Megameet omzetten naar een officieel motor-evenement?

Wat te doen met de Megameet?

  • Laten zoals het is

    Stemmen: 158 63,2%
  • Beter organiseren: wheelieweg, stunten, entree etc

    Stemmen: 92 36,8%

  • Totaal aantal stemmers
    250
Megameet is voor mij gezellig met een stel motorrijders bij elkaar komen, beetje kletsen, nieuwe mensen leren kennen. Megameet is voor mij niet dat geneuzel van rondjes draaien om de rotonde, wheelies of andere stunts zien. En daaar ook nog entree voor moeten gaan betalen? Echt niet :N

Waarom organiseer je niet je eigen stuntmeet voor de mensen die graag willen stunten en laat de megameet lekker de megameet zijn? Nu komt het op mij over alsof je makkelijk wil meeliften op het succes van de megameet.
 
Megameet is voor mij gezellig met een stel motorrijders bij elkaar komen, beetje kletsen, nieuwe mensen leren kennen. Megameet is voor mij niet dat geneuzel van rondjes draaien om de rotonde, wheelies of andere stunts zien. En daaar ook nog entree voor moeten gaan betalen? Echt niet :N

Waarom organiseer je niet je eigen stuntmeet voor de mensen die graag willen stunten en laat de megameet lekker de megameet zijn? Nu komt het op mij over alsof je makkelijk wil meeliften op het succes van de megameet.


ik wil even wat rechtzetten / op kofferrek reageren >>

ik wil beslist NIET meeliften oid op de bekendheid van MFMM.
ik wil ter discussie stellen / bespreekbaar maken of we de MFMM aan moeten passen en kijken wat er onder de mensen leeft.
De aanwezigheid van de politie ( en het parkeren van die politiebus ) is mij persoonlijk een doorn in het oog. Niet dat ik daar zelf ga stunten verre van dat.
maar wat ik wel vind is dat het het MF een unieke traditie heeft opgebouwd en dat is wel de megameet.
Nog meer bijzonder is wel dat de dagelijkse leiding weinig tot niets van doen heeft met de megameet en toch dat het een gezellig samenzijn is met meer dan 1000 bezoekers en afgelopen zondag met ca 800 a 900 motoren
( gebaseerd op het aantal foto's gemaakt van de bezoekers )


Voor de 1 hoeft het stunten niet en voor de ander is het juist leuk om te zien
voor elk wat wils.
De megameet leeft onder de mf ers en ikzelf was erg benieuwd om te zien hoe anderen hier tegenaan kijken.
ikzelf vind ook dat we de Megameet traditie moeten koesteren.
Tot op heden lijkt het er op dat de gemeente Veenendaal ons gedoogd heeft.
Maar dit jaar maakt die zelfde gemeente wel een statement door de prominente aanwezigheid van de politie.

Gaat er bij jullie dan geen lampje branden ??
We worden gedoogd en bedenk goed dat de politiek maar in zijn vingers hoeft te knippen en we worden dan als MFMM weg gejaagt.
Dan gaan we wel ergens anders zullen de reacties zijn maar als dat gebeurd gaat dit wel ten koste van de goede naam van het MF.

Kortom ik wil hier dus gewoon even mijn gedachten en mening in dit topic plaatsen en ook graag van alle mensen die dit lezen horen hoe die er over denken.

Maar uitdrukkelijk wil ik benadrukken ik heb geen belang of zo met meeliften of wat ook.
want als iemand anders de kar trekt is het mij ook goed. Mij maakt me dat niets uit.
 
Laatst bewerkt:
FF paar vraagjes, constructief bedoeld overigens
Wat ik me dan afvraag is hoe je naar een gemeente toestapt, is dit meer met de stelling; momenteel is niets georganiseerd, als wij niets formeel mogen organiseren komt er toch een meeting, dus eigenlijk is t voor ieders bestwil om ons gelijk te geven, dan zijn vrouwen en kinderen tenminste van de straat? :P
K weet dat ik het een beetje cru omschrijf zo, maar tot noch toe was de MM eigenlijk een bijeenkomst van totale anarchie in de beleving van formele instanties, dit terwijl t vanuit MF-ers uitziet als t dragen van eigen verantwoordelijkheid, iedereen wil immers dat na afloop een leuke dag was. Natuurlijk zal bij de formele instanties niet al tezeer een negatieve bijklank moeten ontstaan, dat zou in het geval van afkeuring van t plan nu eenmaal leiden tot een situatie waarin het lijkt alsof we het formele gezag willen ondermijnen, en sja, dat imago wil je imo althans niet echt hebben.
-
Als je de MM nu formeel gaat vastleggen, zul je toch zaken moeten afbakenen. Je zult moeten oppassen dat niet net het leuke eraf haalt voor mensen die komen voor andere zaken dan de zaken waarvoor jij komt. (de 1 komt met vrouw en kids motors kijken, de ander posen, weer een ander vindt t vet om als te burnen op de openbare weg om zich te kunnen "verstoppen" achter de groep enz)
Hoe ga je dit eigenlijk opvangen?
heb je plannen om bijv. een poll (of iets totaal anders natuurlijk) op te zetten om daarin te achterhalen wie komt en wat mensen willen, om dan te kijken hoe dit waar te maken is, en welk deel geschrapt moet worden?
of ga je eerst kijken welk budget haalbaar is om dan te zien wat je daarvoor krijgt?
Wil je bijv. kijken wat er op t forum aan talenten aanwezig is, bijv. bands, stuntrijders enz.
Als je zaken afbakend/regels opstelt, dan zul je altijd zien dat er individuen zijn die zich daar zozeer door belemmert voelen dat ze deze regels breken, 1 individu is nog niet zo`n groot probleem, maar wat doe je met een (relatief grote) groep die zich misdraagt?
Heb jezelf ook een afbakening over wat je wel en wat je niet organiseerd?
-
Zou je de MM niet kunnen opsplitsen in "onderdelen", om te stellen dat je bepaalde onderdelen op een afgesloten terrein organiseerd, terwijl je een ander onderdeel buiten de "formele zone"/het afgesloten terrein houdt? En als je dit doet, hoe maak je duidelijk dat je je formeel distantieerd van alles dat buiten de "formele zone" gebeurt, terwijl je toch sympathiek blijft overkomen voor de groep mensen die zich buiten de "formele zone" begeven?
 
Megameet is voor mij gezellig met een stel motorrijders bij elkaar komen, beetje kletsen, nieuwe mensen leren kennen. Megameet is voor mij niet dat geneuzel van rondjes draaien om de rotonde, wheelies of andere stunts zien. En daaar ook nog entree voor moeten gaan betalen? Echt niet :N

Waarom organiseer je niet je eigen stuntmeet voor de mensen die graag willen stunten en laat de megameet lekker de megameet zijn? Nu komt het op mij over alsof je makkelijk wil meeliften op het succes van de megameet.
:^

Zodra de MFMM daadwerkelijk georganiseerd gaat worden compleet met bandje en alles.....
Dan wordt het ook zo'n commercie evenement als de motorbeurs utrecht :X :r
Is nou juist net de charme hier van, dat het niet georganiseerd is :)

En wat is het probleem met de aanwezigheid van de pliesie??
Je kunt toch bedenken dat ze er staan??
Vind het er echt niet minder gezellig om :N
En 2 keer per jaar hoeft voor mij trouwens ook niet zo eigenlijk, mag best 1 keer per jaar, wat meer in de zomer zodat het vaker lekker weer is tijdens de MFMM
 
Laatst bewerkt:
tis wel jammer als je het allemaal gaat inperken etc, moet indd geen motorbeurs utrecht gaan worden... pleuris drukte daar :(
 
FF paar vraagjes, constructief bedoeld overigens
Wat ik me dan afvraag is hoe je naar een gemeente toestapt, is dit meer met de stelling; momenteel is niets georganiseerd, als wij niets formeel mogen organiseren komt er toch een meeting, dus eigenlijk is t voor ieders bestwil om ons gelijk te geven, dan zijn vrouwen en kinderen tenminste van de straat? :P
K weet dat ik het een beetje cru omschrijf zo, maar tot noch toe was de MM eigenlijk een bijeenkomst van totale anarchie in de beleving van formele instanties, dit terwijl t vanuit MF-ers uitziet als t dragen van eigen verantwoordelijkheid, iedereen wil immers dat na afloop een leuke dag was. Natuurlijk zal bij de formele instanties niet al tezeer een negatieve bijklank moeten ontstaan, dat zou in het geval van afkeuring van t plan nu eenmaal leiden tot een situatie waarin het lijkt alsof we het formele gezag willen ondermijnen, en sja, dat imago wil je imo althans niet echt hebben.
-
Als je de MM nu formeel gaat vastleggen, zul je toch zaken moeten afbakenen. Je zult moeten oppassen dat niet net het leuke eraf haalt voor mensen die komen voor andere zaken dan de zaken waarvoor jij komt. (de 1 komt met vrouw en kids motors kijken, de ander posen, weer een ander vindt t vet om als te burnen op de openbare weg om zich te kunnen "verstoppen" achter de groep enz)
Hoe ga je dit eigenlijk opvangen?
heb je plannen om bijv. een poll (of iets totaal anders natuurlijk) op te zetten om daarin te achterhalen wie komt en wat mensen willen, om dan te kijken hoe dit waar te maken is, en welk deel geschrapt moet worden?
of ga je eerst kijken welk budget haalbaar is om dan te zien wat je daarvoor krijgt?
Wil je bijv. kijken wat er op t forum aan talenten aanwezig is, bijv. bands, stuntrijders enz.
Als je zaken afbakend/regels opstelt, dan zul je altijd zien dat er individuen zijn die zich daar zozeer door belemmert voelen dat ze deze regels breken, 1 individu is nog niet zo`n groot probleem, maar wat doe je met een (relatief grote) groep die zich misdraagt?
Heb jezelf ook een afbakening over wat je wel en wat je niet organiseerd?
-
Zou je de MM niet kunnen opsplitsen in "onderdelen", om te stellen dat je bepaalde onderdelen op een afgesloten terrein organiseerd, terwijl je een ander onderdeel buiten de "formele zone"/het afgesloten terrein houdt? En als je dit doet, hoe maak je duidelijk dat je je formeel distantieerd van alles dat buiten de "formele zone" gebeurt, terwijl je toch sympathiek blijft overkomen voor de groep mensen die zich buiten de "formele zone" begeven?


Je hebt een goed punt wat je hier aanhaalt :)
en een goede aanzet tot een goede discussie in dit topic.

Ik denk dat het mogelijk moet zijn met simpele middellen om de zaak af te zetten en voor elk wat wils te doen.
Helaas is het idd zo dat de formele instanties niets met ons kunnen en dus allergies zijn voor ons.
Vandaar dat ik ook erg benieuwd ben naar de reactie van de burgemeester.
Dit geeft dan een kijkje in de keuken van de gemeente en wie weet is er met simpele goedkope aanpassingen een goed houdbare gedoog situatie mogelijk zodat we de wheelieweg gewoon zoals vanouds kunnen gebruiken zonder lazer guns politie toezicht.
Als groep zullen we er idd voor moeten waken dat we de rotte appels in de kiem smoren maar tot nu toe heb ik nog nooit rotzooi gezien op de MFMM.

Ikzelf vind dat je op een informele manier moet kunnen praten met instanties
( gemeente in dit geval) en in het verleden deed ik dit bv al om een nieuw Modelvliegveld in de regio Eindhoven van de grond te krijgen.
Ik was destijds gewoon op de burgemeester afgestapt en heb een goed gesprek gehad met zijn medewerkers via zijn bemoeienis.
( burgemeester welschen was dat destijds )

Mijn ervaringen hierin leren mij wel dat je gewoon naar de betrokken mensen moet afstappen en op de man af op een informele manier moet vragen hoe zij hier tegenaan kijken en informeren wat hun belangen en of bezwaren zijn.
Door de gesprekken gemoedelijk te houden en goed te luisteren naar de belangen kun je vaak al erg ver komen. Het feit dat we nog nooit echt overlast veroorzaakt hebben en er een zeer gemoedelijke prettige sfeer hangt is alleen maar positief voor ons als MFer's
 
commercie is volgens mij ook helemaal niet de bedoeling, toch?

volgens mij is het idee van biglift dat de MFMM blijft zoals hij is, alleen dat er iets meer vertier komt en dat mensen zich er ook kunnen uitleven op hun achterwiel, en andere daar weer van kunnen genieten.

ik heb ook wel van verschillende hoeken vernomen dat mensen niet meer naar de MFMM gaan omdat ze het nu wel hebben gezien en saai vinden. het idee van "niet geweest, niets gemist"
als je dat veranderd wordt het volgens mij alleen maar leuker (ook voor mensen die het nu al geweldig vinden)

ik denk dat er een plan gemaakt moet worden en dat dan voorgelegd moet worden aan oud organisatoren en de rest van MF en er dan verder gekeken moet worden of het een optie is het anders te doen volgende keer.

ennuh, over de 2 of 1 keer per jaar.

1x juni MFMM > iedereen weet wat het is
1X januari MFBM > Motor Forum Bikkel Meeting, voor de échte mannen, ben benieuwd hoeveel er dan komen, en dan is 1 wiel aan de grond denk ik geen probleem en heeft de politie alleen maar respect voor
 
:^

Zodra de MFMM daadwerkelijk georganiseerd gaat worden compleet met bandje en alles.....
Dan wordt het ook zo'n commercie evenement als de motorbeurs utrecht :X :r
Is nou juist net de charme hier van, dat het niet georganiseerd is :)

En wat is het probleem met de aanwezigheid van de pliesie??
Je kunt toch bedenken dat ze er staan??
Vind het er echt niet minder gezellig om :N
En 2 keer per jaar hoeft voor mij trouwens ook niet zo eigenlijk, mag best 1 keer per jaar, wat meer in de zomer zodat het vaker lekker weer is tijdens de MFMM

voor commercie ben ik allergies laat dat even voorop staan !!

en de vrije ongedwongen sfeer is iets wat ik koester.

maar de discussie die ik hier wil voeren is en wat ik iedereen tot nadenken wil zetten is wel
kunnen we de huidige situatie zo voort blijven zetten ???
of is het niet eens hoog tijd dat we de MFMM naar een georganiseerd plan gaan trekken ?


vraag aan de moderators >> kunnen jullie een poll toevoegen ??
met de vraag MFMM organiseren met wheelieweg en stunten
of laten zoals het nu is etc etc ?
 
commercie is volgens mij ook helemaal niet de bedoeling, toch?

volgens mij is het idee van biglift dat de MFMM blijft zoals hij is, alleen dat er iets meer vertier komt en dat mensen zich er ook kunnen uitleven op hun achterwiel, en andere daar weer van kunnen genieten.

ik heb ook wel van verschillende hoeken vernomen dat mensen niet meer naar de MFMM gaan omdat ze het nu wel hebben gezien en saai vinden. het idee van "niet geweest, niets gemist"
als je dat veranderd wordt het volgens mij alleen maar leuker (ook voor mensen die het nu al geweldig vinden)

ik denk dat er een plan gemaakt moet worden en dat dan voorgelegd moet worden aan oud organisatoren en de rest van MF en er dan verder gekeken moet worden of het een optie is het anders te doen volgende keer.

ennuh, over de 2 of 1 keer per jaar.

1x juni MFMM > iedereen weet wat het is
1X januari MFBM > Motor Forum Bikkel Meeting, voor de échte mannen, ben benieuwd hoeveel er dan komen, en dan is 1 wiel aan de grond denk ik geen probleem en heeft de politie alleen maar respect voor


helemaal met je eens !!!
 
hmm... interessant.. :Y

om te beginnen vind ik het wel een goed idee. :Y
een beetje meer structuur mag ondertussen wel. voor de veiligheid gezelligheid en weet ik veel wat voor een -heid wel niet meer :+

het hele seizoen door zijn er overal door het land HD / chopper / custom dagen.
de ene is van grote opzet en worden door een bedrijf georganiseerd voor de volgende is er weer een stichting in het leven geroepen maar veel worden door motor clubs (jajajajaa de MC's) georganiseerd..
en nergens word er entree gevraagd.
wel staan er bandjes te spelen zijn er stuntteams en is er toestemming van de lokale autoriteiten..
de kosten voor deze dagen worden gedragen door sponsoren en de verkoop van marktkraamjes.

afgezien van de echt grote dagen (breda, apeldoorn etc) komer er niet zoveel motoren als op de MFMM. *O* *O* *O*
mijn inziens is de opkomst groot genoeg om het interessant te maken voor een (commerciële) organisator om dit op zich te nemen. :Y
er zullen zat standhouders zijn die op dit soort dagen hun spullen aan de man willen brengen. :X en kunnen de kosten voor dranghekken etc betalen door de huur van kraampjes.

aangezien er altijd mensen zijn die willen stunten op de MM en dit al tijden de aandacht trekt van de controlerende instanties (niet verwonderlijk, misschien dat er nog wat mensen het "Amersfoort ongeluk"herinneren) op het moment dat het een officieel evenement word waarbij een bepaald gebied afgesloten word, word de interesse van de politie minder omdat het geen openbaar gebied meer betreft.
het puntje aansprakelijkheid word trouwens wel wat moeilijker, maar als er een afgeschermd "leef je maar lekker uit }) " gebied is is de mogelijkheid om mensen die hier willen rijden een formuliertje te laten tekenen dat het nog steeds op eigen risico is..

wel zal er interesse van de politie zijn op de toegangswegen naar het betreffende evenement, net zoals bij Assen het geval is.. (lijkt mij logisch.. ook naar een evenement toe doet men nogal eens "raar"..)
 
Tot op heden lijkt het er op dat de gemeente Veenendaal ons gedoogd heeft.Maar dit jaar maakt die zelfde gemeente wel een statement door de prominente aanwezigheid van de politie.

Gaat er bij jullie dan geen lampje branden ??
We worden gedoogd en bedenk goed dat de politiek maar in zijn vingers hoeft te knippen en we worden dan als MFMM weg gejaagt.

Dit is echt niet de 1e keer dat er veel politie is.
En wat valt er te gedogen? Er is volgens mij geen wet in NL die het verbiedt om ergens samen te komen. En dat doen we dan ook netjes. Politie staat er alleen omdat het gewoon een algemeen feit is dat bij zulke grote groepen mensen eerder geneigd zijn tot gedrag wat normaal gesproken ook niet door de beugel kan....ik zie nog steeds het probleem niet.
Juist met een organisatie erachter ben je wel te verbieden door de politiek. Ik zou het juist een beetje ongrijpbaar willen houden :P

En als mensen de MFMM zat zijn....dan zijn ze die zat en dan komen ze niet...wat is het probleem? Ik kan me nog een MFMM herinneren met 100 man omdat het hondeweer was...lekker belangrijk :P
 
Megameet is voor mij gezellig met een stel motorrijders bij elkaar komen, beetje kletsen, nieuwe mensen leren kennen. Megameet is voor mij niet dat geneuzel van rondjes draaien om de rotonde, wheelies of andere stunts zien. En daaar ook nog entree voor moeten gaan betalen? Echt niet :N

De Megameet was voor mij een gezellig samenkomen van motorrijders, met wat kletsen e.d...
Als ik nu zou gaan zijn er hooguit 10 bekenden, de rest heeft het achter zich gelaten. Voor mijn gevoel omdat het te massaal is en vooral een posermeeting geworden is. Het "kijk mij eens gehalte" is me te hoog geworden...

Dus een Megameeting waarbij stunten en show offs verboden zijn, dat zou beter zijn... :)
Kennen we weer gewoon kletsen en gezellig samenzijn, waar die meeting volgens mij voor bedoeld was...
 
Laatst bewerkt:
drang hekken plaatsen + de voorzieningen zullen niet gratis zijn.

.

Meestal kun je, mits je de officiële wegen bewandeld m.b.t. de vergunningen e.d via de gemeente gratis gebruik maken van dit soort middelen. Kijk ook eens op onderstaande link. Hier staat alle info die je nodig hebt om een evenement te organiseren.

Home
 
poll toegevoegd

ter herinnering: motor-forum.nl heeft op dit moment niets te maken met de megameet, dus neem even contact op met de Crew als je er een georganiseerd geheel van wilt maken onder de MF-vlag.
 
Ik zeg: lekker laten zoals het is. Snacks zijn volop verkrijgbaar (leve de Mac en de BK), er is genoeg te zien en wie wil stunten doet dat maar op eigen risico voor rijbewijs en motor. En wie toe wil kijken bij het stunten moet ook zelf maar het risico accepteren dat ie een motor in z'n nek krijgt, anders moet je niet gaan kijken. Het lijkt wel een soort wetmatigheid in Nederland dat alles geinstitutionaliseerd moet worden en ingesnoerd moet worden in regeltjes. Laten we dat bij de MFMM nou lekker niet doen en lekker anarchistisch zijn.

Wel zou ik graag iets meer verantwoordelijkheidsgevoel bij iedereen zien, bv bij draaien van knee down rondjes op die rotonde. Dat gaat af en toe maar net goed :/ En als de MFMM aan z'n eigen succes ten onder gaat is dat maar zo: er komt vast wel een nieuw initiatief.
 
Mijn eerste paar MFMM's waren wel leuk, laatste was in Veenendaal vorig jaar, daarna heb ik besloten om NOOIT meer te gaan, juist omdat er zo achterlijk gestunt wordt, midden op de parkeerplaats tussen alle mensen/motoren door.

Het was juist leuk om een beetje rond te slenteren, motoren te bekijken, opeens aangesproken worden met je nickname, beetje Maccen etc etc
Als ik stunts wil zien ga ik wel naar een stuntdag.

Ik stem dus op: lekker laten hoe het is.

(ik kom trouwens toch niet meer :P, vrij nutteloze post dus... )
 
De Megameet was voor mij een gezellig samenkomen van motorrijders, met wat kletsen e.d...
Als ik nu zou gaan zijn er hooguit 10 bekenden, de rest heeft het achter zich gelaten. Voor mijn gevoel omdat het te massaal is en vooral een posermeeting geworden is. Het "kijk mij eens gehalte" is me te hoog geworden...

Dus een Megameeting waarbij stunten en show offs verboden zijn, dat zou beter zijn... :)
Kennen we weer gewoon kletsen en gezellig samenzijn, waar die meeting volgens mij voor bedoeld was...

:^ en :W
 
Beste Mede MF ers,
ik wil eens een balletje opgooien om te zien hoe er hier gedacht word over de mega meeting die we 2 keer per jaar houden in Veenendaal.

Zoals iedereen weet is / was dit een motorfeestje waar iedereen naar uit kijkt maar dit jaar werd de pret behoorlijk in de kiem gesmoord door de aanwezigheid van de Politie.

etc etc
en ook valt dan bv te denken aan het plaatsen van een ( gesponsord) podium met een leuke band die het feest opleukt met wat muziek.


Politie is gelukkig aanwezig om te voorkomen dat er domme ongelukken gebeuren.
Wheely trekken heb ik geen moeite mee maar tussen al dat publiek door is vragen om ongelukken.
Tegelijkertijd is het een meeting van forum-leden, volgens mij om elkaar eens in het echt te zien. Het gezicht achter de nick so to speak.
Dat er dan gestunt wordt of burn-outs gemaakt worden is "helaas" een reden voor de Politie om toezicht te houden.
Er komen daar ook gewoon nog gezinnen in auto naar de Mac-D om te eten en dan wil je niet dat er een debiel met 100 km/h op die auto in rijdt B|

Als je het wilt organiseren zal er altijd een club de "vrijheid" opzoeken en gewoon een nieuwe lokatie voor MFMM zoeken. Daar ben ik van overtuigd.
Althans als het ware motorrijders betreft...




en betreft de band, gezien je avatar heb ik al een idee wie dat gaat worden _O-
 
Ik zeg: lekker laten zoals het is. Snacks zijn volop verkrijgbaar (leve de Mac en de BK), er is genoeg te zien en wie wil stunten doet dat maar op eigen risico voor rijbewijs en motor. En wie toe wil kijken bij het stunten moet ook zelf maar het risico accepteren dat ie een motor in z'n nek krijgt, anders moet je niet gaan kijken. Het lijkt wel een soort wetmatigheid in Nederland dat alles geinstitutionaliseerd moet worden en ingesnoerd moet worden in regeltjes. Laten we dat bij de MFMM nou lekker niet doen en lekker anarchistisch zijn.
Wel zou ik graag iets meer verantwoordelijkheidsgevoel bij iedereen zien, bv bij draaien van knee down rondjes op die rotonde. Dat gaat af en toe maar net goed :/ En als de MFMM aan z'n eigen succes ten onder gaat is dat maar zo: er komt vast wel een nieuw initiatief.
Amen!
 
Naja...1 voordeel...ik ben er nog nooit geweest, en als dit door zou gaan zal ik er ook zeker nooit heengaan :)

Nu is het gewoon een Mac waar toevallig op dezelfde dag een heleboel motorrijders elkaar tegenkomen. Kan gezellig zijn...
Maar als het weer zo'n groots opgezet evenement gaat worden gaat de lol er wel een beetje af denk ik.
MFMM is nou eenmaal geen "evenement" maar gewoon een stel forumbezoekers (10 of 20 of 100 of 10.000) die besluiten om elkaar IRL te ontmoeten...gewoon zo laten dus :Y
 
Ik mis de optie "terug naar vroeger"... dus gezellig samenzijn, zonder stuntgezever... ;)
Vroeger, toen je alle MF-ers nog persoonlijk kende en je na 2 weken vakantie in 1 avond alles kon teruglezen wat er in die weken gepost was. :?
Ben bang dat je dan je eigen forum moet beginnen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan