Meer motor-forummers in zuid-limburg?

DaveXR

Die hard MF'er
22 mrt 2004
933
0
33
Bunde
www.2weird4u.com
Ik vraag me nu al een tijdje af, zijn er meer mensen op motor-forum uit zuid-limburg? En waar wonen jullie, wat voor motor hebben jullie, etc.

Dan kan ik eens goed gaan opletten onder het rijden! :]

Ikzelf woon in Bunde, heb een ZXR 750 @ 25kw :P

Ff showen met mijn fiets, heb hem net gepoetst en meteen ff pics gemaakt!

sweetspeed

MF'er
27 feb 2004
67
0
49
heerlen
Als je vandaag of morgen in de bocht binnendoor wordt gestoken door een ouwe XS1100 zijspan dan ben ik dat :-)

Greetz vanuit Voerendaal

Da Rat

MF'er
11 dec 2003
81
0
37
Sittard
Bezoek site
En hier nog een groene Diversion 600 uit Sittard :)

(ik kan wel NOG een keer de link van LRT neerzetten maar dat gaat wel ERG veel op SPAM lijken :+ )

Ruudje..

MF'er
19 mrt 2003
199
0
35
Bemelen
Hier nog een limbo....
Uit Bemelen (tsja, waar ligt dat nou weer :? ).
Momenteel nog op een NX 250 maar als t ff meezit over een paar maanden op een zx7r of misschien iets vergelijkbaars: zxr750, zx-6r zijn nr 2 en 3 op mijn verlanglijstje :9~

rsv2002

Die hard MF'er
11 jan 2004
419
0
Hier nog zo'n gekke Limbo, deze op een zilvergrijze RSV Mille... Woon in de Voerstreek, net een paar onder meter over de grens.

We komen je wel een keer tegen!!

Grtzzzzzz van een import Belg *D

jeebee

Die hard MF'er
6 jan 2003
483
0
48
Scheulder
Waar kan ik lid worden van P.O.L.? Prikkeldraad houdt natuurlijk allerlei ongewenste bezoekers buiten 8-)

Maarah, ik kom dus niet heel ver van Bemelen: Scheulder. Nee, je hoeft je niet te schamen als je het niet kent, dat scheelt alweer van die treuzel-touristen ;)
Ben momenteel eigenaar van een Honda CBR600, maar die staat een beetje stuk in de Motoshop. Ben op zoek naar iets nieuws (blade, vtr of aprilia)

belsj

MF veteraan
13 feb 2003
1.196
0
33
woon zelf in de voeren (binnenkort margraten :) ) maar heb eigenlijk nog nooit een rsv mille zien langskomen