Max Biaggi Go Home!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
he diep fries ik weer!!! ben ik dan echt de enige die het met jouw eens is???wat een topic zeg....heter kan bijna niet :+ max zou zoveel "drive" moeten hebben...zou die vast wereldkampioen worden.
 
Goed zijn we het daar over eens, Max is gewoon goed, en het word uitkijken naar de volgende race met hopelijk Gib, Rossi en Biaggi alle 3 fel aan de strijd 8-)
 
Luister nou eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Max wordt dit jaar wereldkampioen. Reacties graag dan rijden we het welles nietes rondje voor de 387 e keer en dat is zooooooooo leuk.
Ik vind Max dus echt goed
 
he diep fries ik weer!!! ben ik dan echt de enige die het met jouw eens is???wat een topic zeg....heter kan bijna niet :+ max zou zoveel "drive" moeten hebben...zou die vast wereldkampioen worden.

Hallo BP

Ja inderdaad ben jij een van de weinigen die het met mij eens zijn in dit topic, maar goed de topic titel trekt dan ook voornamelijk Biaggi Fans aan lijkt me. :}

Ik heb wel gelachen en wat mij betreft hebben jij en ik gewonnen hoor :9

Ben benieuwd hoe het er tijdens het volgende GP weekend aan toe gaat.

Laters 8-) en rij veilig :]
 
MMwwwwoooaaaaaahahahahaha..... :} :} :} :} Max op het podium......hihihihihi never in your lifetime Bassie.... 8-)

Hij eindigt misschien net in de top 10 maar ik twijfel er zelfs aan of hij dat wel gaat halen...By by Max the Tax


hahaha heb dit topic nog maar nauwelijks doorgelezen of kom al tot de conclusie dat JIJ echt een kansloze ******** bent!! damn dit is echt komisch })

back to page 2 8-)
 
Laatst bewerkt:
hahaha...erg leuk deze topic..ik heb er smakelijk om gelachen. maar goed,diep fries,we wachten de komende g-p,s af, alleen weten jij en ik beter wat max biaggi betreft :+ :+ :+ :+ hihi..kheb eigenlijk nooit geweten dat er zoveel biaggi fans waren....respect to all :]
 
Van mij mag er wel een slot op dit topic.

Ik volg max al jaaaren,en ben en blijf een groot bewonderaar.

Het is niet leuk als iemand in zijn topic "jouw"held afkraakt.Helemaal niet als dat hele topic er om draait.


dat is voor sommigen hetzelfde als schelden.

dank u.

SLOT PLEASE B|
 
Van mij mag er wel een slot op dit topic.

Ik volg max al jaaaren,en ben en blijf een groot bewonderaar.

Het is niet leuk als iemand in zijn topic "jouw"held afkraakt.Helemaal niet als dat hele topic er om draait.


dat is voor sommigen hetzelfde als schelden.

dank u.

SLOT PLEASE B|

Neem het svp niet te serieus op ;)

Ze bedoelen het niet zo kwaad O-)

En ik vind Max ook een echte doorzetter :}

RESPECT! :}
 
Nogmaals......Max op P4 in de 2e race is OK *D

Ben benieuwd hoe het de volgende race gaat :}

Wat mij betreft een slotje

Bastiaan Pieter.....bedankt ;)
 
Idd, slotje ja, dit topic is gewoon triest, maakt niet uit of je het meent of niet.
Het is nooit relaxt als je held/idool word afgekraken...
 
Viel me op dat Max Biaggi een nieuwe helm heeft...
Of heeft hij die al weer een tijdje? :?

Ik ben meestal niet erg up to date wat Biaggi betreft, maar vond zijn oude helm met die Romeinse helm op de zijkant zo lelijk en daarom viel me juist deze oranje Suomy Extreme op.
Wat mooie kleur en design. *D GAAAF!!!

full
 
Ze hadden het over chatter problemen bij Biaggi geloof ik...
Vandaar die lage klasering vrees ik!
 
Laatst bewerkt:
waarom lost ie dat niet op dan?
lukt 13 andere beter.

Ik denk dat het een spottende cq sarcastische post was van RVFjarno :+

Biaggi's voorraad aan smoesjes is namelijk uitgeput, en nu is prestatie gevraagd ! :)
 
Tja.....hmmmmmm als ik zo naar de trainingstijden kijk lijken de sombere wolken voor Max the Tax toch echt wel een beetje samen te pakken. :X

Kweenie...maar ik heb toch echt zo het idee dat het allemaal een beetje op is bij Max, behalve zijn salaris natuurlijk, maar goed..... hij is NOG niet afgeschreven. Eerst morgen maar eens even racen. Als hij dan nog buiten de top 9 eindigt brandt ik hem echt tot aan z'n motorlaarzen af :9
 
Tja.....hmmmmmm als ik zo naar de trainingstijden kijk lijken de sombere wolken voor Max the Tax toch echt wel een beetje samen te pakken. :X

Kweenie...maar ik heb toch echt zo het idee dat het allemaal een beetje op is bij Max, behalve zijn salaris natuurlijk, maar goed..... hij is NOG niet afgeschreven. Eerst morgen maar eens even racen. Als hij dan nog buiten de top 9 eindigt brandt ik hem echt tot aan z'n motorlaarzen af :9

Klopt, als Biaggi niet onder de 9 kan komen dan hou ik echt me mond...

Maar dat word hij niet! Kijk, er is een groot verschil tussen kwalificeren en rijden. En Biaggi is veel beter in rijden, dat bewees hij de de afgelopen 2 races wel, en nu weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan