MF Gooi en Vechtstreek éénviervier

Verjaardagen in de OP?

  • Fuck die k*t verjaardagen

    Stemmen: 6 17,1%
  • *O* JA! Ik feliciteer graag.

    Stemmen: 15 42,9%
  • Flikker op met je graf poll en jarigen

    Stemmen: 3 8,6%
  • Ik ben felicitatiegeil *O*

    Stemmen: 4 11,4%
  • Gefeliciteerd!!!!

    Stemmen: 4 11,4%
  • Huh :?

    Stemmen: 3 8,6%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb begrepen dat richtingaanwijzers een dure optie zijn op (nieuwe) auto's, en dat de meeste mensen die niet kunnen betalen :/
:Y Wij zeggen ook wel eens: Die auto hoeven we niet want de knippers doen het niet! :P

Laatst nog, net na de zomer. Ik sta op de motor bij een verkeerslicht naast een auto en tik op het raam:
de man doet zijn raam naar beneden;
Ik: Uw richtingaanwijzers doen het niet!
De man probeert ze uit en zegt: Nee hoor, ze doen het!
Ik: Waarom gebruik je ze dan niet? :(
De man: :? :$
 
:Y Wij zeggen ook wel eens: Die auto hoeven we niet want de knippers doen het niet! :P

Laatst nog, net na de zomer. Ik sta op de motor bij een verkeerslicht naast een auto en tik op het raam:
de man doet zijn raam naar beneden;
Ik: Uw richtingaanwijzers doen het niet!
De man probeert ze uit en zegt: Nee hoor, ze doen het!
Ik: Waarom gebruik je ze dan niet? :(
De man: :? :$


_O-
 
Een vriend van me heeft dat ooit nog eens veel driester gedaan... maar da's meer dan 20 jaar geleden.

Hij werd met de motor gesneden door een automobilist waarop hij zo witheet werd dat hij die gast in de auto aan de kant zette met de motor.... er heen liep en zijn ruitenwissers er af trok, en die door het openstaande raampje naar binnen gooide onder het mom van "die heb je toch niet nodig, je kijkt niet eens door die ruit".....

Vroegahhh.. he..... _O-
 
Een vriend van me heeft dat ooit nog eens veel driester gedaan... maar da's meer dan 20 jaar geleden.

Hij werd met de motor gesneden door een automobilist waarop hij zo witheet werd dat hij die gast in de auto aan de kant zette met de motor.... er heen liep en zijn ruitenwissers er af trok, en die door het openstaande raampje naar binnen gooide onder het mom van "die heb je toch niet nodig, je kijkt niet eens door die ruit".....

Vroegahhh.. he..... _O-

:') :') :')
 
Ik steek altijd mijn hand uit op de motor. :/

full
 
ergste is dat dat fout is. Het zou moeten zijn, op het moment dat je de intentie hebt om te gaan invoegen, maar das moeilijk nederlandsch :z

Tja.. de interpretatie is ook altijd zo vaag bij die theorievragen.. je kunt er vele kanten mee uit waardoor het juiste antwoord niet geheel duidelijk te geven is.

@Achi.. nee nog niet, ze gaat komende maandag examen doen :)
 
Ik heb begrepen dat richtingaanwijzers een dure optie zijn op (nieuwe) auto's, en dat de meeste mensen die niet kunnen betalen :/
:') zie het helaas ook te vaak

:Y Wij zeggen ook wel eens: Die auto hoeven we niet want de knippers doen het niet! :P

Laatst nog, net na de zomer. Ik sta op de motor bij een verkeerslicht naast een auto en tik op het raam:
de man doet zijn raam naar beneden;
Ik: Uw richtingaanwijzers doen het niet!
De man probeert ze uit en zegt: Nee hoor, ze doen het!
Ik: Waarom gebruik je ze dan niet? :(
De man: :? :$
_O- :+ wel slecht dat het zo moet

schreeuw het de laatste tijd ook wel eens naar fietsers B|

Zal wel moeten als je met ingeklapte spiegels gaat rijden :+
_O-
 
Tja.. de interpretatie is ook altijd zo vaag bij die theorievragen.. je kunt er vele kanten mee uit waardoor het juiste antwoord niet geheel duidelijk te geven is.

@Achi.. nee nog niet, ze gaat komende maandag examen doen :)



En jij maakt je daar nu al druk om......AAAAAAH, wat lief *D
 
Daantje... mooie partijdige pollstartende matennaaiert *D


Je hebt toch wel op onze Lex gestemd hè? :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan