Max Biaggi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Biaggi gaat beter, 2e in de 1e Superpole achter Sykes op 'n fractie, keep going Max!!
 
Uiteindelijk 7e en Melandri betere positie maar valt mij niet helemaal tegen. Hopelijk een goede start morgen....
 
25 augustus 2002"

MotoGP: Max Biaggi won op deze dag de Tsjechische Grand Prix op Brno en sleepte op de M1 fabrieksmachine de allereerste 4-takt GP overwinning binnen voor Yamaha.

En iedereen maar denken dat Rossi dat was 8-)
 
Ook ik ken die helden van vroeger.
Echter zie ik Stoner en Biaggi als 2 van de grootste smaakmakers van het moderne (lees 4 takt) racen. Bijde mannen waarbij het draaid op de prestaties op het asfalt en veel minder om de show er om heen.


Randy Mamola, Wayne Rayney en Kevin Schwantz zijn toch al een tijdje weg. :? :+
 
Het is eigenlijk wel mooi om dit z,n laatste topic op M-F te laten zijn.

Hij stopt er toch mee einde dit jaar.....
 
Nette 3e plaats voor Biaggi, maar nummer 2 is weer iets dichter bij gekomen.
Eigenlijk moet het de 2e race andersom zijn.
 
Laatst bewerkt:
Nette 2e plaats voor Biaggi, maar nummer 2 is weer iets dichter bij gekomen.
Eigenlijk moet het de 2e race andersom zijn.

1. sykes
2. melandri
3. biaggi

ik weet niet wat er net of verdiend is aan de 3de plek van biaggi. die kreeg hij kado van laverty.

voor max zou het idd wel prettig zijn om weer is voor melandri te eindigen.
 
Laatst bewerkt:
met het commentaar werd al gezegd: "als laverty omkijkt ziet ie dat max net achter hem zit, dan kan hij max er voorbij laten" PFFFFFFF.. als het zo gaat willen we toch geen entreekaart kopen?? je komt toch voor een race en niet voor een weggevertje. wat een waardeloze instelling.
 
Geeft wel weer aan hoe Aprilia werkt

Leon camier zei al eens : De Aprilia was redelijk goed, maar een hoop plannen kwamen niet tot uitvoering. Door dat beleid ontstonden er veel problemen, het waren 2 frustrerende jaren, ik heb nooit het gevoel gehad dat ik het beste pakket heb gekregen, het was geen gezonde situatie.

Heb ook niet het idee dat Laverty het goede pakket krijgt en dat Biaggi weer alles voor zich op eist.
 
Laatst bewerkt:
Haslam rijdt niet voor ,t kampioenschap...niettemin weer een Biaggi actie :/ hij heeft af en toe van die vreemde acties :N voor de rest is ie briljant natuurlijk _O-
 
Haslam rijdt niet voor ,t kampioenschap...niettemin weer een Biaggi actie :/ hij heeft af en toe van die vreemde acties :N voor de rest is ie briljant natuurlijk _O-

Bij de inhaal/slipstreamactie kwam Johnny Rea fors naar binnen (Biaggi raakte 'm bijna) en dwong 'm verder naar binnen dan de bedoeling was en daarmee op vuil en glad wegdek.

De snelheid was toen gewoon te hoog. Hij heeft zich direct (en terecht) bij Haslam verontschuldigd, kost 'm mogelijk het kampioenschap maar Rea is hier niet helemaal schoon.

Freez
 
Zonde, jammer dat Biaggi zijn voorsprong in de competitie zo heeft weggegeven.
Nu wordt het een stuk lastiger al zijn er nog mogelijkheden zat.
 
Bij de inhaal/slipstreamactie kwam Johnny Rea fors naar binnen (Biaggi raakte 'm bijna) en dwong 'm verder naar binnen dan de bedoeling was en daarmee op vuil en glad wegdek.

De snelheid was toen gewoon te hoog. Hij heeft zich direct (en terecht) bij Haslam verontschuldigd, kost 'm mogelijk het kampioenschap maar Rea is hier niet helemaal schoon.

Freez

Als Biaggi in de voorgaande ronde had opgelet zag je dat Rea altijd een wijdere lijn reed op dat rechte stuk. Daar had hij ook rekening mee kunnen houden.
 
Nou, Biaggi heeft al vaker laten zien niet goed met de druk om te kunnen gaan. En 2 crashes uit 4 races vind ik niet getuigen van groot vertrouwen. Vrees dat Max hier het kampioenschap uit handen heeft gegeven. En Melandri rijdt momenteel ijzersterk, dus alle druk ligt ook bij Max. Hoop dattie het nog redt in z'n laatste (?) jaar.
 
Bij de inhaal/slipstreamactie kwam Johnny Rea fors naar binnen (Biaggi raakte 'm bijna) en dwong 'm verder naar binnen dan de bedoeling was en daarmee op vuil en glad wegdek.

De snelheid was toen gewoon te hoog. Hij heeft zich direct (en terecht) bij Haslam verontschuldigd, kost 'm mogelijk het kampioenschap maar Rea is hier niet helemaal schoon.

Freez

:^

Hij is wel vaker betrokken bij crashes, al dan niet zijdelings. Race 1 kegelde hij Checa al onderuit. |(
 
:^

Hij is wel vaker betrokken bij crashes, al dan niet zijdelings. Race 1 kegelde hij Checa al onderuit. |(
wat een sukkel -O- ,maarja nog 6 races voor het kampioenschap er is nog hoop *O*

Moscow_Circuit_FrontStraight.jpg
 
Laatst bewerkt:
Biaggi wil carrière het liefst bij Aprilia afmaken

Niet al te lang geleden leek Max Biaggi op een tweede World Superbike titel af te stevenen maar in enkele races zijn de rollen omgedraaid en nu loopt de Romeinse keizer achter de feiten aan. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de Italiaan met allerlei teams in verband gebracht wordt zoals dat van Kawasaki of het weer terugkeren naar Ducati.

wel sluit de 41 jarige Italiaan een terugkeer naar Ducati uit.

“Ik heb nog geen seconde gedacht aan stoppen, blijven racen is zeker. Ducati zit in ieder geval niet in mijn plannen. Als ik voor een Italiaanse fabrikant blijf racen dan is dat Aprilia."

WorldSBK het laatste nieuws World Superbike - Racesport.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan