproepen tot censuur in een topic _O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-
 
Daarnaast: dit hoort gewoon in het Marktplaats topic ipv in een los topic.
(Als je per se ergens over wilt zeuren, zeur dan een beetje kloppend :+ )
 
Bovendien, op de vraag van dit topic kan toch sowieso geen zinnig antwoord op komen. Als het echt belangrijk is voor je is moet je daar beter marktplaats zelf voor benaderen
 
Terug
Bovenaan Onderaan