Meiden met SuperSportMotoren *deel 14*

Status
Niet open voor verdere reacties.
HAHA leuke foto's gsx-ster! *O*

vandaag introdag van de Race Academy gehad en gespot: Basia + dinges, snelle meid (+ dinges of gewoon een vriend? was me even niet duidelijk ), Jessy' + dinges (reden net weg toen we aankwamen, dus alleen effe gezwaaid) :W bij deze gespot! :Y

het was een leuke dag bij Mofra in Rijen, R6 is goedgekeurd, en we hebben al kennis gemaakt met wat mensen van de organisatie. dus mijn dinges en ik hebben al helemaal zin in de training! *O*

groetjes, vavavonne *D

Eh...nee niet mn dingus! Haha...beetje oud! ;) Die vriend/kennis gaat echter wel met mij mee naar Ales. Vandaar dat we er ook samen waren! Mijn vriend rijd wel motor maar niet zo fanatiek als ik! Dus hij gaat dan ook niet mee naar Ales. Wel jammer vind ik.
 
Nou, die meeting klinkt als gezellig en gave fotoos trouwens (Lotje die van jou is cool!) Ik zal dan maar even uit de doeken doen hoe ik aan mijn bijnaam kom: toen ik net mijn rijbewijs had, heb ik een yamaha fzr400rr gekocht. Echter: die moet bij ons in de voortuin geparkeerd worden. Een onmogelijke draai als je net je rijbewijs hebt. Naast dat gietijzeren hek staat een grote coniferen heg. Tsja... om een lang verhaal kort te maken: de buurman heeft me met motor en al uit de heg gevist... Zodoende is deze naam ontstaan en dank aan Drakie voor het plaatje van Rufus de Struikrover. En ook ik kan niet achterblijven: een fotootje van de motor en ikzelf.[afbeelding]
Welkom! :W Ik heb je al eens gezien bij de sleutelcursus volgens mij :?
Mooie foto met mooie R6! En leuke naam :+
 
Eh...nee niet mn dingus! Haha...beetje oud! ;) Die vriend/kennis gaat echter wel met mij mee naar Ales. Vandaar dat we er ook samen waren! Mijn vriend rijd wel motor maar niet zo fanatiek als ik! Dus hij gaat dan ook niet mee naar Ales. Wel jammer vind ik.

Mijn broer met Z1000 en vrienden met kwaks gaan daar ook naartoe :Y
Had graag meegewild daarnaa toe! Lijkt me helemaal geweldig *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan