*Meiden met SuperSportMotoren *deel 18*

Yep!! Op een Cagiva 250 uit 1981 ff een rondje gemaakt... zonder kenteken...Sttt! Dikke lol!
Dat ding stuurde echt super, op en naast de weg! Alleen de remmen deden het niet :X
Ding heeft jaartje of 15?! stil gestaan tegen de muur van een schuurtje in weer in wind. Nu beetje olie erin, beetje frutten en vroem: Its back alive!
 
Yep!! Op een Cagiva 250 uit 1981 ff een rondje gemaakt... zonder kenteken...Sttt! Dikke lol!
Dat ding stuurde echt super, op en naast de weg! Alleen de remmen deden het niet :X
Ding heeft jaartje of 15?! stil gestaan tegen de muur van een schuurtje in weer in wind. Nu beetje olie erin, beetje frutten en vroem: Its back alive!

_O- _O- enduro ding zeker ;)

remmen doe jij toch bijna niet :+
 
Hoi Dames ik Ben Wendy en ga morgen voor mijn eerste super sport motor kijken en hoop dat ik me dan bij jullie kan voegen momenteel rij ik al 3 jaar hornets .. maar wil nu kijken naar een cbr1000rr ...

groetjes Wendy
 
Hey meiden en Jaap! Wordt er echt zo weinig gereden??

Ik heb een aantal keer de eerste supersportmeidenrit van het jaar georganiseerd, maar dit topic is behoorlijk ingeslapen en het is er dus nu (nog) niet van gekomen. Neemt niet weg dat ik nog wel regelmatig rijd en best een rit wil voorrijden. Iemand zin om een rit te organiseren?
 
Hoi Dames ik Ben Wendy en ga morgen voor mijn eerste super sport motor kijken en hoop dat ik me dan bij jullie kan voegen momenteel rij ik al 3 jaar hornets .. maar wil nu kijken naar een cbr1000rr ...

groetjes Wendy
Gaaf Wendy, daar ga je je vast wel mee vermaken :Y
Je vriend rijdt een gixxer toch?
 
Hoi Meiden.
Ik ben ook weer wakker uit mijn moeder winterslaap.
Heb al weer even op mijn zwarte brommert gezeten en genoten.
full

@ Drakie: Ik zou wel wat willen organiseren maar denk niet dat er nog veel fanatieke meiden zijn die naar het noorden willen knorren voor een Mini TT avontuur. :')
 
Laatst bewerkt:
@ Joyride; ik kom hoor! En Tante Til wil vast ook wel mee. En aangezien we niet allemaal meer een supersport reiden zouden we zelfs nog een nieuw damestopic kunnen starten om meer dames te enthousiasmeren....
 
Haha, ik was het al weer vergeten :+

Jij hebt een andere motor zie ik; gefeliciteerd! *O*

29e zou ik wel kunnen :] jij? nog meer aanhakers?
 
Onze Jaap............een relatie!! Wat leuk voor je Jaap!! :D :D Rijdt ze ook motor?

tuurlijk rijdt ze ook motor :Y *O*

en is een vriendin van onze Snelle Meid ;)

afgelopen weekend nog samen op de motor weekend oschersleben gedaan ,kijken bij de OW cup races :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan