Meiden met supersportmotoren gaan lasergamen (24 februari)

@ Diana: Ga jij zondag sowieso met de auto of wordt er bij mooi weer motorgereden? Als je mij van de week even een mailtje stuurt op de hotmail (lotje_w@), dan kan ik je mijn telefoonnummer sturen om af te spreken voor het carpoolen.

(Heeft er iemand vandaag al iets gehoord van Nancy?)
 
Heel veel sterkte!
Ja dank je, en voor je sms :j

Ben er erg van geschrokken, tis toch altijd bij iemand anders en niet bij mij/ons.
50% kans, is natuurlijk 50% dat het NIKS is, maar toch blijft die andere 50% door mijn hoofd spoken. Stel dat ...
Moet er niet aan denken, en toch doe je het automatisch.

Zwaar klote.
 
Ja dank je, en voor je sms :j

Ben er erg van geschrokken, tis toch altijd bij iemand anders en niet bij mij/ons.
50% kans, is natuurlijk 50% dat het NIKS is, maar toch blijft die andere 50% door mijn hoofd spoken. Stel dat ...
Moet er niet aan denken, en toch doe je het automatisch.

Zwaar klote.
Sterkte meis -O-
 
zijn er nog meiden die zondagmiddag via de a27 of a2 de rivier oversteken?
ik woon in het midden, dus ik kan of in gorinchem/meerkerk of in waardenburg/geldermalsen afspreken met deze of gene tbv carpoolen

ik kom iig niet met de motor; ik heb alleen maar een racepak O-) stijf van de protectoren en ik zie me daarin niet zo snel al tijgerend sluipschuttertje spelen ...
 
Wat lees ik hier weer allemaal voor narigheden! ;(

Sterkte Nancy en Vodkat!!

Hoop dat jullie snel positief nieuws kunnen brengen!
 
Laatst bewerkt:
Nance en Vodkat, héél véél sterkte !!!
darkX_aaioverdebol.gif
 
ik kom iig niet met de motor; ik heb alleen maar een racepak O-) stijf van de protectoren en ik zie me daarin niet zo snel al tijgerend sluipschuttertje spelen ...


kan je wel lekker over de grond rollen :)

Het schijnt mooi weer te worden, dus ik denk dat ik wel de brommer pak :]
 
Nancy en vodkat, heel veel sterkte in deze onzekere tijd!

Ik heb zin in zondag *O* . En de meiden die een ssm shirt hebben moeten die wel aan doen hoor! Dat is idd errug leuk voor de groepsfoto 8-)
 
Ja dank je, en voor je sms :j

Ben er erg van geschrokken, tis toch altijd bij iemand anders en niet bij mij/ons.
50% kans, is natuurlijk 50% dat het NIKS is, maar toch blijft die andere 50% door mijn hoofd spoken. Stel dat ...
Moet er niet aan denken, en toch doe je het automatisch.

Zwaar klote.

jeetje zeg ook al slecht nieuws
Heel veel sterkte meid :Y :Y
 
(Heeft er iemand vandaag al iets gehoord van Nancy?)


Nou zal ik dan maar een verslagje uitbrengen:

Moet zeggen dat dit echt heel errug heftig en moeilijk was om hem zo te zien.
Je eigen vader die kei hard aan het vechten is om wakker te worden......
zo heftig dat die met zijn hele lichaam aan het vechten was...
benen,armen alles ging de lucht in en bewoog spatische om hem heen!
Hoofd kwam omhoog draaide alle kanten op ogen gaan heel even open maar totaal geen contact met hem.

Heb echt van alles gedaan en geprobeert.....tegen hem gepraat,over zijn gezicht geaaid,hand vast gehouden!
Maar te vergeefs heel moeilijk allemaal.....hij wil zo graag en vecht echt voor zijn leven.
Maar het lukt maar niet om wakker te worden of te reageren!!!!!

Ook is die weer helemaal opgezet en rood in zijn gezicht wat ook niet fijn is om te zien.
Ik wil hem zo graag helpen maar je bent gewoon helemaal machteloos ;(

Toen ik er was ging zijn hart en bloeddruk ook gelijk weer omhoog waardoor ze hem weer medicijnen gegeven hebben waardoor die ging slapen.
Dat was een stuk fijner om te zien.....rustig en stil!
Beter dan die vechtpartij tegen zichzelf.

Morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen....blijf hoop houden ;)

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan