Megameeting in de krant

MacReal

MF veteraan
1 aug 2004
40.991
2
Zoetermeer
de megameeting staat in het utrechts nieuwsblad van vanmorgen.
Zorgen over grote motorrit

>Amersfoort

Eeen megameeting voor motorrijders baart de politie en de gemeente amersfoort grote zorgen. Zeker vijfhonderd motorrijders willen over iets meer dan een week gezamenlijk van Veenendaal naar Amersfoort rijden. Afspraken met de organisatie om verkeersproblemen te voorkomen is tot dusverre niet gelukt. De deelnemers die elkaar vinden via internet, weigeren de politie informatie te geven.
bron: Utrechts nieuwsblad, 28 april 2005
 
Het 2e krantenartikel al?
Gaat nog gezellig worden met politie erbij maar de info erover staat toch gewoon op mf? vreemd dat ze er dan niets over weten verder....
 
en ik wou alleen maar een milkshake halen :9

wel stom trouwens dat ze zoveel ophef over is! |(
 
Ja lekker hoor... Geef de motorrijder maar weer de schuld.
Het is de schuld van de MacDonalds.. Die hebben nu de "Mannenweken" :+
 
De deelnemers die elkaar vinden via internet, weigeren de politie informatie te geven. [/qupte]

Weigeren :X ?

Misschien dat ze eens moeten mailen naar één van de moderators o.i.d. ??

Meneer de agent, de contactknop zit hierrrrrrrrr

Voor diegene die onderstaand gemist hebben.


Post van Redline Rider in topic 'MF negatief in het nieuws'

Post van Redline Rider in topic 'MF negatief in het nieuws'







Heerlijk hoe ze het weer weten te verdraaien :r B|
 
Laatst bewerkt:
Gaat leuk worden B|

Zoveel problemen waren er afgelopen jaar toch niet?
Ik heb toen in elk geval niets gemerkt van verkeersopstoppingen
en dergelijk.
 
motoren van stunters worden inbeslag genomen. hoe bedoelen ze die.
Als je met je motor ernaartoe komt wordt die inbeslag genomen of als je gaat stunten en ze zien het wordt die inbeslag genomen.?
is eigenlijk wel belangrijk om te weten.

:?
 
De deelnemers die elkaar vinden via internet, weigeren de politie informatie te geven. [/qupte]

Weigeren :X ?

Misschien dat ze eens moeten mailen naar één van de moderators o.i.d. ??

Meneer de agent, de contactknop zit hierrrrrrrrr

Jaja sukkel... Dan is dit de reactie als ze op die contactknop van je douwen... :)

MF organiseert namelijk helemaal niets, de gebruikers hebben gezamelijk besloten elkaar ergens te ontmoeten... :z ...
 
Ik zat eerder aan het gemeentehuis te denken :+


2e meeting hadden we ook zo'n last van de politie toen waren we ook die kant opgegaan. misdchien ook een idee voor nu..

of dat we om een tafel gaan zitten en hun een geschikte locatie aanwijzen..of het afzetten.. Omzet verlies zal de mac niet lijden.
 
Nog ff en we zijn meer in de media geweest dan de Hells Angels een tijdje terug.
Die komen toch ook op 8 mei. *D

Edit:
[me]Strifer kan zich een topic herinneren waarin de pers uitdrukkelijk niet gewenst was. Nu is destemeer duidelijk waarom. :( [/me]
 
Laatst bewerkt:
2e meeting hadden we ook zo'n last van de politie toen waren we ook die kant opgegaan. misdchien ook een idee voor nu..

of dat we om een tafel gaan zitten en hun een geschikte locatie aanwijzen..of het afzetten.. Omzet verlies zal de mac niet lijden.
ik hoop toch dat je een geintje maakt?
Dan ben je organisator...en dus de lul
 
Terug
Bovenaan Onderaan