(Mega) Meeting: met Poll!!

Wanneer weer MF Meeting??

  • 31 augustus

    Stemmen: 18 15,9%
  • 14 september

    Stemmen: 12 10,6%
  • 21 september

    Stemmen: 75 66,4%
  • 28 september

    Stemmen: 8 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    113
Denk dat het geen "MEGA" Meeting wordt aangezien dat er tot nu toe maar iets van 20 stemmen hebben.....wordt een "mini" meetinkje ;)
 
Yoho,

Liever niet op 24-8. Dan is er namelijk ook een 25kw meeting. Nou kunnen de grote mensen ons natuurlijk wel negeren, maar dat zou niet zo vriendelijk zijn. Wij 25kw-ers willen ook mee doen met de grote mensenclub ;)

Kan de meeting niet op zaterdag 13 september zijn?

Yoho Skuzi, ;)

Speciaal voor jullie 25kw'ers heb ik de datums aangepast, hopelijjk haal jij genoeg 25kw forummers over om mee te komen ;)
 
dit gaat een heel heel heeeeeeeeeeeeeeel lang topic worden geloof ik. ik had al ergens geopperd om gewoon in veenendaal te beginnen om discussies te voorkomen want natuurlijk heeft iedereen z'n voorkeuren. voor volgend jaar gewoon standaard 4 meetingen in oost,west noord,zuid kan iedereen een keer lijkt me
 
Goed plan zo'n meeting, heb de vorige gemist!

Wie weet met een set van het Nederland Oost Topic aanwezig. Ligt eraan wanneer en waar maar denk wel dat ik er bij ga zijn! Althans zoals het er nu uitziet!
 
Goed plan zo'n meeting, heb de vorige gemist!

Wie weet met een set van het Nederland Oost Topic aanwezig. Ligt eraan wanneer en waar maar denk wel dat ik er bij ga zijn! Althans zoals het er nu uitziet!

Heb je even de poll ook ingevuld?
 
ik ga voor de meerderheid, dus op dit moment is dat 21 September. Zet hem meteen in de agenda. Keep us posted.
 
Ik zal op 24/8 alle 25kw-ers op de grote-mensen-meeting ;) wijzen.
Dan zijn er waarschijnlijk nog een stuk op 30 extra motoren.
 
Als het weer maar goed is kom ik ook
ergens in september heeft de voorkeur..

[me]Clover is mooi weer rijder 8-) [/me]
 
Ik zal op 24/8 alle 25kw-ers op de grote-mensen-meeting ;) wijzen.
Dan zijn er waarschijnlijk nog een stuk op 30 extra motoren.

:} :} :}
Grote-mensen-meeting wordt het denk ik niet, want zelf ben ik ook maar 22 ;) :) *D

Op woensdag 23 juli 2003 14:27 schreef Clover het volgende:
Als het weer maar goed is kom ik ook
ergens in september heeft de voorkeur..

[me]Clover is mooi weer rijder 8-) [/me]

[me]Don Yoshi is tegen die tijd ook een mooi weer rijder :P [/me]
 
als ik mijn duc( onderuit gegaan in de ardennen vorig weekend)
weer klaar heb dan ben ik van de partij, met Imhotep en R1babe :]
 
Waar verzamelen, en word er nog gereden¿
mac veenendaal beginnen is een goed idee vink persoonlijks.
en wie gaat het hele geheel regelen¿
 
Waar verzamelen, en word er nog gereden¿
mac veenendaal beginnen is een goed idee vink persoonlijks.
en wie gaat het hele geheel regelen¿

W-ho, back-up, dude! ;)

Eerst een datum prikken voordat we verder praten.

Verzamelplaats wordt zowiezo ergens midden Nederland dus Veenendaal is zeker een optie. Er wordt wel gereden, alleen moeten we dan even kijken hoe we gaan regelen, want als er veeeeeeeeeeeeeeeel mensen op kom dagen, wordt het moeilijk om met zo'n allen als 1 groep te gaan rijden (zal wel cool :9 zijn met zo'n allen, maar.......)

Ik wil wel best regelen, alleen beetje hulp is wel welkom, dus zijn er vrijwilligers??? :} :} :} (mail is, als goed is, zichtbaar in Profiel)
 
Laatst bewerkt:
full
 
IK KOM ZEKER. En ik hoop dat mij girlfriend dan ook inmiddels haar papiertje heeft gehaald (4 aug afrijden). Kan zij lekker zelf rijden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan