Mening gevraagt..

wpe1E.jpg


_________________
Honda MTX 49cc 0-100 in... yeah, right

[ Dit Bericht is bewerkt door: happy op 2001-06-07 16:34 ]
 

die JW grote mond en dan niet mee gaan '( beetje jammer ;)

Hee, happy! Geen drugs meer voor jou he! Heb je enig idee wat voor een problemen je tegen komt als je een complete kuip er vanaf gaat halen om er een ander stuurkuipje op te zetten? *D Te Veel *D

Een motor waar een kuip omheen hangt is vaak met kuip het mooist ( die kuip hangt er niet voor jan....plasser! Dit is mijn eigen ervaring, al was het er af halen van de kuip een foutje ( lees schuiver ) ;)
 
die JW grote mond en dan niet mee gaan '( beetje jammer ;)

That's my middle name = "Big mouth, no guts" })

Maar ik heb al een keer met Helldesker kennis mogen maken en mogen rijden, gelukkig was ie toen nog niet zo bekend met zijn motor&de route. Dus ik was toen de sheriff. :P

Tja en hij kent nu de route en zijn motor, dus volgende keer ga ik vet afleggen op hem. :( daarom dat ik niet meer met hem ga rijden. *D
 
Wat mijn standaard lijstje is (die ik al op 3 motoren heb toegepast }) )

-Demper (eigenlijk liefst complete uitlaat...maar is prijzig)
-Ander ruitje (donker doorzichtig of carbon)
-Andere lampen (OF wit OF blauw GEEN blauw/geel of geel)
-Dyno kit + K&N
-Witte letters op banden (niet teveel, niet teweinig)
-Achter iets ophogen, voor iets zakken...beetje SB achtig
-Bodemplaat (dus GEEN lelijke achterspatbord met knipper lichten)
-Andere knipper lichten (liefst echt carbon)

en wanneer ik echt TEVEEL geld heb...
-Carbon voorspatbord
-Carbon achterspatbord (rear hugger)
-Carbon
-Carbon en nog eens carbon :9~
 
-Demper er zit nu een Laser oval op, maar daar ben ik niet tevreden over
-Ander ruitje Er is een ondoorzichtige zwarte ruit besteld :9~
-Andere lampen (OF wit OF blauw GEEN blauw/geel of geel) Waar haal ik die :?
-Dyno kit + K&N Zie ik het nut niet van in.....
-Witte letters op banden (niet teveel, niet teweinig) Nope, johnny gehalte wordt daar te hoog van....
-Achter iets ophogen, voor iets zakken...beetje SB achtig Ben ik mee bezig...
-Bodemplaat (dus GEEN lelijke achterspatbord met knipper lichten) Daar vraag ik op dit moment iedereens mening over, omdat ik het nog niet zeker weet.
-Andere knipper lichten (liefst echt carbon) Kheb van die kleinere op de FZR gehad, maar die zijn vaak of niet echt mooi of niet waterdicht.

_________________
Mijn Yamaha YZF-R1 uit 1999. Een motor is zo goed als zijn berijder.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-08 09:16 ]
 

Ach, ach.. Hell.... wat een problemen hebben we toch weer he? Al die keuzes maken om je fiestje mooi voor de dag te laten komen... *D
Ze maken het leven er ook niet makkelijker op he?

*D
 
Helldesker:

-Andere lampen (OF wit OF blauw GEEN blauw/geel of geel) Waar haal ik die :? Halfords...internet...automaterialenzaak

-Dyno kit + K&N Zie ik het nut niet van in..... ??????? je ziet het nut er niet van???? ga eens met andere praten!! das bijna nummer 1 wat je kan doen om je fiets meer vermogen te geven...niet PK`s maar vermogen.

-Witte letters op banden (niet teveel, niet teweinig) Nope, johnny gehalte wordt daar te hoog van.... juist niet...op mìjn fiets dan

-Bodemplaat (dus GEEN lelijke achterspatbord met knipper lichten) Daar vraag ik op dit moment iedereens mening over, omdat ik het nog niet zeker weet. gewoon kopen en een zaterdagje knutselen

-Andere knipper lichten (liefst echt carbon) Kheb van die kleinere op de FZR gehad, maar die zijn vaak of niet echt mooi of niet waterdicht. ooit gehoord van silicone kit?



 
Rozz:

-Andere lampen (OF wit OF blauw GEEN blauw/geel of geel)
Waar haal ik die :?
Halfords...internet...automaterialenzaak
thanks
-Dyno kit + K&N
Zie ik het nut niet van in.....
??????? je ziet het nut er niet van???? ga eens met andere praten!! das bijna nummer 1 wat je kan doen om je fiets meer vermogen te geven...niet PK`s maar vermogen.
dat snap ik ook wel, maar met 150 pk hoef ik effe niets extra
-Witte letters op banden (niet teveel, niet teweinig)
Nope, johnny gehalte wordt daar te hoog van....
juist niet...op mìjn fiets dan
ik hou er niet van, sorry
-Bodemplaat (dus GEEN lelijke achterspatbord met knipper lichten)
Daar vraag ik op dit moment iedereens mening over, omdat ik het nog niet zeker weet.
gewoon kopen en een zaterdagje knutselen
eerst een andere uitlaat en de ruit en dan komt dit waarschijnlijk.
-Andere knipper lichten (liefst echt carbon)
Kheb van die kleinere op de FZR gehad, maar die zijn vaak of niet echt mooi of niet waterdicht.
ooit gehoord van silicone kit?
tuurlijk wel, maar ik wil gewoon kwaliteitsspullen op mijn motor en niet van die bras, die ik zelf moet gaan aanpassen... Kben nu amerikaanse aan het bestellen ( die branden continu net zoals de koplampen... Uiterlijk geen verschil met de originele.... Maar op zich heb je gelijk, een beetje siliconekit maakt het waterdicht.

_________________
Mijn Yamaha YZF-R1 uit 1999. Een motor is zo goed als zijn berijder.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-08 10:24 ]
 
Jongens toch.

Zo´n onderplaat is toch verschrikkelijk mooi.
En wat nou, je raakt ruimte kwijt, koop een Pan European of een Goldwing, heb je pas echt ruimte.
En ik heb ook alarm, maar die zit niet onder me buddy, weet je wel hoe weinig ruimte ik daat heb?

MZZL

Ik zal binnenkort wat foro´s plaatsen
 
hoi
ja daar ben ik weer mer mijn cbr
wie weet of er ook zoiets voor een cbr 600 is?
zoja waar kan ik dat bekijken site plaatje bvd *D
 
Nice! Mooie smalle uitlaat, daar hou ik wel van! :9~

Mooie kont ;)

[ Dit Bericht is bewerkt door: Frits Bolkestein op 2001-06-12 01:44 ]
 
Zeg Frits, als jij in Delft woont, kom je dan wel eens rijden bij de laatste afrit van de A4 bij de ktuithuisweg of de Plaspoelpolder, dat is een echt onmoetingspunt, kom er zelf erg vaak.

Wel uitkijken voor de politie, veel controle op motors.

MZZL
 
Terug
Bovenaan Onderaan