(Mega) Meeting: met Poll!!

Wanneer weer MF Meeting??

  • 31 augustus

    Stemmen: 18 15,9%
  • 14 september

    Stemmen: 12 10,6%
  • 21 september

    Stemmen: 75 66,4%
  • 28 september

    Stemmen: 8 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    113
ik denk dat het beste gewoon weer in veenendaal kunnen doen..en dan of vanaf daar wat leuke ritjes maken of weer vanaf amersfoort-noord.
ik hoop dat er wat mensen zijn die wel voor willen rijden en wat leuke wegentjes weten in de beurt daar
 
He Yoshi..ik stem op 21 sept.

ik ben wel van mening dat de organisator tenminste de route moet bepalen..voorrijden hoeft niet.

Als je hulp nodig heb, mail me maar ff..dit weekend ben ik ff druk maar ik laat je wel weten hoe en wat.
 
Volgens mij is Amersfoort voor iedereen wel goed te doen. Ik weet niet of daar iets is waar zo'n hoop mensen terecht kunnen.
 
ho ho ho ho ho heren, niet zonder mij vertrekken hè })

Het liefst ga ik mee ergens in september, dan heb ik als het goed is alles wel weer klaar en kan ik ook weer :] :]
Kom dan samen met icceman en R1babe hehehehehe gezellig.

cýa
 
ik denk dat het beste gewoon weer in veenendaal kunnen doen..en dan of vanaf daar wat leuke ritjes maken of weer vanaf amersfoort-noord.
ik hoop dat er wat mensen zijn die wel voor willen rijden en wat leuke wegentjes weten in de beurt daar

Zelf ben ik ook voor A'foort noord, alleen ik weet niet waar andere vandaan moet komen.....

Op vrijdag 25 juli 2003 23:54 schreef Yammer het volgende:
He Yoshi..ik stem op 21 sept.

ik ben wel van mening dat de organisator tenminste de route moet bepalen..voorrijden hoeft niet.

Als je hulp nodig heb, mail me maar ff..dit weekend ben ik ff druk maar ik laat je wel weten hoe en wat.

Mail is on the way!! :} :} :}

Deze weekend kan ik zelf ook niet, denk dat het weer eerste week van augustus zijn dat ik weer gaan touren......... '(

Op zaterdag 26 juli 2003 01:26 schreef TommyG het volgende:
Volgens mij is Amersfoort voor iedereen wel goed te doen. Ik weet niet of daar iets is waar zo'n hoop mensen terecht kunnen.

In A'foort noord zit een Mac in de industerieterrein. Als het zondag is kan je je motor zelfs midden op de weg kwijt :X , dus probleem wordt het niet.....

Op zaterdag 26 juli 2003 01:56 schreef Imhotep het volgende:
ho ho ho ho ho heren, niet zonder mij vertrekken hè })

.......

cýa

Wij zouden niet durven!!!! ;) Alleen we weten niet of "Master Yoda" (lees Orpheus) meegaat, anders hebben we een leuke gevecht :X :+
 
Amersfoort klinkt goed, ga ook voor 21ste! lijkt me leuk, wordt mijn eertse meeting, dus ben benieuwd! Ik hou me aan bevolen om me te helpen met de organisatie eventueel? Ben laatst ook met een hele groep geweest en toen hebben ze die groep in 3en gedeeld met 1 man voorop die die alles afwist van d eroute etc,..was wel een goed idee, verliep ook wel aardig, was het niet dat we op het eind toch met z'n 69en achter, naast, tussen etc elkaar reden! was wel een cool gezicht als je achterom keek!!

hahah

groetjes suusje :]
 
Amersfoort klinkt goed, ga ook voor 21ste! lijkt me leuk, wordt mijn eertse meeting, dus ben benieuwd! Ik hou me aan bevolen om me te helpen met de organisatie eventueel? Ben laatst ook met een hele groep geweest en toen hebben ze die groep in 3en gedeeld met 1 man voorop die die alles afwist van d eroute etc,..was wel een goed idee, verliep ook wel aardig, was het niet dat we op het eind toch met z'n 69en achter, naast, tussen etc elkaar reden! was wel een cool gezicht als je achterom keek!!

hahah

groetjes suusje :]

Dat was het idee zowiezo, 2 groepen, een 'normale' en een wat snellere groep.
toch don??

ik weet in NH wel een mooie route..eens kijken of ik dat in kaart kan brengen.
 
als je zoiets groots wil plannen, moet je gewoon nu een datum prikken,
zoveel mensen, die kan wel, die kan niet.
verder leek het mij een leuk idee om dezelfde merken motoren bij elkaar
te zetten, en dan natuurlijk ook dezelfde modellen.
hiermee kun je dan apart een stuk rijden.
een idee?
 
hoe wil je een groep van 300 man(als er net zoveel komen als vorige keer) in twee groepen delen en dan nog fijn kunnen rijden???dat is nog 150 man!!ik denk dat je dan nog niet fijn rijd!!of had je et anders in gedachte(kan zijn dat ik et verkeer begrijp :) )
 
hoe wil je een groep van 300 man(als er net zoveel komen als vorige keer) in twee groepen delen en dan nog fijn kunnen rijden???dat is nog 150 man!!ik denk dat je dan nog niet fijn rijd!!of had je et anders in gedachte(kan zijn dat ik et verkeer begrijp :) )

Met zo heel veel bij elkaar zal niet veilig zijn.
Krijg je wellicht ook gezeik met de plaatselijke oom agent.

Is rijden in groepen per motorsoort een optie?
 
Ik hou me aan bevolen om me te helpen met de organisatie eventueel?
..........
groetjes suusje :]

Wil je mij anders een mailtje sturen? don_yoshi "apenstaartje" hotmail "puntje" com. :} :}

Op zondag 27 juli 2003 17:20 schreef Yammer het volgende:Dat was het idee zowiezo, 2 groepen, een 'normale' en een wat snellere groep.
toch don??

Nou, dat weet ik nog niet (het is nog niet zo ver he ;) ) Het hangt af hoeveel mensen er komen. Titel zegt wel dat het een MEGA?? meeting wordt maar als er niemand komen? ;)

Op zondag 27 juli 2003 22:26 schreef Fire'dre het volgende:
verder leek het mij een leuk idee om dezelfde merken motoren bij elkaar
te zetten, en dan natuurlijk ook dezelfde modellen.
hiermee kun je dan apart een stuk rijden.
een idee?

Op maandag 28 juli 2003 01:33 schreef Oude Brikker het volgende:
Is rijden in groepen per motorsoort een optie?

Het is idd een idee, maar het is niet echt de bedoeling dat je merken en type van elkeer afscheiden he. Want dan weet ik het al dat mijn soort genoten (mede ZXR 750 rijders) mij zoek rijden...........
 
Op maandag 28 juli 2003 07:42 schreef Don Yoshi het volgende:Wil je mij anders een mailtje sturen? don_yoshi "apenstaartje" hotmail "puntje" com. :} :}Nou, dat weet ik nog niet (het is nog niet zo ver he ;) ) Het hangt af hoeveel mensen er komen. Titel zegt wel dat het een MEGA?? meeting wordt maar als er niemand of weinig mf'ers komen? ;)Het is idd een idee, maar het is niet echt de bedoeling dat je merken en type van elkaar afscheiden he. Want dan weet ik het al dat mijn soort genoten (mede ZXR 750 rijders) mij zoek rijden...........
 
het is misschien een idee om te gaan onderverdelen in verschillende activiteiten.

zo zijn er:
-de mensen die willen gaan knallen in duitsland
-mensen die supersportief over dijkjes willen rammen
-mensen die klaverblad willen rijden
-mensen die een toertoch willen doen (ook weer onder te verdelen in snelheid)
-mensen die willen (kijken bij) stuntrijden
-etc etc.
 
als je zoiets groots wil plannen, moet je gewoon nu een datum prikken,
zoveel mensen, die kan wel, die kan niet.
verder leek het mij een leuk idee om dezelfde merken motoren bij elkaar
te zetten, en dan natuurlijk ook dezelfde modellen.
hiermee kun je dan apart een stuk rijden.
een idee?

Neeeeeeee...niet de zelfde modellen bij elkaar!!!!

Dan moet ik alleen rijden...tenzij dr meer Suzuki Impulsjes mee rijden :?

Goeie actie MEGA meeting ;)
 
Op dinsdag 29 juli 2003 22:43 schreef Biker-Lady het volgende:Neeeeeeee...niet de zelfde modellen bij elkaar!!!!

Dan moet ik alleen rijden...tenzij dr meer Suzuki Impulsjes mee rijden :?

Goeie actie MEGA meeting ;)

Op woensdag 30 juli 2003 00:08 schreef Fire'dre het volgende:stel dat er nog meer zijn, en dan sta je ook nog eens naast elkaar!

Ik zal zowiezo niet dezelfde model bijelkaar zetten voor een ritje, want ik ben niet echt de voorstander van. De bedoeling van (Mega)Meeting is de bedoeling om zoveel motorrijders bijelkaar te brengen, maak nix uit wat voor een dat is.

Fire'dre: Je hoef geen zorg te maken dat je wordt opgehouden door de choppers ;) ofzo hoor, want ik kan zat mensen die op een chopper mijn helemaal zoek rijd :X en aan mijn lig het zeker niet....... 8-)
 
Prima hoor als je de meeting in het het midden van nederland wilt houden..

Maar hier in het oosten hebben we tenminste wel fatsoenlijke parkeerplaaten :P

Bijv. IKEA in Hengelo :P
 
Prima hoor als je de meeting in het het midden van nederland wilt houden..

Maar hier in het oosten hebben we tenminste wel fatsoenlijke parkeerplaaten :P

Bijv. IKEA in Hengelo :P

JAA!! Dan kan ik gelijk een leuke bankje uitzoeken voor mij speelkamer!! :+

Nee, even serieus. Parkeer-/industerieterrein van A'foort noord en Mac. Veenendaal is ook niet klein......
 
Terug
Bovenaan Onderaan