Mega wijzigingen aan de matzwarte

Monstrueus, deze fiets, monstrueus! 8-)
De tanktranenplaatoplossing is superbe. :}
Het achterspatbord daarintegen vind ik :r

Vooruit, ga het exmplaar erop frunninken dat er eerst op zat! :Y
 
nou...tja...euhhhh...

-O- '( -O- '( -O- '( -O- '( -O- '( -O- '( -O- '( -O- '( -O- '( -O- '( -O- '( -O- '( -O-

Kort gezegd: ik ben niet blij B|

Vanmiddag gezellig naar de DHR geweest...vlak voor de inrit ff gewacht op manlief en de kinders (auto moest ff geparkeerd worden)
Iedereen klaar...motor slaat af...niet meer te starten...OK, probleempje met bijladen nog niet opgelost dus...
Motor voor de auto geparkeerd met in 't achterhoofd het idee om 'm straks maar over te starten om naar huis te kunnen rijden...

Dwaal vond dat maar niks geloof ik...die heeft 'm dus geprobeerd aan te duwen om 'm toch maar op de oprit te kunnen zetten...heel even deed 'ie 't...daarna niets meer...maar hij stond er iig *O*

Bij vertrek nog een keer geprobeerd...lukte niet helemaal..toen uiteindelijk toch maar de startkabels erbij gepakt... *O* hij deed 't *O*



Hij DEED 't jah -O-

Snelweg op...nog geen 5 minuten later...onheilspellend geratel...knalletje...nog veel meer onheilspellend geratel...veel olie aan de buitenkant van het blok... B|
Volledig overleden...
Uiteindelijk is de motor op een sleepwagen vertrokken...en ik kon instappen bij manlief en de kinders...

Toch wel blij dat ik die bezemwagen meegenomen had ;)
 
Wat die mug al niet doet om aandacht te krijgen. B| :X












Maar ondertussen weet ze wie het zegt en ook dat ik het knap shit voor d'r vind. ;) Óp naar het andere blok en dan weer verder met piccies posten! *O* :+
 
Ik heb toevallig nog een CB750 KZ blok liggen (met oliekoeler)
Interesse?
is blok met ketting toch?

matzwarte is cardan...dus ik ga op zoek naar een passend cardan blokje...geen zin om t hele zaakie weer om te bouwen naar ketting...

maar iig bedankt voor het aanbod :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan