MF Gooi en Vechtstreek deel * 52 * Dolomieten special I

kudtpas ???????????

  • Ghoffer, schaam je gek Jantah! :Y

    Stemmen: 1 3,0%
  • Yep, ben al die foto's ook al zat :r

    Stemmen: 1 3,0%
  • Kunnen jullie Jaapie niet ergens droppen daar?

    Stemmen: 11 33,3%
  • Méér foto's!!!

    Stemmen: 5 15,2%
  • Leuk, ik wil ook naar de Eifel...

    Stemmen: 15 45,5%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja die flitst ook van voren! Ze hebben hem gisteren nog nagekeken, nieuw rolletje erin gedaan en getest, althans daar leek het op. Dus ik ben er bang voor dat je een boete krijgt :/


Zag 2 flitsen achter elkaar, maar heb niet eens de tijd gehad om te lachen. Met de motor is het wel leuk om van voren geflitst te worden, maar met de auto is het mooi k.t.
 
:W


Kom ik bij de gymzaal, hebben beide docenten hun sleutelbos 'ergens' laten liggen...

Dus maar weer naar huis :')
 
Middag :W

Dodo gefeliciteerd !! Nogmaals dan hier haha ;)

Noortje en Rene een hele fijne vakantie toegewenst morgen dan *D

En idd je kan maar beter een pak dragen dat zag er wel nasty uit mja eigen schuld.. hoe groter
de bult :9
 
Misschien dat ik volgend jaar (niet voorjaar) ook wel 3 weekjes Australie er aan vast plak.
Beetje kort... maar ik wil al zooooo lang er heen... misschien leuk om het dan ook gewoon eens echt te doen ;)
Bart.... DOEN!!!

Als er iets is waar je nooit spijt van zal krijgen is dit het wel :Y Niet uitstellen... als de mogelijkheid er is.... pakkuh!!! :] '



Zat net even te kijken, maar het 'stukje' dat ik dan zou willen rijden (vanuit het zuiden door het midden naar noord, en dan via de westkust terug naar midden zuid) komt al snel op zo'n 12000km :+ En met 3weken, 21dagen, is dat per dag een kleine 600km :/

Achja, eerst maar even afwachten hoe het loopt :z
 
Bart.... DOEN!!!

Als er iets is waar je nooit spijt van zal krijgen is dit het wel :Y Niet uitstellen... als de mogelijkheid er is.... pakkuh!!! :] '



Zat net even te kijken, maar het 'stukje' dat ik dan zou willen rijden (vanuit het zuiden door het midden naar noord, en dan via de westkust terug naar midden zuid) komt al snel op zo'n 12000km :+ En met 3weken, 21dagen, is dat per dag een kleine 600km :/

Achja, eerst maar even afwachten hoe het loopt :z



:^ al is het idd maar 3 weken wel gaaf hoor :]
 
Heb nu deze voor in de zomer/stad/lalala...


Met zonder pijpen... :P



72607704234.jpg
 
Bart.... DOEN!!!

Als er iets is waar je nooit spijt van zal krijgen is dit het wel :Y Niet uitstellen... als de mogelijkheid er is.... pakkuh!!! :] '



Zat net even te kijken, maar het 'stukje' dat ik dan zou willen rijden (vanuit het zuiden door het midden naar noord, en dan via de westkust terug naar midden zuid) komt al snel op zo'n 12000km :+ En met 3weken, 21dagen, is dat per dag een kleine 600km :/

Achja, eerst maar even afwachten hoe het loopt :z

Interessant. En dat doe je hoe? Op een huurmotor? (je had die motor beter kunnen houden man :+) Huurauto?

En je hebt gelijk.... ik wil het nu al 8 jaar.... zo BLIJF je bezig ;)
Dit jaar wel een weekje Luxemburg/Eifel doen met de Adventure (moet lukken tegen die tijd :P), maar in eind Augustus/September of zelfs Oktober Australie aan doen.

Weet alleen nog niet of ik de westkust of de oostkust wil nemen :)

Je hebt me iig wel aangestoken met je reisverslagen :)
 
Laatst bewerkt:
Interessant. En dat doe je hoe? Op een huurmotor? (je had die motor beter kunnen houden man :+) Huurauto?

En je hebt gelijk.... ik wil het nu al 8 jaar.... zo BLIJF je bezig ;)
Dit jaar wel een weekje Luxemburg/Eifel doen met de Adventure (moet lukken tegen die tijd :P), maar in eind Augustus/September of zelfs Oktober Australie aan doen.

Weet alleen nog niet of ik de westkust of de oostkust wil nemen :)

Je hebt me iig wel aangestoken met je reisverslagen :)
Adventure it is? Geen proefritten meer?

Enne.. Over reisverslagen gesproken.. Mijn zus is vorig jaar 1.5 jaar wezen backpacken in Australie en zit nu in Nieuw-zeeland voor 1 jaar, dus heb nog wel wat leesvoer hoor :') Maar van wat ik hoor/zie is het echt een schitterend land :} Lijkt me zeker de moeite waard :Y
 
Interessant. En dat doe je hoe? Op een huurmotor? (je had die motor beter kunnen houden man :+) Huurauto?

En je hebt gelijk.... ik wil het nu al 8 jaar.... zo BLIJF je bezig ;)
Dit jaar wel een weekje Luxemburg/Eifel doen met de Adventure (moet lukken tegen die tijd :P), maar in eind Augustus/September of zelfs Oktober Australie aan doen.

Weet alleen nog niet of ik de westkust of de oostkust wil nemen :)

Je hebt me iig wel aangestoken met je reisverslagen :)
ALS ik er weer heen ga zorg ik dat er een motor voor mij klaar staat, huur of koop, maakt mij niet uit. Kopen is denk ik wel voordeliger... maar in die periode maakt geld niet uit, de ervaring en herinneringen zijn onbetaalbaar :+


Westkust is ruigere (droog) omgeving (wegen zijn gewoon prima) oostkust is meer groen en mooie natuur... twee totaal andere omgevingen. Oost heb ik al gedaan, dus ik wil de volgende keer voor west. En JA die volgende keer komt (weer met motor!!) alleen is de vraag nog wanneer :+
 
Laatst bewerkt:
Adventure it is? Geen proefritten meer?

Enne.. Over reisverslagen gesproken.. Mijn zus is vorig jaar 1.5 jaar wezen backpacken in Australie en zit nu in Nieuw-zeeland voor 1 jaar, dus heb nog wel wat leesvoer hoor :') Maar van wat ik hoor/zie is het echt een schitterend land :} Lijkt me zeker de moeite waard :Y
Avontuurlijk tiepje die zus van jou ja *O* Echt gaaf *D

Nieuw Zeeland staat ook op het lijstje :] Kom gewoon tijd (en geld!!!) tekort -O-
 
Adventure it is? Geen proefritten meer?

Enne.. Over reisverslagen gesproken.. Mijn zus is vorig jaar 1.5 jaar wezen backpacken in Australie en zit nu in Nieuw-zeeland voor 1 jaar, dus heb nog wel wat leesvoer hoor :') Maar van wat ik hoor/zie is het echt een schitterend land :} Lijkt me zeker de moeite waard :Y

Wel proefritten... maar dan moeten ze wel HEEL goed zijn.... de KTM heeft in ieder geval de BMW GS - KTM Adventure slag gewonnen.. zou belachelijk zijn als ik zo een gave fiets laat schieten voor wat meer km's op een tank.

En dat is zeker welkom!
 
ALS ik er weer heen ga zorg ik dat er een motor voor mij klaar staat, huur of koop, maakt mij niet uit. Kopen is denk ik wel voordeliger... maar in die periode maakt geld niet uit, de ervaring en herinneringen zijn onbetaalbaar :+


Westkust is ruigere (droog) omgeving (wegen zijn gewoon prima) oostkust is meer groen en mooie natuur... twee totaal andere omgevingen. Oost heb ik al gedaan, dus ik wil de volgende keer voor west. En JA die volgende keer komt (weer met motor!!) alleen is de vraag nog wanneer :+

Westkust lijkt me erg gaaf, maar het lijkt me ook wel gaaf om de great barrier reef en brisbane aan te doen. (ok dat ligt wel ver uit elkaar :P). Sluit niet uit dat ik misschien ooit nog een keer daar heen verhuis als dat mogelijk is :) (Australie).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan