Meer motor-forummers in zuid-limburg?

Ik vraag me nu al een tijdje af, zijn er meer mensen op motor-forum uit zuid-limburg? En waar wonen jullie, wat voor motor hebben jullie, etc.

Ja hoor, ik woon in Maastricht en rijd op een Yama XJ600S uit '93.
Kijk anders ook even op LRT (http://lrt.xmg.nl/); da's een soort Limburgse afsplitsing van MF.
 
Nog een limbo

Ik heb een blauwgroene bandit 600 en kom uit Groeselt (voor de mensen die het niet kennen: Gronsveld :) )
 
Nog een limbo

Ik heb een blauwgroene bandit 600 en kom uit Groeselt (voor de mensen die het niet kennen: Gronsveld :) )

in gronsveld ben ik vaak geweest met lessen en met afrijden veel om en door gronsveld gereden. En uiteindelijk toch geslaagd haha :P
 
Ik woon in Oost-Maarland maar heb voorheen altijd in Gronsveld gewoond.
Heb nog geen motor tot mijn beschikking maar die zal er toch wel over een tijdje aankomen. Ben nu nog bezig met licht rijbewijs te halen.

@juupke: Hoi peter :+
 
Laatst bewerkt:
Ik woon in Oost-Maarland maar heb voorheen altijd in Gronsveld gewoond.
Heb nog geen motor tot mijn beschikking maar die zal er toch wel over een tijdje aankomen. Ben nu nog bezig met licht rijbewijs te halen.

@juupke: Hoi peter :+

Hey,doa bin iech giestere nog doorheen gekome toen iech miene hornet bie rosa motoren ging ophoale.
Woon zelf in Vallekeberg *D *D
 
idd.....ik rij wel eens over het spoor ( wel dwars dan )
en ook nog bij de beatrixhaven
door bunde rij ik ook regelmatig

de weld..euhm, inturnet, is mehr kling he :P
 
6 jaar vroenhoven (ligt net over de grens bij wolder (maastricht)....) zuidelijker kun je in nederland volgens mij niet gaan.

Ben er nog regelmatig te vinden. Je zult dan waarschijnlijk een kawa zx6r, zx12r, rsv, hornet, cbr600 voor bij zien komen.... vast groepie.
 
idd.....ik rij wel eens over het spoor ( wel dwars dan )
en ook nog bij de beatrixhaven
door bunde rij ik ook regelmatig

de weld..euhm, inturnet, is mehr kling he :P

haha cool, dan denk ik wel 99,9% zeker dat jij het was, want zoveel blauwe zxr'en uit dat jaartal rijden er niet rond he!

Als ik je een x tegen kom wel zwaaie he ;)
 
die blauwe zie je idd niet veel, nee
hou me maar eens aan, als je me nog eens ziet
weet ik ook wie jij bent :P

haha is goed zal ut doen hahaha.

Ben altijd met me motor op het werk, dus als je eens over het spoor rijd moet je us kijke naar dat parkeerplaatsje aan de kant van het spoor bij het gebouw. Daar staat mijn zxr 750 altijd.
 
Mocht je deze grijze Fazer tegenkomen dan is de kans groot dat ik d'r ook op zit....
Woonplaats Susteren.................... werk in Beek (airport).



Kiek mer ens op lrt.xmg.nl
doa heit ich sjeuriezer
 
Heej Wimpie.. Voor jouw het seizoen ook nog niet afgelopen?

En natuurlijk mad props aan alle lrt-members hiero ;)
 
meteen na het spoor aan de rechterkant? richting bunde dan...

als je het spoor over rijd in de beatrixhaven op de limmerderweg, dan rij je de beatrixhaven in zeg maar, dan meteen aan de rechterkant over het spoor, daar ligt het bedrijf Dassen Axis Eurostroom, daar werk ik.

Ik denk dat jij een ander spoor bedoeld richting bunde, zker die richting de rotondes? Dat is waar ik woon (als je dat spoor over gaat, ga je voor de rotonde die straat links in, eerste rechts, en dan rechtdoor daar ergens :P )

Hmm je rijd vaker dus in de buurt waar ik woon/werk, dus zal je zeker nog wel us tegenkomen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan