megameeting = moederdag (problemen?)

Jij hebt zeker geen kinderen en vrouw? |(
Goed geraden. Wel een moeder. Is hier in het dorp ook altijd wel een klassiekeroptocht, ben ik ook altijd wel te vinden geweest. Eveneens met m'n ouwe heer, moeder kon mooi thuis de was doen en eten koken voor wanneer wij honger hadden ;) ( :+ )
Dus jij komt niet naar de Megameeting.... :+
Een 25kw'er is al een beginnend puber (ik krijg al puistjes, baardgroei en de baard in de keel), dus die mogen er best heen.
 
ik heb nl. een dilemma wat betreft de megameeting.
Het is dus ook moederdag.
Wie heeft er nog meer problemen daarmee en hoe los je die op.

de avond er voor heeel lief op bellen s'morgens heeel vroeg voor de deurstaan met een hoop troep. kus kus kus en weg!!! mijn vrouw die ook moeder is verwen ik de avond er voor
 
En nog een ander probleem. Mijn kinderen moeten opgehaald worden van het voetbalkamp.
Mijn vrouw heeft er geen problemen mee maar ik zelf wel een beetje vanwege de kinderen. Ben in de zomer ook al zo vaak weg op de moto en dan moet ik ook nog werken.

ze zijn de deur nog niet uit ...
 
ik ga gewoon ontbijt op bed klaar maken en geef ik een knuffel en ben ik de rest van de dag weg...

Dan maar na de meeting, volgende dag of wat RoyR zei: de week erop!

Maar goed een keer een dagje eerder moederdag vieren... da zullen moeders nie erg vinden :+




Toch :?
 
Leuke suggesties hier, moeders achterop :P :9
Mijn mamsie durft dat dus echt niet.... '(
Gelukkig is ze niet het type "verplicht-komen-op-moederdag-en-verjaardagen" :}
En als het lukt gaan we op de terugweg wel ff langs *D
 
Goed geraden. Wel een moeder. Is hier in het dorp ook altijd wel een klassiekeroptocht, ben ik ook altijd wel te vinden geweest. Eveneens met m'n ouwe heer, moeder kon mooi thuis de was doen en eten koken voor wanneer wij honger hadden ;) ( :+ )Een 25kw'er is al een beginnend puber (ik krijg al puistjes, baardgroei en de baard in de keel), dus die mogen er best heen.

Moederdag is grote commerciele onzin. Je moeder waarderen kun je elke dag (moet zelfs).
Bijv. een keer de was doen of eten koken voor wanneer ZIJ honger heeft misschien ;) ;) ;) ;) ;)

Van mij zou je lekker naar de meeting mogen gaan.

Als ik tegen die tijd zelf een motor heb, kom ik ook naar de meeting.
Misschien krijg ik 'm wel voor Moederdag kan ik ook lekker :] :] :] :] :] :]

Groeten

Mama Marion
 
Man bekijk het eens anders.
Het is voor de meeste (schoon)moeders elke zondag ,moederdag, teminste voor de meeste.
Dus die zondag is ze ook blij dat jij er een keer NIET bent, ga lekker naar die
megameeting en geniet zelf een keer.
 
Ik veras mijn mam s'morgens vroeg wel met een paar cadeautjes en ontbijtje! Maar ze zal het ook niet erg vinden om mee te gaan, ze is net zo gek op motoren als mij!!!!
 
zo te horen houden jullie allemaal heeeeeeel veeeeeel van jullie moeder of vrouw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan