Meiden met supersportmotoren gaan lasergamen (24 februari)

Lasergame mededeling:

Morgen moet ik het definitieve aantal doorgeven dus als er nog wijzingen zijn met betrekking het lasergamen zijn laat het dan weten.

(het wokken komt wel goed, dat luistert niet zo nauw)
 
Tja eh wijzigingen... ik weet het nog steeds niet dankzij mijn reserveblok :N

Dus als je echt een vast aantal moet opgeven, kun je mij beter van de lijst schrappen, misschien dat als blijkt dat ik toch kan, ik mee ga wokken :Y
 
hier ook een schrapje.... '(

had al gezien dat ondanks dat ik vrij gevraagd had moest werken |( , dus van de week ff in het gesprek geklommen met mijn manager...maar nope...en keb op het moment maar een heel klein teampje dus ruilen gaat miss moeilijk lukken...


dus haal mij ook maar van de lijst af en miss dat ik dan toch nog een drankje kom doen maar ligt eraan....

jammer..want had graag handjes willen shaken.... :Y


:W
 
@ nutty tart: ik en gixxergirl1986 gaan mee wokken, ik zie dat we nog niet in het lijstje staan
 
Tja eh wijzigingen... ik weet het nog steeds niet dankzij mijn reserveblok :N

Dus als je echt een vast aantal moet opgeven, kun je mij beter van de lijst schrappen, misschien dat als blijkt dat ik toch kan, ik mee ga wokken :Y


Jouw onzekerheid was bekend, we zullen heus de tent niet worden uitgegooid als er eentje meer of minder komt.
Dus kijk maar als je niet wordt opgeroepen kom je toch lekker mee lasergamen :)
 
hier ook een schrapje.... '(

had al gezien dat ondanks dat ik vrij gevraagd had moest werken |( , dus van de week ff in het gesprek geklommen met mijn manager...maar nope...en keb op het moment maar een heel klein teampje dus ruilen gaat miss moeilijk lukken...


dus haal mij ook maar van de lijst af en miss dat ik dan toch nog een drankje kom doen maar ligt eraan....

jammer..want had graag handjes willen shaken.... :Y


:W

jammer ;(
(kan je die manager nog bewerken, of moeten we effe met zijn allen langskomen)
 
jammer ;(
(kan je die manager nog bewerken, of moeten we effe met zijn allen langskomen)
Wat nou geen vrij!
full


;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de reservering gedaan, het enige dat we nog moeten doen is volgende week om 14.00 uur in Utrecht te verschijnen.
Met de reservering van de wok hadden we erg veel moeite om elkaar te verstaan en te begrijpen dus ik vermoed dat ik het juiste restaurant heb :) .

Op pagina 1 heb ik de adressen nog even toegevoegd zodat iedereen deze in zijn gps of iets dergelijks kan stoppen.
 
Ach, zie het vanzelf wel ;) (tenminste als iedereen 'm aandoet)
Hmmm, aandoen als we 'onder elkaar' zijn? Ik vind het vooral leuk om 'm aan te doen op de megameeting, de beurs , andere meetingen, circuitdagen, etc. Als anderen kunnen zien dat wij van dit topic zijn dus *D
 
Hmmm, aandoen als we 'onder elkaar' zijn? Ik vind het vooral leuk om 'm aan te doen op de megameeting, de beurs , andere meetingen, circuitdagen, etc. Als anderen kunnen zien dat wij van dit topic zijn dus *D
Tsja, je bent niks verplicht toch? Maar het staat wel leuk ;)
 
Hmmm, aandoen als we 'onder elkaar' zijn? Ik vind het vooral leuk om 'm aan te doen op de megameeting, de beurs , andere meetingen, circuitdagen, etc. Als anderen kunnen zien dat wij van dit topic zijn dus *D

Ik moet eerst weer ff wat afvallen voor ik hem aan durf. Schiet niet op zo met het pootje maar ga vanavond voor het eerst sinds een hele tijd weer trainen *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan