MF Gooi en Vechtstreek Deel 147.... Lente Editie!

Polletje voor Seabert!

  • Als je met lessen al geen lol hebt...

    Stemmen: 16 41,0%
  • Stoppen!

    Stemmen: 1 2,6%
  • Handschoen met ruitenwisser!!

    Stemmen: 3 7,7%
  • www.saabforum.nl

    Stemmen: 2 5,1%
  • Hou vol! Ooit wordt het leuk

    Stemmen: 6 15,4%
  • Ben jij CBFriddert :?

    Stemmen: 6 15,4%
  • BAN!

    Stemmen: 4 10,3%
  • Ik bel MotoJon wel ff :(

    Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    39
Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-


En zus?





Wat ik wel weer opmerkelijk vind: ik lees net dat die doodgeschoten overvaller zal worden begraven in Marokko. Leven in Nederland en begraven in Marokko blijkbaar.
Vervuilt het hier de grond iig niet. Prima.
 
Laatst bewerkt:
In het zuiden van Limburg belden tientallen hondenbezitters de gemeente. Een huis-aan-huisblad had geschreven dat er vóór 1 april hondenpoep ingeleverd moest worden voor DNA-onderzoek. Volgens de regionale omroep L1 stonden er zelfs al mensen met een zakje poep aan de gemeentebalie in Maastricht.

_O-


1 april: van hondenpoep tot haring
_O-

Wat ik wel weer opmerkelijk vind: ik lees net dat die doodgeschoten overvaller zal worden begraven in Marokko. Leven in Nederland en begraven in Marokko blijkbaar.


And now for something completely different:

1 april....mijn zusjes zijn sinds een tijdje nogal 'into' biologisch en vegetarisch eten.
Ik heb ze net bijgaande link gestuurd. Is uiteraard een 1 april grap.
http://www.bionext.nl/consument-zak...met-humane-ontlasting-als-bron-voor-bemesting
M'n ene zusje reageerde al helemaal enthousiast. Ik wacht nog even op de reactie van de andere _O-
:')
 
Hehe hoor net van mijn moeder dat elke keer dat de kleine vannacht begon te huilen de hond van mijn zusje richting mijn moeder liep, met haar snuit tegen haar aan begon te drukken tot ze uit bed kwam :P Hond ging dan voor de deur van de kleine zitten hehe.
 
Zo eindelijk beetje bijgekomen van heftig verjaardagsfeestje....

En meteen ff een vraagje, van mijn lieve collega's geld gekregen voor een slipcursus, iemand nog leuke tips???
 
Gelukkig weinig grappen en grollen vandaag!

Wel helemaal rot gelachen met n oude rooie rotte volvo 244! _O- 8-)
Stond rijp voor de sloop, na n half uurtje klooien bij de Loods en een jumpstarter erop, doet t gekke ding het gewoon!! :o *O* *O* Meteen rondjes crossen natuurlijk!
Tot de grote chef n rondje ging rijden, LPG tank leeg _O- Heb m maar even gesleept toen :P

@ Plex: Ik ga jou oproepje even doormailen na overleg, ergens begin volgende week zal er waarschijnlijk contact worden opgenomen ;)
 
Bij ons 1 april grap over dat koffie uit de automaat geld ging kosten en dat red bull + monster drank niet meer verkocht gaat worden ivm teveel BHV klachten...
:+

@peenpower heeft die Go pro nog wat leuks opgepikt zondag? Ben wel benieuwd 😉 *O* :]

En dan nu maar weer :z
 
Bij ons 1 april grap over dat koffie uit de automaat geld ging kosten en dat red bull + monster drank niet meer verkocht gaat worden ivm teveel BHV klachten...
:+

@peenpower heeft die Go pro nog wat leuks opgepikt zondag? Ben wel benieuwd 😉 *O* :]

En dan nu maar weer :z
die is ook leuk
 
Goodmorning!

Dichte mist hier in het Noorden.... toch een paar kilometer gereden met het mistachterlicht aan. Het zat flink dicht. Gelukkig werd het verderop weer beter en kon het irritante lampje weer uit.

Lage bezetting op het kantoor dus een fijne werkdag! :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan