Mega wijzigingen aan de matzwarte

full


en dan naderhand bedenken dat je eigenlijk best de binnenvoering uit je jas had kunnen halen :P

Nog wel ff wat dingen moeten aanpassen...gaskabel zat niet helemaal goed...
In een bocht naar rechts opeens een motor die uit zichzelf gas bij begon te geven :+
 
Nou...volgend probleem heeft zich voorgedaan -O-

Ding laadt niet meer bij...moet nieuwe spoel in...
 
en dan naderhand bedenken dat je eigenlijk best de binnenvoering uit je jas had kunnen halen :P

Nog wel ff wat dingen moeten aanpassen...gaskabel zat niet helemaal goed...
In een bocht naar rechts opeens een motor die uit zichzelf gas bij begon te geven :+
muts |(

niet de bedoeling :? rij je tenminste wel ff door :P

(Afbeelding)

...Valt het verschil tussen het achterspatbord en de band niet meer zo op ;)
*D hij is leuk :Y
 
En waar is nou die scheve km-teller? :?
Die zit er niet in O-)

Paste niet zoals wij 't wilden hebben...dus maar helemaal weggelaten...

Mocht ik nog iets anders bedenken is dat traanplaat er zo ff afgehaald :P
Kep ook dat fietstellertje nog liggen wat ik 2 jaar geleden gekocht heb om er op te zetten :Y

Vandaag wel weer even aan het klussen geweest, en weer een stapje verder in de richting van een oplossing voor het technische probleem gekomen...
 
Vandaag wel weer even aan het klussen geweest, en weer een stapje verder in de richting van een oplossing voor het technische probleem gekomen...
Slopen en als oud ijzer verkopen....is de beste technische oplossing voor dit matzwarte probleem O-) :X

:9


:P
 
:^Witte Letters :Z :Z

:W

gezien de omstandigheden leek het mij niet correct om met een dame een bordes reportage te laten verschijnen op internet...heeft niets met Catz van doen ;) ........
maar er moeten weer meer "brikgein" zaken gestart worden !!
Is goed tegen het indutten
O-) :X :+


je zijspan brik maatje was er niet he ;)

help die rat dan ff met dat zijspan aanbouwen op de 900 van um.
 
Terug
Bovenaan Onderaan