Meiden met supersportmotoren gaan lasergamen (24 februari)

Op de kaart van Utrecht ziet het er niet moeilijk uit.

Maareh ik ben ook een drama met de weg vinden, moest gisteravond naar de Ahoy in Rotterdam en heb maar 3 keer de verkeerde weg genomen (dacht daar rij ik zo heen, geen gps nodig), in de Ahoy zelf (nog net op tijd), bleek dat we weer in het verkeerde vak zaten |( |(

Naar Utrecht neem ik mijn gps wel weer mee :)

Frans Bauer :? :X
 
Wow wat een waslijst al zeg, dat wordt gezellig! *O*

Oja Natalief gaat ook mee, moest ik nog ff doorgeven als ik hier weer was dus bij deze!
 
Ik kom vanuit groningen dus kom vast wel bij iemand langs gereden. :?
Dus als je durft mag je met me meerijden })
 
Volgens mij zit ik in een motormeidenvrij stukje van nederland, maar mocht ik iemand over het hoofd hebben gezien, als je uit Spijkenisse,Rotterdam komt kan je meerijden....
 
Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Er is wel lekker veel animo zeg?

Nou, als het gezellig wordt (en ik verwacht niet anders) wordt het vast herhaald!


Alvast heel veel plezier meiden!
 
Volgens mij ben ik de laatste die me toevoegd, maar er gaat een aardige groep mee. Gezellie. Nou maar hopen dat we een beetje weer hebben en een mooie staling kunnen maken van motoren?? ( is nie echt lekker lasergamen in zo'n motorpak)
 
Volgens mij ben ik de laatste die me toevoegd, maar er gaat een aardige groep mee. Gezellie. Nou maar hopen dat we een beetje weer hebben en een mooie staling kunnen maken van motoren?? ( is nie echt lekker lasergamen in zo'n motorpak)
Das goed voor de lijn, al dat zweten van het rond rennen met je pak aan :+









Iets waar ik voor t eerst in mn leven eigenlijk aan moet gaan doen...
 
Laatst bewerkt:
Is iemand hier een beetje bekend in Utrechtse horeca om na het lasergamen nog gezellig wat te eten? Of is hier geen animo voor?

Als we met veel meiden willen eten is het misschien handig om te reserveren...
 
Laatst bewerkt:
Is iemand hier een beetje bekend in Utrechtse horeca om na het lasergamen nog gezellig wat te eten? Of is hier geen animo voor?

Als we met veel meiden willen eten is het misschien handig om te reserveren...

Ik ben er niet bekend, maar volgens degene van de lasergametent zit het naast de Bildstraat en daar schijnt erg veel horeca te zijn.
 
Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Er is wel lekker veel animo zeg?

Nou, als het gezellig wordt (en ik verwacht niet anders) wordt het vast herhaald!


Alvast heel veel plezier meiden!

:^
 
@ Nutty tart: In je begin post staat dat er per 2008 een andere prijs geld weet je misschien welke?

Heb er zin in! Lekker in het rond knalle *D
 
@ Nutty tart: In je begin post staat dat er per 2008 een andere prijs geld weet je misschien welke?

Heb er zin in! Lekker in het rond knalle *D

Weet nog niet wat de 2008 prijs is, op de website staat deze nog niet vermeld, maar over 2 weken kan ik reserveren en weet ik meer.
 
Laatst bewerkt:
Weet nog niet wat de 2008 prijs is, op de website staat deze nog niet vermeld, maar over 2 weken kan ik reserveren en weet ik meer.
Oke
382.gif
 
Laatst bewerkt:
Zet je er -onder voorbehoud- bij.
Maar je kan natuurlijk altijd taart meenemen en met ons je verjaardag vieren :Y

Kan ook! Nog thanks voor het erbij zetten. Ik post niet zoveel meer laatste tijd :$ en volg eigenlijk ook teveel topic dat je het gewoon niet bij te houden is. -O- Zal het nog laten weten!
 
Laatst bewerkt:
Weet nog niet wat de 2008 prijs is, op de website staat deze nog niet vermeld, maar over 2 weken kan ik reserveren en weet ik meer.

Als je gereserveerd hebt voor 't lasergamen *O* , kun je het volgende topic openen waar we gaan eten op de Biltstraat O-)

_O-
 
Hier Red Sonya incognito...

Ben een beetje afwezig geweest de laatste tijd (veel te druk...), maar als ik nog mee mag van jullie dan meld ik me bij deze onder voorbehoud aan voor het uitje...
 
Terug
Bovenaan Onderaan