MF Gooi en Vechtstreek deel * 108 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond :W

Hmmz productief eerste dagje... :+ Net verhuisd dus mocht UTP kabels knijpen en trekken door het pand, om 16:30 had ik internet op de werk pc *O* :+

Morgen eindelijk beginnen met inlezen, eerste testscript tikken en beetje opfrissen, 5 jaar is long ago :9


Leuke foto's, zo album even bekijken.

@ Shoot: Ik kan beide dagen maar het liefst zaterdag overdag. :Y Ik zal ook mijn compactje mee nemen, je weet maar nooit :9
 
Voor mij ook het liefst aankomend weekend, maakt me niet uit welke dag. Kan niet verzinnen wat ik ook alweer te doen heb...zal wel niets zijn. :')

Anders volgend weekend het liefst op zondagochtend desnoods, zaterdag moet ik werken... :')
 
Eigelijk zou de titel van het topic zo langzamerhand wel veranderd kunnen worden in "MF 't Gooi en omstreken" Dan is de titel van toepassing op ons allemaal :) hehehehe

btw, toppie... dat zijn echt hele mooie billen. En die string is echt prachtig. Wauw.
 
@fotoshoot part 2: Kan zaterdag en zondag allebei wel afhankelijk van het tijdstip.

Het weer hier in Mierlo valt nog best mee. De stacaravan staat nog steeds. ;)
Morgen lekker met de kleine meid naar een overdekt strand.

Nu ff lekker voetbal kijken met een biertje erbij. :)
 
Ik was net een zonnedansje aan het doen :/

En dat is te zien buiten :X
Niemeerdoennie :N B|



@Kato en X: wat een gave foto's! :Y


Ik geloof dat ik ook niet echt meer weet hoeveel ik nu op een tank kan rijden, dus als ik eerdaags weer eens drie roostervrije dagen heb zal ik ook weer eens de grens oversteken! :]
 
Laarzen: vóór mijn volgende trip moet ik nieuwe hebben. Deze zijn afgekeurd :+
Ik had er goudvissen in kunnen vervoeren :(


Zadel.... rauwe kont had ik evengoed nog wel _O-


Hey man alweer terug dat doen jullie snel, laarzen weer leeg kunnen kiepen zeker ;)
Stond er al van te kijken jij op de motor naar Italie, maar stuk beter te doen denk op de Bmw :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan