Meiden met supersportmotoren gaan lasergamen (24 februari)

Nounou, wat een berichten... :/
Sterkte beiden (Vodkat en Nance)


@ Diana: Ga jij zondag sowieso met de auto of wordt er bij mooi weer motorgereden? Als je mij van de week even een mailtje stuurt op de hotmail (lotje_w@), dan kan ik je mijn telefoonnummer sturen om af te spreken voor het carpoolen.

(Heeft er iemand vandaag al iets gehoord van Nancy?)

Ik stuur je wel ff een mail!
En ik ga niet met de motor: gedoe met kleding en alleen maar snelweg vind ik de moeite niet met de motor. :N
 
Zou ik ook mee mogen rijden? Kunnen we de benzinekosten wel delen :Y


Tuuuurlijk kun je meerijden!
Ik zie dat je mailadres in je profiel staat dus ik doe wel ff een mailtje.
En ik heb een leaseauto dus de benzinekosten zijn geen probleem. Mede mogelijk gemaakt door de baas! *O*
 
hopelijk breekt vandaag de zon weer door

dat heb je mooi gezegd....ik hoop het ook! :Y

Denk overigens dat ik zondag wel gewoon kom maar niet met het spel mee doe.
Zodat ik gelijk weg kan als ik een oproep van het ziekenhuis krijg.

Dus iemand anders mag mijn plekje van het gamen overnemen.
 
Tuuuurlijk kun je meerijden!
Ik zie dat je mailadres in je profiel staat dus ik doe wel ff een mailtje.
En ik heb een leaseauto dus de benzinekosten zijn geen probleem. Mede mogelijk gemaakt door de baas! *O*


*O*

Ik zal mijn mail in de gaten houden. Vergeet die nl nogal vaak te lezen :X
bizz at bizzje punt nl gebruik ik normaal altijd :Y
 
@ Nancy en Hayley: Heel veel sterkte jullie beide! Wat een kl*te verhalen...

zijn er nog meiden die zondagmiddag via de a27 of a2 de rivier oversteken?
ik woon in het midden, dus ik kan of in gorinchem/meerkerk of in waardenburg/geldermalsen afspreken met deze of gene tbv carpoolen

ik kom iig niet met de motor; ik heb alleen maar een racepak O-) stijf van de protectoren en ik zie me daarin niet zo snel al tijgerend sluipschuttertje spelen ...

Ik denk dat wij tot nu toe nog met z'n 3en in de auto zitten en u weet waar mijn huis is, dus wij moeten de rivieren over... Ik zal het bij de andere meiden in de groep gooien!
 
Niemand die langs de A28 staat? Ik ben ook met een auto van de zaak dus geen enkel probleem voor een klein omweggetje om iemand op te pikken. (ergens tussen Assen en Utrecht) :P
 
He jakkes, wat een verdrietig nieuws allemaal ;(

Heel veel sterkte Nancy en Vodkat!

Ik weet nog steeds niks over zondag, t/m morgen weet ik wat ik ga doen, maar zaterdag en zondag kan nog steeds alle kanten op...
 
Sterkte Nancy en Vodkat!
Dat zijn echt moeilijke tijden.

@Nancy. Wel leuk als je toch komt zondag. Wie weet kunnen wij je wat afleiding bezorgen. Maar hopelijk gaat het dan al weer wat beter.
 
@ Cath: you've got mail too 8-)
en jij hebt antwoord 8-)
wwacht jje op in mm m mm'n shirtje :X

Ik denk dat wij tot nu toe nog met z'n 3en in de auto zitten en u weet waar mijn huis is, dus wij moeten de rivieren over... Ik zal het bij de andere meiden in de groep gooien!
het was bij mij links of rechtsom
heb denk ik dus al een plekje bij Rebbel, thx, zie jullie meiden in Utrecht *D
 
Sterkte Nancy en Vodkat!
Dat zijn echt moeilijke tijden.

@Nancy. Wel leuk als je toch komt zondag. Wie weet kunnen wij je wat afleiding bezorgen. Maar hopelijk gaat het dan al weer wat beter.

Nou ik kom zoiezo...effe wat afleiding mijn vriend zei al nance ga nou gewoon joh!
Dus ik kom wel effe handjes schudden en heel misschien dat ik mee ga eten moet effe kijken.

@diana..... ik kom vanuit zeist zondag!
Als ik mee ga eten kan ik dan misschien wel met je mee terug rijden?

Nou ik ga vandaag een half dagje werken effe wat anders doen dan ziekenhuisjes bezoeken ;)

En hopen op een doorbraak vanmiddag......voor mijn gevoel doet die vandaag of morgen zijn ogen open (vraag me niet waarom,maar voel het gewoon) :o
Ik hou moed ;) *D

@vodkat hoe gaat het met jou?
 
Nou ik kom zoiezo...effe wat afleiding mijn vriend zei al nance ga nou gewoon joh!
Dus ik kom wel effe handjes schudden en heel misschien dat ik mee ga eten moet effe kijken.

@diana..... ik kom vanuit zeist zondag!
Als ik mee ga eten kan ik dan misschien wel met je mee terug rijden?

Nou ik ga vandaag een half dagje werken effe wat anders doen dan ziekenhuisjes bezoeken ;)

En hopen op een doorbraak vanmiddag......voor mijn gevoel doet die vandaag of morgen zijn ogen open (vraag me niet waarom,maar voel het gewoon) :o
Ik hou moed ;) *D

@vodkat hoe gaat het met jou?


he nance, hoop ook dat je gevoel klopt en dat het beter gaat.... sterkte...want het vraagt superveel energie van je... en idd een beetje afleiding is wel fijn dan, maar is makkelijk gezegd natuurlijk....

he sterkte meid.. :j
 
Nou ik kom zoiezo...effe wat afleiding mijn vriend zei al nance ga nou gewoon joh!
Dus ik kom wel effe handjes schudden en heel misschien dat ik mee ga eten moet effe kijken.

@diana..... ik kom vanuit zeist zondag!
Als ik mee ga eten kan ik dan misschien wel met je mee terug rijden?

Nou ik ga vandaag een half dagje werken effe wat anders doen dan ziekenhuisjes bezoeken ;)

En hopen op een doorbraak vanmiddag......voor mijn gevoel doet die vandaag of morgen zijn ogen open (vraag me niet waarom,maar voel het gewoon) :o
Ik hou moed ;) *D

Tuuuuuuuuuuurlijk kun je mee terug rijden!
En ik hoop met je mee!
 
Hey Nancy, dat is echt heel goed nieuws!! *O* *O* *O*
Dat zal een hele opluchting zijn. Nu hopen dat hij er weer helemaal bovenop komt, maar dat zal vast lukken.
Fijn om met zo'n goed bericht het weekend te starten! :)
En hopenlijk zien we je zondag ook nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan